NOD-lijst 16 t/m 31 juli 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Chickie, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goedemorgen!
    mijn temp is mooi gestegen,hopelijk is dat veel goeds!!
    speldeprikjes in borsten kunnen dan ook voor nod...hhmmm afwachten...nog 1 week pppfff duurd zo lang!

1+1=3:he balen...rood ppffff succes volgende ronde!

minnie:ja wij lopen gelijk,maar jij had een langere cyclus he?we hebben wel alle 2 ons ei gehad op de 12de ,dus voor mij 2 dagen eerder ongi of testen indien overtijd!
    voel jij je al wat anders of heb jij al symptomen?

juffie:hopelijk heb je genoten van je vakantie?

chickie:eek:ei hartpatiente!dat is niet niks!
    wel fijn dat je nu wel zwanger mag worden!

mizz bunnt:en ongi al doorgekomen?

jossie:balen van je test seg!maar misschien te vroeg getest?!

2. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Zo seg jullie kunnen wat afbabbelen seg :-D Lijkt net alsof er een half boek bij gekomen is... :)

Ik slaap zo slecht de laatste dagen :( Pffff kwil gewoon 1 nacht eens vlot in slaap vallen en doorslapen... :(

3. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Nope nog niet doorgebroken, alleen beetje roodbruine afscheiding. Maar denk dat het wel gaat doorzetten. Wordt afwachten, zie vanzelf wel welke kant het opgaat. Ga nu me bedje opzoeken. Fijne dag allemaal.

4. Britttt

Britttt Lid

13 jul 2012
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen meiden,

Kom jullie even wat zon brengen, hier op de Maasvlakte schijnt ie al volop :)

Fijne dag allemaal!

5. Brit81

Brit81 Lid

18 jul 2012
    27
    0
    0
    Goedemorgen! Ik mag helaas ook in het rood. Al had ik hem al zien aankomen toen mijn temp gister omlaag ging en ik last begon te krijgen van mijn rug.

Is hier trouwens ergens een *klaag over ongesteldheid-topic* waar lieve forummers zijn die de hele dag chocola en thee komen brengen? :)

6. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Ja hoor maar even naar antwerpen kzal je thee geven en chocolademuffins voederen :D

7. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen :).

Helaas weer wat meiden ongi geworden, balen zeg :(. Hopelijk de volgende ronde!! Duimen draaien hier hoor :D.

Ik hoop ook op meer roze deze lijst!! Is wel nodig. Zo'n lange lijst en nog zo weinig roze!!
    Gebakje strooit al wat HCG rond, joehoe :cool:. Allemaal even opvangen he!! * vangt al wat op *

Gelukkig weer een dag verder. Voor mij nog 6 dagen tot testen en/of ongi. Word wel steeds spannender per dag :$.

8. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)

Och, antwerpen is maar een klein half uurtje van hier.

Wij gaan altijd naar de bioscoop in Antwerpen, naar de kinepolis.
    Daar zit je tenminste ruim, en lekker :p

9. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Daar zijn we dinsdag nog heen geweest :) filmpje gezien... veel plaats inderdaad :-D

10. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    WARNING UBER MEGA POST

@ Nik: Balen meis. Suc6 de volgende ronde.

@ Lijst: Wat is die lang zeg… en wat is die al rood :( Hoop dat die snel meer roze wordt!!!

@ Lavina: Zo’n gat is heel raar. Voel me een beetje een oudje die een tand kwijt is en dan zie ik zo’n beeld voor me met een gebit met maar een paar tanden. Hihi… Tjah beetje te fantasierijk denk ik… Hihi

@ Brenzz het is inderdaad afwachten! En dat is heeeeeel vervelend. Hihi… naja… Ik had na mijn ei tot en met gister een trekkend gevoel in mijn liezen. Verschrikkelijk last van mijn rug. Is nu allemaal weer wat minder. Ach ja, je weet het niet of die vl of ml raak heeft geschoten he :p Geduld is een schone zaak en de aanhouder wint zullen we maar zeggen. En je lichaam neemt je heel regelmatig in de maling, die van mij ook…

@ Yuna: Bij mij werkte die verdoving direct en ze had meteen goed geprikt! Maar dat van jou lijkt me echt niet fijn, dan was ik alleen boos uit die stoel opgestaan en weggerend hihi…

@ Username: Ben je rood geworden :(

@ Onhandigheid: Nou heb er sinds twee dagen last van! Hihi, loop tegen de deur aan, struikel, bijna hete pan laten vallen, sneed bijna mijn vingers eraf gister en verbrand mijn vingers aan een pan. Dat is alleen een klein stukje… Haha… Dat heb ik echt normaal nooit! Tenminste niet zo erg... haha

@ Gesien: Ik moet er toch wat over kwijt SORRY vast. Voor vrouwen die het net besloten hebben om het te proberen is het heel erg spannend, misschien kan jij je dat ook nog wel herinneren toen je net begon. En dan zijn vrouwen wat zeurderiger en pieperiger. Dat ben ik ook. En de meiden die net begonnen zijn en nog niet zwanger zijn die zijn er bang voor dat ze hetzelfde mee kunnen gaan maken als jij! Dus het is logisch dat die vreugde heel groot is. Dus mocht het raak zijn dan kunnen zij dit toch ook gewoon in alle blijheid vertellen. Logisch, zou jij ook doen! En het is voor jou ook niet eerlijk dat het niet lukt en je er al zolang over doet. En als je er even niet tegen kan dan moet je dat op een normale manier zeggen, dan zal je zien dat iedereen je gewoon steunt! Zo’n forum maakt het misschien alleen maar moeilijker voor jou omdat op den duur al zo veel zwanger zijn geworden en jij nog steeds niet. En vrouwen die op dit forum zitten zijn er allemaal mee bezig. Ik zou ook graag in alle blijheid vertellen dat ik zwanger ben na 2 maanden, wie weet is het deze maand wel raak, om dan vervolgens een bericht te krijgen ik moet kotsen, daar zou ik voor passen. Ik vind het jammer er nu iemand is ‘weggepest’. Maar goed dat is al verleden tijd. Zag dat je je excuus al had gemaakt En NU stop ik erover. Dit was even mijn mening. Nu weer gezellig doen!

@ Tweety: Heel veel suc6! Hoop voor je dat het gewoon raak is!

@ Mama: Je mag wel wat kwaaltje met mij delen hoor! Hihi

@ Juffie: 4 weken!!! Dat is lekker lang. Waar ben je geweest? Was het leuk? Het kan bij jou dus ook nog alle kanten op. Jij zou al kunnen testen.

@ Chickie: IS die hartspierziekte erfelijk? Wat heftig zeg een hartstilstand :-| Ik wens jou heel veel sterkte en hoop echt voor je dat het snel weer raak mag zijn. Ik ben ook met een hartafwijking geboren, maar lang niet zo erg als die van jou!

@ Mizz Bunny: Kan het geen (late) innesteling zijn?

@Jossie: dat is balen, maar gewoon moed houden totdat er bloed is of een posi test natuurlijk! Was je niet te vroeg met testen?

@ Sofie: Bij jou ziet het er erg hoopvol uit!

@ Dia: Als je druk in je hoofd bent kan je moeilijk in slaap vallen. Heb jij dit? Anders moet je 1002 Slaapcomplex van AOV proberen. Werkt bij mij perfect als ik niet kan slapen omdat ik een druk hoofd heb. Je moet dan niet 1 maar 2 capsules een half uur van te voren innemen. Dit is een natuurlijk product en kan echt geen kwaad en is ook niet verslavend.

@ Brit81: Balen en heel veel suc6 de volgende ronde!! Ik had na mijn ei 5 dagen vreselijke last van mijn rug. Is vandaag weer een stuk minder. Hoop dat het nu wegblijft…

@ Corina: Jij durft nog niet vroeg te testen? Hihi… Ik moet dan nog zeker tot de 28/29 wachten… duurt helemaal lang pphhhfff….

@ Gebakje: Dank je voor de hormoontjes! Ik begin echt gek te worden: las de eerste keer kniepolis :-| haha…

@ Hier… Ik ga nu maar eens weer lekker aan het werk. Zal vandaag niet zo heel veel meer reageren. Ik wil alleen zeggen dat ik heeeeel graag zou willen testen maar dat kan echt nog niet.. Moet minimaal nog een week wachten…. Pphhhff duurt lang. Vandaag zijn ook bijna alle kwaaltjes weg. Naja, bijna weg dan… Acht we zien het wel, we oefenen anders gewoon vrolijk verder. Vind ik ook helemaal niet erg. IK WIL VANDAAG WEL ROZE ZIEN!!! anders moet iedereen ff die roze bril opzetten :)

11. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    En de nachos met kaas niet te vergeten :p jummmie

12. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Mizz bunny... balen..
    Britt81 ook balen! *geeft wat thee en chocola*

13. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Whahah, nou een kniepolis kan ik ook wle gebruiken, ik heb een slechte knie dus :p Maar de kinepolis is een hele grote bios in Antwerpen.

14. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    @Amandie: thans voor de raad ga ik eens zoeken hier... of iets gelijkaardigs... want laatste dagen is het echt erg... kwil dan niet graag slaappillen nemen omdat ik er ni van hou... Vriend zei tegen me dat ik eens een jointje moest roken misschiend dat dat hielp. Maar nee hoor Lag nog steeds wakker :(

15. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Good morning!!!:)

@Juffie, was het fijn op vakantie? 4 weken is wel lekker zeg, waar ben je geweest?

@Chickie, oei das niet niks een hartspierziekte, gelukkig zijn ze op dat vlak heel kundig en fijn dat jullie groen licht hebben gekregen.

@Mizz Bunny, hoop dat het rode wegblijft!!!

@Jessie, hoe jij je voelt zo voelde ik me vorige maand, mn tempkaartje zag er zo mooi uit (triphasic) en in het temperatuurkaartjestopic zeiden ze ook al dat ik gewoon moest gaan testen zo goed zag het eruit, dus getest met CB plus, kreeg ik wel een plus maar het bleek een pennenstreep te zijn, daarna getest met kv en toen negatief, kreeg wel na de afleestijd een 2e streepje maar dat telt dus niet (maar ergens ga je dan wel hopen). Het was gewoon een kwelling en was compleet mezelf niet, janken en zo. Heb mezelf deze keer voorgenomen om helemaal nergens meer op te hopen en we zien het allemaal wel en moet zeggen mn humeur is een stuk beter;). Sterkte ermee meid!!

@Sofie, mijn temp is vandaag ook weer gestegen na gisteren een klein dipje, ik had niet zo'n mooie dip als jou. Heb wel wat kwaaltjes maar dat komt gewoon van de progesteron wat vrijkomt na ei, dus ga het niet meer linken met een eventuele zw.schap. Maar zal ze wel eventjes opsommen voor je:p

- gevoelige stekende tepels met witte puntjes
    - grotere tepelschijven
    - misselijk
    - bittere smaak in mond
    - lichte ongi krampjes
    - beetje dizzy bla bla bla bla Het zegt echt geen hol bij mij.

@Britt, succes in de volgende ronde!!!

Wij gingen ook weleens naar de bios in Antwerpen maar sinds ze in Tilburg ook een redelijk grote bios hebben gaan we daar meestal heen, maar Antwerpen blijft leuk dus zullen we vast nog weleens naartoe gaan.

16. Neirod

Neirod Actief lid

23 jan 2012
    181
    0
    0
    Overijssel
    Ik las dat er dames zijn die roze willen, dus ik kom even belangeloos HCG strooien. Denk dat ik er best genoeg van heb, want de misselijkheid begint.

HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG

Ik hoop zo dat er nog een paar late zwangeren bij komen. Succes!

17. Neirod

Neirod Actief lid

23 jan 2012
    181
    0
    0
    Overijssel
    Hihi, zeg maar waar, dan kom ik het brengen. Mag ik er dan bij zitten, voel me ook beroerd ;) Is niet veel verschil met ongesteld zijn.....

18. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Goedemorgen dames,

balen voor de meiden die ongesteld zijn geworden of het dreigen te worden. Hier vast en zeker ook, heb net een test gedaan en was hartstikke negatief helaas.

Verder nog weinig nieuws. Ga zo even douchen en dan richting Groningen. Naar mn ouders en Ikea en dan vanmiddag nog naar vriendin samen met mn moeder, vriendin staat op knappen hahaha nog 2 weken t gaan!

Fijne dag allemaal

19. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Ing, balen van de nega test. Wel een leuk dagje voor de boeg dus veel afleiding, hopelijk over een paar dagen wel een posi test!!!

20. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Thanks Minnie, heb nu zo iets, test eerst niet meer, wacht gewoon af tot ik ongi wordt. Anders is het zon teleurstelling....

Deel Deze Pagina