NOD-lijst 16 t/m 31 juli 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Chickie, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

Blij mag je zijn(al begrijp ik wat je bedoeld!) gefeliciteerd :D

2. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Hey meiden,

@Flippo: wat ontzettend rot. Ik hoop echt voor je dat het toch snel raak is!

@Rest: ik lees morgen even bij en dan probeer ik ook beetje op iedereen te reageren!

Ik ben er weer :) Leuke dag gehad. Eerst naar mn ouders (hadden lekker gebak meegenomen) en daarna naar Ikea met ons viertjes. Hebben 2 leuke lampjes gekocht, zal de foto toevoegen en wat leuke kunstbloemetjes, roze! En nog 6 plantjes, 2 verschillende. In de reclame bij AH voor 99 cent per stuk, wordt nu dus al mooi gezellig in huis, eindelijk.
    Daarna naar vriendin geweest die hoogzwanger is, ze zag er goed uit. Leuk om te zien :)
    Zijn nu net thuis, zo lekker slapen, dus bij deze iedereen een fijne nacht.

Was wel balen inderdaad van de test, volgende maand hopelijk beter. Begin nu te merken dat ik ongi moet worden, moet veel plassen, heb ik dan altijd. Verder weinig klachten tot geen, dat was met de pil wel anders.

Tot morgen meiden.

Lamp (voet is van rvs)

Bijgevoegde bestanden:

3. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    *** Sorry!! Lang bericht! Ik ben slecht in kort uitleggen.... Sorry!!***

Ja ik heb officieel HOCM, Hypertrofische Obstructieve CardioMyopathie, maar de artsen zeggen voor het gemak HCM. Ja mijn ziekte is erfelijk. 50% kans om precies te zijn, de helft van mijn eitjes heeft het verkeerde gen. Dat klinkt heel eng, en om die reden heb ik in 2002 een erfelijkheidsonderzoek laten starten. Nu 10 jaar later, eindelijk de uitslag gehad. Als mijn kind het gen heeft, kan het in het gunstigste geval alleen maar een drager zijn, en in het ergste geval ziek worden. Hoe ziek, weten ze niet, is niet te voorspellen. Maar... Wij hebben in de familie een unieke variant van de ziekte. Dus er is gekeken naar het verloop in de familie, en wat blijkt... allemaal dragers en maar 2 pechvogels (daarvan ben ik er een). Dus statistisch gezien is de kans heel klein dat mijn kind daadwerkelijk ziek zal worden. En het klinkt misschien raar, maar door alle technisch/medische vooruitgang kunnen ze nu een hoop doen en voorkomen als het wel ziek blijkt te zijn. Dingen die ze voor mij toen nog niet konden doen. Ik ga ook geopereerd worden (Morrow operatie) maar deze heb ik uitgesteld tot na mijn zwangerschap.

Hoi Andrea, ja ik ben zoals ze netjes zeggen energiebeperkt. Ik ben volledig arbeids ongeschikt (doe wel vrijwilligerswerk), ik mag niet sporten, ik kan niet fietsen, traplopen gaat moeilijker, kortom alles wat lichamelijke energie vraagt is een uitdaging. Maar ik ben hier mee geboren, en je verliest langzaam aan steeds meer energie, dus het went. Natuurlijk frustreert het wel eens, zeker als ik dan van anderen lees wat ze wel allemaal kunnen of gedaan hebben, maar je kunt niet anders dan jezelf er bij neer leggen en het beste er van maken. Nu vragen jullie je vast af of ik wel energie heb voor een baby/kind? Eerlijk gezegd: dat hoop ik. Ik heb geen idee, maar wat ik wel weet is dat ik een vangnet heb! Opa’s en Oma’s, vriendinnen, broer en schoonzus, genoeg mensen die klaar staan voor ons mocht dat nodig zijn, zodat ik een paar uur kan gaan slapen als dat nodig is. Maar ik hoop vooral in het begin samen met de kleine te rusten, en ik ga opzoek naar een creche zodat ik ook 2 dagdelen bij kan tanken. Het liefste doe ik alles zonder hulp als dat kan! Heb jij nog getest vandaag na je tuurtest, of doe je dat morgen? Ben benieuwd!

@Toetje: gefeliciteerd!! :D

4. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Leuke lamp Inge! Wat fijn dat je zo'n leuke dag gehad hebt!

5. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Toetje gefeliciteerd !!!
    Een streep is eens treep.

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

Chickie, wat n heftig verhaal! Ik wens je heel veel succes. Wat fijn dat je zoveel mensen om je heen hebt.

7. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Tielo, van welke cyclus ben je nu uitgegaan?? Van 28 of 34? Tis wel spannend hoor!!!

@Mizz Bunny, Daniellle,Senna veel geluk in de volgende ronde.

@Toetje, voorzichtig gefeliciteerd meid, hopelijk is de streep nu duidelijker!!! En je eigen niet egoistisch voelen hoor, we zitten hier toch met het doel zwanger te worden, dus wees blij!!!

@Ing, mooie lamp

@Chickie, heftig verhaal hoor.

Hier 9dpo en temp was vanmorgen weer gezakt, ongi kan het nog niet zijn want ben altijd pas na 14 dpo ongi. Had gister een uurtje later getempt dus dat kan het ook wel zijn. Eigenlijk kan ik over 5 dagen al testen maar omdat ik vorige ronde een lf had van 15 raadt FF me aan om op zn vroegst de 26e te testen en dat is over 6 dagen.

8. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Als ik mijn cyclus van normaal mag geloven (30 dagen) dan ben ik nu 4 dagen overtijd... Maar als ik mijn cyclus van 34 zou volgen, dan is morgen mijn NOD. Maar als morgen mijn NOD zou zijn, dan zou ik nu al 3 dagen spotting moeten hebben en dat is nog niet gebeurd. Er is dus stilaan een beetje hoop aan't groeien!

9. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ik heb goeie hoop voor je hoor!!!! Mn duimen draaien

10. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
  11. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goedemorgen!

hier alles ok,alleen gingen we gisteren verf/kleuren kiezen en ik viel bijna inslaap!!
    vanaf een uur of 4 in de namiddag werd ik gigantisch moe en ik kon wel slapen!
    voor de rst heb ik wel vollere borsten gekregen en ook wel veel last van hoofdpijn en dat is nieuw,en ook zo licht in mijn hoofd,maar het is nog afwachten...nog 6 dagen...

verder niet veel in de planning...
    vl wil het stuk verven daar waar de koelkast en vriezer komt te staan en vanavond doet hij zijn laatste nacht en in het weekend gaan we de afzetting voor de kuikens zetten want die maken heeeeeel veeeel stof in huis en dan kunnen ze overdag buiten.

meiden op rood:balen maar succes in de volgende ronde!

minnie:eek:h jij hebt standaard klachten na je ei? ik nooit na mijn ei,maar meestal een dag of 4 voor nod wel pijn in de borsten,maar ook niet altijd.
    hihi dat zijn al wel veel kwaaltjes dat jij hebt!

ing:hier ga ik ook wachten tot nod of ik moet hele duidelijke symptomen hebben.

oh voor die lamp hebben wij ook gestaan!leuk he

flippo:jeetje balen meid!dikke knuffel!

linnie:spannend!heb je al getest?

nieuwe meiden:welkom en succes!!

andrea:kan je een foto laten zien van je tuurtest?ben benieuwd!oh lees het al ,te licht...

lavina:eek:h jij zit alweer in de klustijd haha jij loopt een halve maand voor!

oh danielle:balen van je test!

tielo:klinkt zwanger!testen!!!

ayse:eek:ngeveer een 7 dagen...

toetje:al voorzichtig gefeliciteerd!

jossie:kan ook een late innesteling zijn...zo op je kaartje te zien!

12. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Goede morgen Dames,

Aangezien k er zeker van ben dat het deze maand niet raak is, ga ik er dit weekend eens een lap op geven. FEESTJE bouwen... heb er zin in...

13. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    ah ja zijn er hier nog meiden die utrogestan nemen? Weten die of je bmmslijm anders wordt hiervan? Lijkt anders van samenstelling te zijn...

14. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Danielle BALEN heel veel suc6 de volgende ronde! Geniet maar lekker van dat wijntje, zou ik ook wel willen haha…

Ayse1980: innesteling kan 5 dagen tot een week duren, maar kan ook 2 weken duren. Dus als het 2 weken is dan kan je pas posi testen op dag 3 na nod. Er is dus nog hoop!!!!

Toetje: spannend!! Vast voorzichtig gefeliciteerd!! Foto?

@ KV: die zijn er genoeg overal!! Bij ons in de stad zijn er zelf 3 waarvan 2 in de binnenstad! Hihi…

SAREN: Niet op rood!!! Dat is niet leuk! Je mag alleen maar op roze!!

Chikie: Ja dat is echt wel geluk dat de kans 50 % is en dat de kans heel groot is dat het dan alleen een drager kan zijn. Ik ben al geopereerd toen ik 3,5 was. Maar merk het altijd nog wel een beetje. Ik heb minder zuurstofrijk bloed dan ‘gezonde’ mensen. Maar ik hoef niet jaarlijks op controle ofzo. En ik mag gewoon alles doen wat ik wil. Alleen als ik lang intensief sport zoals hartlopen bijvoorbeeld dan wordt ik blauw paars. Er bestaat daarom alleen de kans dat ik niet ‘normaal’ mag bevallen. Ik heb namelijk bij operaties nooit last van mijn hart maar wel bij intensieve inspanning. De kans is daarom heel groot dat ik bij een normale bevalling blauw paars wordt en dat kan zeer gevaarlijk zijn. Bij jou is het allemaal nog wat heftiger zie ik. Jou hart heeft het misschien nog iets moeilijker. Weet jij al wat ze bij jou met een bevalling gaan doen? Het zal vast goed komen! Het is soms wel vervelend om hartpatiënt te zijn. Maar gelukkig hebben we veel mensen om ons heen die helpen, dat is altijd fijn! En je leert er inderdaad mee leven. En wel heel goed nieuws dat je nu gewoon een kindje mag krijgen!!! Hoop voor je dat het snel raak is!

Inge je hebt een leuke lampen gekocht!

Minnie… spannend! Kan het geen innestelingsdip zijn?

Tielo: Spannend! Wanneer ga je testen?

Jossie81: Spannend!!! Misschien ook een innestelingsdipje gehad? Wanneer ga je weer testen?

Sofie: Wat spannend!! Ik herken het ook een beetje, normaal echt nooit hoofdpijn, dus ineens al 4 dagen ofzo en inderdaad dat ligt in je hoofdgevoel. En dood moe.. kan nu weer slapen na 8 uur slaap… hihi… Maar het is weer bijna weekend voor mij, dus dan ga ik heeeel veeel slapen! Jij zit nu wel lekker dicht bij je NOD…. Wanneer ga je testen?

Dia: heel veel plezier! Ik ben normaal ook wel een feestbeest, maar ik zit nog op het wachtbankje en ben doood moe… dus geen feestje voor mij! Hihi… Waarvoor slik je het plecies? Heb even wat gemist denk ik.

Hier.... ik wil slapen!!! Maar moet nog een hele dag :( Fijne dag allemaal!!

15. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    Zoo balen vandaag. Sinds gister doen me darmen en maag een beetje raar. In de avond ijskoud en alles wat ik drink of eet doet ongelovelijke pijn in me maag en darmen. Dus het zal wel een buik griepje zijn. Lekkere koorts ook nog er bij.
    Zit ik net op de wc en wat zien we daar. Licht bloed verlies......wtf dit kan toch niet hahaha ik wil zo niet op rood staan. 24e is mijn nod dus ik hoop dat t hier bij blijf ;)

16. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    @Amandie:

In de gynaecologie:
    - Dit geneesmiddel kan worden gebruikt om de ongemakken te corrigeren die kunnen optreden in de
    periode voor de regels (premenstrueel syndroom); die ongemakken kunnen tegelijk of apart optreden:
    - onaangename spanning in de borsten (mastodynie)
    - gevoel van opgezwollen buik of benen.
    - gevoel van zware benen of oververmoeidheid.
    - stemmingsveranderingen, meer zenuwachtigheid of agressiviteit.

voilaaaa :-D

17. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    dank je dia: merk je nu verschil met die medicijnen?

18. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Normaal hadden borsten nu al pijn beginnen doen, dat is niet het geval en ik lijk de laatste dagen ontzettend goed gezind... dat zelfs vl gistere zei tegen me: wie ben jij en wat heb jij met ... gedaan ?

19. Saren

Saren Actief lid

7 jun 2012
    329
    23
    18
    NULL
    NULL
    Vanmorgen getwijfeld om te testen of nog een paar dagen te wachten. Toch maar getest en wat denk je?!
    Binnen een paar seconden kwam er zwanger in beeld.
    Vl heeft echt wel 3x gekeken omdat ie het niet kon geloven.
    Ik durf nog niet echt blij te zijn omdat het de vorige keer ook na een paar dagen nadat we het wisten mis ging..

Bijgevoegde bestanden:

20. suuz83

suuz83 Lid

4 jun 2012
    81
    31
    18
    NULL
    Ergens in t Gooi
    Hi Dames,

Gefeliciteerd zwangeren! Helaas een hoop rood.
    Ik heb gisteren getest en daar was een raar lijntje te zien. Meer een pen-streepje. Vanochtend ook getest (9DPO) en deze was omo wit.
    Verwacht het ook niet, aangezien ik geen symptomen heb.
    Wel sinds gisteren ongi krampen, dus denk dat ik snel op rood kan.

Fijne dag allemaal!!

Deel Deze Pagina