Dat zou dan een behoorlijke invasie betekenen, nee ik ga er in dit geval van uit dat de test ergens anders op reageert, overigens ken ik de persoon in kwestie niet. Maar zwanger kraanwater lijkt mij ook niet echt betrouwbaar. Conclusie, ook al prostaatkankertest lijkt mij de early predictor niet betrouwbaar.
Zoals ik al zei was dat niet wat ik bedoel. Het staat er misschien wat ongelukkig, maar zo bedoelde ik het niet. Mijn woorden zijn alleen maar bedoeld om jullie een hart onder de riem te steken. Erg jammer dit. Ik ben net als jullie onzeker over wat me te wachten staat. Ik had gehoopt dat dit een forum zou zijn om gezellig met elkaar te kletsen. Helaas lukt mij dit niet zo. Nogmaals sorry voor als ik iemand gekwetst heb, dat is zeker niet mijn bedoeling.
Mijn bedoeling is het ook zeker niet om je ervan te weerhouden om hier gezellig mee te kletsen. Maar wilde alleen duidelijk hier stellen dat pilgebruik behoorlijke consequenties kan hebben na te zijn gestopt. Dus klets vooral hier mee. Dit forum is voor iedereen. Hoop ook dat jij hier snel positieve testen kunt vermelden.
Ik had het hier ook pas gelezen, schrok ik eigenlijk wel van. Maakt het allemaal wel iets onzekerder. Ik duimin ieder geval ook mee voor jou ik zie dat we ongeveer dezelfde leeftijd hebben en jij ook voor het 1ste kindje. Wanneer ga jij testen?
@ontpillen, ik werd tot 2 keer toe na het stoppen op dag 28 ongesteld. Meiden maak je niet te druk, al begrijp ik de frustratie als je cyclus naar de 40 dagen tikt, of erger nog over de 100 gaat. Het ene lijf reageert anders als het andere. 1 dingetje wel, ik ga hierna nooit meer aan de pil, het heeft te veel invloed op m'n gemoedstoestand. Begin last te krijgen van testdrang, gooi er vrijdag denk ik even een testje tegenaan. Al ga ik ervan uit dat het niet raak ik (niet erg geklust rondom ei). Zo stom dat je toch ergens stiekem nog hoopt. @adriana, jammer dat wit, de dipsticks van z&k zijn indd niet erg denderend. De gewone midstream van hun heeft overigens geen indrogers. @Jenny, welke ovutesten zijn dit? Ik heb ook ooit eens wat van iemand overgenomen die niet echt duidelijkheid brachten. Terwijl ik met z&k ovutesten toch echt wel een lh piek waarnam.
@madelie nou dat is inderdaad wel vervelend hoop echt voor je dat het niet te laat is en je snel zwanger bent hier ook wel een beetje haast vl is een stuk ouder dan mij en wil daarom ook niet nog een paar jaar wachten
Met 2 dagen voor NOD toch maar even een testje gedaan zojuist. Ten eerste omdat ik toch wel weer nieuwsgierig ben maar vooral ook omdat ik wel wat positief nieuws kan gebruiken. Helaas witter dan wit! Toch nog maar even volhouden tot vrijdag of zaterdag. Zou toch bizar zijn dat we al in ronde 41 zitten en juist nú zwanger zouden zijn...
Vandaag NOD, maar tot noe toe nog niks te zien tijdens het broekloeren Spannend! Als het morgenvroeg nog steeds zo is gaat er getest worden, jeej!
hier nog helemaal niks nada noppes aan klachten...geen ongi maar verder af en toe me borsten en me liezen maar ja dat zegt natuurlijk helemaal niks helaas...morgen nod...ik ben benieuwd ga wel later testen in maart testen ik ook veel later positief!! ppffff spannend..
Hehe, eindelijk bijgelezen. Volgens mij ben ik er niet helemaal bij vandaag. Raar geslapen, onze pup heeft de halve nacht zitten janken. Verder beetje onder de indruk van die vliegramp, ik werk bij defensielocaties dus krijg het allemaal van dichtbij mee en had niet verwacht dat t me zoveel deed. Verder aan het zoeken naar symtomen, voor het eerst sinds afgelopen week gewoon helemaal niks, nou ja begint nu beetje druk op me buik te komen maar misschien gewoon spanning ofzo. *Joanne, ik zal er geen woorden aan vuil maken maar lees je bericht ff 2x over als je iets wilt neerzetten. Ik had in het begin ook af en toe behoorlijk lompe uitspraken die niet zo netjes overkwamen. Als je er zorgvuldig naar kijkt kun je meestal de zinnen net ff wat anders overbrengen maar je bent niet de enige hoor meid. Wens je zoiezo succes met het gaan voor een 2de! *Madelie, respect dat je het alleen gaat proberen. Wens je daar ontzettend veel succes mee! *Dames die te vroeg testen.. hoe vaak moet ik het nog zeggen? Niet eerder testen dan op je NOD! FOEIFOEIFOEI hihi Lever die testen allemaal maar in, je krijgt ze van mij terug als je op je NOD zit haha. Offe ik ga ze gebruiken haha. *Jenny, probeer nog ff een maand die ovutesten te gebruiken, mocht je dan geen duidelijkheid hebben dan misschien toch ff na de ha om zeker te weten dat je wel een eisprong hebt.
@joanne, heb t absoluut niet als ne0gatief opgevat! Je gaf jou mening en daar sta je vrij in. iedereen kan t opvatten hoe hij/zij wil knuf!
Zucht.. je hebt helemaal gelijk Jabinca, maar ik hield het gewoon niet meer, dacht. als ik een test doe ben ik in elk geval wat rustiger. Dat klopt wel, maar helaas omo wit dus rustiger in de vorm van, het zal wel niet zo zijn.. Ik heb aan de andere kant nog geen bruinverlies, vorige maand kwam dat 3 dagen eerder al en daarna pas ongi, nu dus 2 dagen voor nod. maar als deze omo wit is, kan die toch niet over 2 dagen ineens positief zijn? Als ik inderdaad dacht dat innesteling op 4 dpo al was, dan zou je toch nu al een streepje moeten zien :S.. helaas ook niet meer geklust, dus 12 dagen geleden voor het laatst. dus kan me dan niet meer voorstellen dat hij over 2 dagen ineens wel posi is... .. maar ja.. ongesteld is ook nog niet echt te bekennen. qua symptomen de afgelopen dagen eigenlijk niks meer.. raar dat ik dan qua symptomen vooral de eerste week na ei last heb gehad..
♥ NOD-Lijst 16 t/m 31 Juli 2014 ♥[/B] 16 Koekepeertje, 31 jaar, ronde 21(?), 5e ronde na miskraam, MMM, 1e kindje Kimmms, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje MissCandy, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Kiwi1405, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Bessie turf, 28 jaar, ronde 2, 4e kindje Luckymommy, 25 jaar, 3e ronde, 3e kindje 17 Flowerr, 22 jaar, ronde 7, 1e kindje Zally, 33 jaar, ronde 4, 3e kindje Baasje, 28 jaar, ronde 14, 1e kindje Jessie90, 24 jaar, ronde 6, 2e kindje CSI, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje Iss7, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Sarah0023, 29 jaar, ronde 2 na MK, 2e kindje ukkie 1985,29 jaar, ronde 5, 2e kindje Mirri1991, 23 jaar, ronde 4, 1e kindje 18 Linnie88, 25 jaar, ronde 9, 1e kindje LaLaS, 24 jaar, ronde 9, 1e kindje Sunshine1, 28 jaar, ronde 9, 1e kindje Sterretje2013, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje Sage86, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Jeepee, 32 jaar, ronde 3, 1e kindje 19 Rozijn, 27 jaar, ronde 9, 2e kindje 1e wondertje, 28 jaar, ronde1, 1e kindje Bobelle, 28 jaar ronde 3, 1e kindje Smood, 29 jaar, ronde 1, 1e kindje AugustusMama, 29 jaar, ronde 15 (ronde 5 na mk), 2e kindje Olgademuurbloem, 34 jaar, ronde 8, 2e kindje NightShade, 35 jaar, ronde ??, 4e kindje 20 Yihaaa, 39 jaar, ronde 2, 3e kindje Pitahaya, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje Lillypie, 33 jaar, ronde 3 na bbz, 1e kindje mamavanisabel, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Britt2013, 19 jaar, ronde 1, 2e kindje Joyce2086, 27 jaar, ronde 1 na mk (2e totaal), 1e kindje Silverwings, 30 jaar, ronde 3 na BBZ, 1e kindje Deerne85, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje 21 Kar lijn, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje Sharlene, 35 jaar, ronde 3, 2e kindje Dese, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Sanne198, ? jaar, ronde 10, 1e kindje Aiseria, 26/27 jaar, ronde 1, 1e kindje 22 pluizebeestje, 31 jaar, ronde 6, 4e kindje Magnolia83, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje Lizanne84, 30 jaar, ronde 15, 2de kindje Briar rose, 22 jaar, ronde 15, 1e kindje Twinty, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Debbje, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 23 MamaM86, 27 jaar, ronde 2, 3e kindje angel02, 36 jaar, ronde 2 (na mk) Jaatje, 31 jaar, ronde 7 (4e ronde na ma) 1e kindje Silly31, 33 jaar, ronde 80+, 1e kindje Dorri, 39 jaar, 2e ronde, 2e kindje 24 Mirte85, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Hoekje, 29 jaar, ronde 3 (na mk) 1e kindje Marrr, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje Annabel, 39 jaar, ronde 3, 2e kindje 25 Babymaantje, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Bibaboe, 38 jaar, ronde 41, 3e kindje LittleMeStphnie, 20 jaar, ronde 6 a 7, 1e kindje Babybanjo, 40+ jaar, ronde 7 na MK, 3e kindje 26 Lizzy, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Mariam1978, 36 jaar, ronde 6, ronde 3 met eisprong, 3e kindje Brusje, ronde 2 evelienh1986, ronde 7, 1e kindje Wannabemommy, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje, MMM (soort van) Reckless, 34 jaar, ronde 3 (2e ronde na mk), 2e kindje Jabinca, 25 jaar, ronde 15, 1e kindje Lyanna, 39 jaar, ronde 16, 3e kindje. MMM (1e poging iui) Babyprincess21, 21 jaar, ronde 4, 1e kindje pip88, 26 jaar, ronde 12, 1e kindje Madelie, 42 jaar, ronde 1, 1e kindje Aniek5, 29 jaar, ronde 6 (1e ronde na mk), 1e kindje lijntje00, 25 jaar, ronde 7, 1e kindje 27 Kannietwachten3, ronde 3, 1e kindje Loesje86, 27 jaar, 5e ronde (2e na mk), 2e kindje Appelboompje, 30 jaar, ronde 8, 1e kindje Rimar, 39/40 jaar, ronde 3, 2e kindje ik87, 26 jaar, ronde 17 (maand 21) 1e kindje Loesje86, leeftijd? ronde ?, 2e kindje 28 Twinny, 23jaar, ronde 9, 1e kindje LizzieP, 23 jaar, ronde 4, 2 kindje Dana1989, 25 jaar, ronde 7 (na ma) 1e kindje Jenny84, 30 jaar, ronde 3 (na 2x vroege mk), 2e kindje sw1, 25 jaar 3e ronde, 2e kindje cblos, 25 jaar, ronde 14 (2e na IUI), 1e kindje Mir86, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje 29 Newdawn, 34 jaar, ronde 5, 1e kindje Marijke88, 26 jaar, ronde 3, 3e kindje Marlijn82, 27 jaar, ronde 8, 2e kindje Lien81, 33 jaar, ronde 15 (ronde 4 na mk), 2e kindje babylove 85, 28 jaar, 4e ronde na mk, 1e kindje Noa2013, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje 30 Melliemuis, 23 jaar, ronde 1 (na mk) 1e kindje Babs1984, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Screamxme 24 jaar, ronde 3, 1e kindje Joanna23, 31 jaar, 1e rond, 2e kindje 31 Lelie1990, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Rachetje, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Datumloos Adriana85, 28 jaar, ronde 1 na 3e mk, 2e kindje Dribbel1978, 36 jaar, ronde 16, 1e kindje Buiten de lijst Logan, 23 jaar, ronde 3 na 2e mk, ronde 23 totaal, 1e kindje 11-07 Totaal: 101 ♥Zwanger♥ (8), Ongesteld (29), MMM (3), Twijfeltest (0), Negatieve test (11). WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS IN KLEUR DOOR; naam, leeftijd & ronde. NIET kopiëren, dat werkt niet!
Hoi meiden, ik heb even snel meegelezen maar weinig tijd om te reageren, sorry! Zie wel dat er veel negatieve testen zijn geweest, bah! Wordt tijd dat er hier wat meer roze komt hoor!!! Hier nog steeds hetzelfde.. nog steeds geen ongi en ook mijn ovulatietest was vanmorgen weer lichter dan gisteren dus of het was loos alarm of ik heb mijn ei gemist.. Maar zondag, maandag en vanmorgen gezellig gemaakt dus wel goed ons best gedaan... Heb wel nog steeds last van buikpijn en moet ieder kwartier naar de wc voor een paar druppels... misschien wel een beginnende blaasontsteking.. als het vandaag en vanavond zo blijft ga ik morgen even urine inleveren bij de huisarts denk ik, ga hier niet weer een tijdje mee rondlopen pff... Hier al meer meiden duidelijkheid?
Hallo dames ik heb even een vraag mijn NOD zou 23 ste zijn .maar ik heb mijn ei ongeveer pas de 15 de gehad.nu had ik gister een klein beetje bloed gezien en dacht ik word ongi maar toen zag ik op mijn mama app dat het innestelingsbloeding kan zijn.dus dan als ik mijn ei aanhoud dan zou ik rond de 29 ste wel of niet ongi zijn.maar ik kan natuurlijk niet wachten om te testen haha vanaf wanneer zou dat kunnen denken jullie. Liefs
Vanaf de 29ste Angel02, hebben al genoeg negatieve testen gezien enne babymaantje, ZIT,KOEST. Ga ff afleiding zoeken hihi. Je kunt best wat minder hcg aanmaken dat je pas over paar dagen een positieve test hebt maar wacht het nou maar gewoon af.