Een september lijst alweer. Morgen krijg ik een curettage en dat zal dag 1 van mijn nieuwe cyclus zijn. En aangezien mijn cyclussen aan de lange kant zijn met ongeveer 33 dagen, zit ik met mijn nieuwe NOD nét op 1 september. Maar stiekem hoop ik natuurlijk om in augustus al positief te testen . ♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 september 2014 ♥ 1. (1) : Prulletje, 29 jaar, ronde 1 na MA (totaal ronde 3), 1e kindje 2. (0) : 3. (0) : 4. (0) : 5. (0) : 6. (0) : 7. (0) : 8. (0) : 9. (0): 10. (0) : 11. (0) : 12. (0): 13. (0): 14. (0): 15. (0): Datumloos (0) : Buiten de lijst (0): Totaal: 1 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Voor de zekerheid geef ik hem door ipv zelf aanvullen: SW1, 25 jaar, ronde 4, 2e kindje, NOD 7 september Ik ben blij dat ik niet de enige op deze lijst ben.... duurt nog zooo lang!
♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 september 2014 ♥ 1. (1) : Prulletje, 29 jaar, ronde 1 na MA (totaal ronde 3), 1e kindje 2. (0) : 3. (0) : 4. (0) : 5. (0) : 6. (0) : 7. (1) : SW1, 25 jaar, ronde 4, 2e kindje 8. (0) : 9. (0): 10. (0) : 11. (0) : 12. (0): 13. (0): 14. (0): 15. (0): Datumloos (0) : Buiten de lijst (0): Totaal: 2 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Ja laatste keer 41 dagen. Met heel veel verschijnselen tussendoor dus echt een beetje balen. Je lichaam kan je zo voor de gek houden he! Doe je aan tempen of ovu-testen? Ik nog niet maar twijfel wel.
Ja ik gebruik ovulatietesten. Tweede ronde al mee begonnen en toen was het ook raak, dus ik vond het wel fijn. Kwam er achter dat mijn ei best laat kwam en dat we de eerste ronde waarschijnlijk te vroeg gestopt waren. Wij willen graag een kindje, dus ik wil mijn kansen zo groot mogelijk maken, dan gaan we niet maar een beetje zitten 'gokken' of het raak is. Ik vind het fijn om zeker te weten dat we het ei goed benut hebben. Als het dan niet raak is weet ik in elk geval zeker dat het daar niet aan lag. Ja ben een beetje een controlfreak soms .
Nou ik zit dus ook nu 3 weken lang te proberen (niet heel erg natuurlijk ) maar dan weet ik nog niks. En vooral omdat ik eerst oud bloed verlies ga ik elke keer hopen hopen en hopen. Welke gebruik jij en waar bestel je die? Ik heb geen idee wanneer ik ermee moet beginnen etc.
Ja frustrerend he. Ik gebruik digitale van clearblue. Wel prijzig maar die zijn tenminste duidelijk. En mijn man zegt dat ik ze gewoon moet kopen, hij wil ook graag alle kansen vergroten. Vorige ronde hebben ze gewerkt, meer heb ik ze nog niet gebruikt, maar ik heb ze nu weer voor de nieuwe ronde. Je kunt er ongeveer vanaf dag 10 mee starten, maar dat ligt ook een beetje aan de lengte van je cyclus. Iemand met een korte cyclus moet misschien al eerder starten en jij met je lange cyclus kunt waarschijnlijk wel wat later beginnen. Ik verwacht mijn ei rond dag 20, maar ik begin toch wat eerder, want ik wil hem natuurlijk niet missen mocht ie opeens eerder komen. Ik bestel ze trouwens bij bol.com. Tja, ik vind het fijn om ovu testen te gebruiken, kan niet anders zeggen. En ik snap niet waarom iemand het niet zou doen, tenzij het echt niet uit maakt of het raak is of niet. Maar als je graag zo snel mogelijk een kindje wil is het echt wel handig vind ik.
Okee even kijken en overleggen. De enige reden waarom ik ze niet zou gebruiken is omdat ik er dan zo mee bezig ben, maar eerlijk is eerlijk dat ben ik nu ook al haha. Je moet ze wel op hetzelfde tijdstip uitvoeren toch? En niet teveel drinken etc.. kan dat dan wel in combinatie met werk?
Die digitale van clearblue kun je ook gewoon 's ochtends gebruiken. Dat deed ik altijd gewoon met ochtendurine. Vond ik handig. Maar als je ovu testen met streepjes hebt moet je ze meestal wel later op de dag gebruiken ja. Vaak raden ze 's middags aan, maar ik lees vaak van vrouwen dat ze het gewoon tussen 17u en 19u na hun werk doen en dat lukt schijnbaar ook. Persoonlijk vind ik die streepjes heel lastig, dan moet je precies zien of hij even donker is. Daarom heb ik de digitale. (waar ook streepjes op staan als je hem eruit trekt trouwens hoor, kun je toch een beetje zien of hij oploopt).
Okee cb is wel erg duur helaas. En zeker gezien mijn cyclus . Ik denk er nog even over na. Sterkte morgen!
Hoi meiden wat leuk een september NOD topic! Ik doe graag mee We slaan deze ronde over, ivm vakantie augustus. Ben alleen maar aan het checken wanneer ei is dmv ovu testen en cyclus beetje in de gaten aan het houden. Volgens mij app zou ik op 11 september NOD hebben. Shart86, 27 jaar, ronde 1(opnieuw aan het tellen) 2de kindje, NOD 11 september
Zo, al 3 op de lijst in 1 dag. Had ik niet verwacht zo snel. Ik dacht ik blijf vast nog heel lang alleen met zo vroeg al een september lijst haha. Gelukkig zijn er meer ♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 september 2014 ♥ 1. (1) : Prulletje, 29 jaar, ronde 1 na MA (totaal ronde 3), 1e kindje 2. (0) : 3. (0) : 4. (0) : 5. (0) : 6. (0) : 7. (1) : SW1, 25 jaar, ronde 4, 2e kindje 8. (0) : 9. (0): 10. (0) : 11. (1) : Shart86, 27 jaar, ronde 1(opnieuw aan het tellen) 2de kindje 12. (0): 13. (0): 14. (0): 15. (0): Datumloos (0) : Buiten de lijst (0): Totaal: 3 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
shart, waarom ben je eigenlijk opnieuw begonnen met tellen? Of bedoel je na je eerste kindje nu weer opnieuw?
ik meld me hier ook aan pluizebeestje,ronde 7,4e kindje en NOD is op 1 september hopelijk deze keer meer geluk
♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 september 2014 ♥ 1. (2) : Prulletje, 29 jaar, ronde 1 na MA (totaal ronde 3), 1e kindje Pluizebeestje, ronde 7, 4e kindje 2. (0) : 3. (0) : 4. (0) : 5. (0) : 6. (0) : 7. (1) : SW1, 25 jaar, ronde 4, 2e kindje 8. (0) : 9. (0): 10. (0) : 11. (1) : Shart86, 27 jaar, ronde 1(opnieuw aan het tellen) 2de kindje 12. (0): 13. (0): 14. (0): 15. (0): Datumloos (0) : Buiten de lijst (0): Totaal: 4 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Pluizebeestje, hoe oud ben je? Dan zet ik dat hierboven in de lijst er nog even bij. 4e kindje, klopt dat? In je onderschrift staan maar 2 kindjes?
Nee heb 2 miskramen gehad dit jaar een in januari en de andere in mei, nu 3 maandjes niet bewust geklutst dus zou niet weten in de hoeveelste ronde ik dan zit (met die pauzes) vandaar...