NOD-lijst 16 t/m 31 juli 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Chickie, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    @Ior, hier meestal steken als hij al gesprongen is. Dus kan best zijn dat hij al gesprongen is. Of net aan het springen is.

2. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Lieve dames, we waren 4 weken in zuid-Spanje en Noord-Marokko! Ben helemaal verliefd op die landen...

Vandaag iets meer steken in mijn buik! Het is CD28. Ik wil pas testen op dag 30 als ik niet ongi ga worden! Maar eerlijk gezegd weet ik vrijwel zeker dat ik niet zwanger ben! Geen zwangerschapsverschijnselen en de buikkrampen komen mij zo bekend voor...

3. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    O ja Juffie nou weet ik het weer, je had laats een berichtje gepost toen je in Marokko zat, enne niks voelen kan ook een symptoom zijn hoor!!!! Ongi krampen willen ook niks zeggen, kan ook bij een zwangerschap.

@Flippo, hopelijk heb je gewoon te vroeg getest!!!

@Yuna, klopte het nou, kende jij mij nog van het topic "gestopt met de pil" van 2007 ?? Moet eerlijk bekennen dat jouw nick-name me niet bekend voorkomt.

4. andrea83

andrea83 Actief lid

23 apr 2008
    241
    0
    0
    Ik heb de test op de foto proberen te krijgen, maar het is echt nog te licht en mijn camera blijft zelfs op de micro stand wazig. Misschien toch maar eens naar een andere op zoek. Mocht het duidelijker worden en ik het wel op de foto krijgen zal ik natuurlijk een foto posten :).
    Durf er gewoon niet op te hopen. De streep is zo enorm licht nog dat ik bang ben dat ik spoken zie, of dat het zo'n lijntje is als die van kv de laatste tijd wel eens hebben.

5. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Minnie nee, maar ik heb jouw naam toen wel voorbij zien gaan, ik zat niet in dat topic maar wel in het NOD topic :p

6. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    o oke, ik zat toen niet in een nod-topic. Was nog helemaal nieuw en ik was in de 3e maand al zwanger dus ben toen verhuisd naar de bevallingslijst juni 2008. Nu het wat langer duurt allemaal leer je wel veel mensen/namen kennen.

7. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    @ Dia: deonlinedrogist. Die heeft die ik net zei. En nog veel meer!!!

8. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi, kom ook weer even koekeloeren (niet te verwarren met broekloeren!)

Alle rode dames, balen! grrrrr....augustus wordt een vruchtbare maand. Allemaal vriendlief vastbinden op bed en klussen maar :D

Alle roze dames, Gefeliciteerd!! Laten jullie je vent maar met rust ;)

@Britttt hmmm, je verdeeld hem goed, want de zon komt hier af en aan, afgewisseld door goeie regenbuien!

@Amandie onhandigheid, kun je om lachen, afhankelijk van de plaats waar het gebeurt, haha! ik heb gister toen ik thuis kwam maar geen auto meer gereden, men wat was ik afwezig...echt link!

@Diabolique sorry, ik moest even lachen om dat jointje! haha! slaap je onrustig? Ik had dat ook een tijdje, maar als ik eiwitten at voor ik ging slapen, sliep ik goed. Kun je eens proberen? Stukje kaas voor het slapen? I know, klinkt raar, maar waar

@Neirod en @ mamavanF thanks! ik bewaar wat HCG van jou voor volgende maand ;)

@Flippo123 balen meid! Ik zou het graag bij mij een paar maanden uitstellen als het bij jou dan raak zou zijn als ik jou afgelopen jaren zo zie :(

@Ior oh vakantie!! Heeeeerlijk, ik moet nog zes weken wachten :( Waar ga je heen?

@Lavina leuk zo'n lijst! Topidee :D

@Yuna Gefeliciteerd met je huisje!

@Hier ik ga mijn computer afsluiten en lekker naar huis, weekend vieren!! Hoop dat het vanavond droog blijft dan gaan we lekker het bos in. Zaterdag mijn NOD. Heb al twee negatieve testen, dus ik hoop dat ik snel ongi wordt, dan kan ik weer verder

9. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ MPO, kan me ook wel iets van voorstellen hoor dat je rond NOD komt. Eigenlijk heb je de eerste helft van je cyclus meestal weinig te melden, althans zo is dat bij mij ;) Lekker naar Turkije, waar ergens? Wij gaan in sept naar Turkije..

@ Linbu, ooh ik ken het, ML vind ook altijd dat ik zeker een paar dagen moet wachten... Soms kan ik dat niet uitstaan! Hihi.. Maar hij heeft zoiets van, als je eerder test heb je alleen maar meer kans op een teleurstelling en anders ben je een aantal dagen later ook nog wel zwanger.

@ Yuna, hopelijk wordt de 23ste je lucky day! :D

@ Lavina, heb je vakantie dan? Dat je niet veel te doen hebt?

10. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Juffffie ah ja nou herinner ik het me ook! Heerlijk hoor!

@andrea nou duim voor je hoor!

@souries balen van de nega testen ja kan me voorstellen dat je dan wil dat het doorkomt, ik spaar het hcg ook voor augustus :D En ik zie je ook wel in andere topic dan :D

@Bella Nee ben arbeidsongeschikt, dus heb helaas veel tijd over.

11. BellaNoa

Ah oke! Hoe komt dat? Of wil je het daar liever niet over hebben?

12. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Bella geen probleem om het erover te hebben maar tis nogal ingewikkeld :p Ik heb CVS (Chronisch Vermoeidheids Syndroom) dus ik kan gelukkig nu weer wat doen maar werken helaas (nog) niet. Als je meer wilt weten mag je wel pb sturen, wikipedia heeft hele pagina erover. Lastig uit te leggen.

13. BellaNoa

Ik heb net even gekeken op google. Inderdaad echt klote ja! Denk wel dat ik een beetje weet wat je hebt, volgens mij heeft mijn neefje dit ook. Althans zoiets (denk ik), waren eerst tijden dat hij zo ineens in slaap kon vallen, autorijden etc werd dan ook sterk afgeraden. Maar kan dit ook verbeteren? Want ik heb het idee dat het wel steeds beter met hem gaat. Eerst had ie regelmatig dat ik tegen hem zat te praten en ineens van de ene op andere seconde sliep hij! Nu is dat wel een stuk minder

14. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Bella volgens mij is dat weer iets anders, ik val niet zomaar spontaan in slaap sterker nog ik ben doodmoe en kan niet in slaap vallen. CVS kan je mee leren leven en omgaan ja, maar makkelijk is het niet, ben blij dat ik na 5 jaar nu al weer een beetje mijn huis kan doen.

15. Ior

Ior Niet meer actief

Ik heb diepe respect voor je. Mijn vader had het, dus heb het van Heel dichtbij meegemaakt. Het is niet niks.

16. linbu

linbu Lid

7 feb 2012
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bella Ja helemaal hetzelfde hier! Het zou hun lijf eens moeten zijn!!

17. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Hier nog steeds hetzelfde... niet ongi, borsten beginnen nu stilaan pijn te doen, vandaag ook een moment van pijnlijke steken in mijn schaamlippen (sorry) en binnenkant vagina, echt heel storend! Verder heel vaak plassen en zo geconstipeerd als een konijn!! Zaterdag testen, maar ik denk dat ik toch nog altijd ongi ga worden voor het zaterdag is, ik durf echt niet te hopen op een positieve test.. ben zelfs bang om te testen!

18. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ Ior

hoe gaat het daar meis ??

19. Ior

Ior Niet meer actief

Hey gesien, hier is alles top :D morgen vakantie. Joehoe. Vl heeft nu vakantie. Hoe gaat het bij jullie?

20. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    Hey allemaal alles goed hier? Het wachten duurt zo lang tot me nod. De afgelopen 3 keer maakte ik me totaal niet druk maar nu gaat t weer knagen. Ik hoop zo dat het uit blijft. Voor ons allemaal!!! Succes voor de meiden die een deze dagen hun nod hebben ik wacht nog 5 dagjes hahah. Heeft iemand wat afleiding voor me word crazyyy hier

Deel Deze Pagina