Nee weer ik wil geen rood meer zien en strooi met veel roze balen meiden. Van mij weten we het morgen.....
Das per persoon verschillend joyce maar ik ben zelf altijd zo goed als droog voor de ongi maar weet niet hoe dat bij de ander is. Enne Lijntje.. dat was niet de afspraak. Madelie ook al en dat terwijl reckless het goede voorbeeld gaf op de 26ste.
Kon het vanochtend niet laten om een testje te doen.... M'n zoon is vandaag jarig en wilde weten of ik vanavond een wijntje kan drinken. Wat denken jullie? Zondag NOD
Nou Anitap ik zou dat wijntje maar laten staan! Ik zie namelijk een lijntje hoor! Hopen dat je test nog mooier wordt op of na je NOD maar voor nu vast een voorzichtige felicitatie en dan niet alleen met je zoon!! Lijntje wat balen zeg! Succes de volgende ronde..
joepie roze!!! geen wijn voor jou dubbel op gefeliciteerd!!! hele fijne verjaardag!!! mooier kado kan je niet krijgen!!!
Fuck ik zie een streep nu ben ik bang..... hahahaha wat stom zeg..... oooh my god!!!!! En ik vertrouw het ook nog eens niet. Is namelijk de z&k dipstick..
Anita: Gefeliciteerd! Dit is een mooie streep. En gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje! Fijne dag vandaag! Marlijn82: Ik zie idd een licht streepje, hopelijk loopt hij mooi op! @madelie, dorri, lijntje00 en melliemuis: balen hoor! Hopelijk voor jullie de volgende ronde op roze! Ik had vanochtend en vannacht weer erg last van bmkrampen, net als de nacht ervoor. En werd ook 2x wakker terwijl ik normaal niet midden in de nacht wakker word. Ik krijg hier nu wat hoop door, omdat ik hier nooit zo veel last van heb. Verder nog steeds last van mijn borsten en het idee dat ze iets gegroeid zijn (maar dat kan ook komen doordat ik wat aangekomen ben door al dat gebbq en lekkere eten de laatste weken oeps ) En voel me ook wat natter van beneden de laatste dagen en normaal ben ik droog voor NOD. Dinsdag is mijn NOD en ik krijg nu aardig testdrang. Aarghh! Wachten is zo killing :x
@anita. Jaaa gefeliciteerd, geen twijfel mogelijk! Fijne dag vandaag. @marlijn. Oef ja ik zie het hoor. Als het binnen afleestijd was zeg ik voorzichtig gefeliciteerd! Ik duim voor je dat hij mooi oploopt. Spannend!!! @rode dames. Balen hoor :x succes volgende ronde... @anderen nog succes met wachten. Ik ga zo even de lijst bijwerken
Ja als het een begin van iets zou zijn geweest dan weet ik in oeder geval dat m'n lijf nog iets doet op mijn leeftijd. Maar ja ze kunnen niet meekijken dus ik verwacht dat ze wel zullen zeggen dat het waarschijnlijk een ingedroogd stolseltje was ofzo haha.
Hier precies hetzelfde geval! Al week rare onverklaarbare buikpijn. Test zojuist idd negatief en ook geen verklaarbare eisprong kunnen ontdekken!!!
Het is maar hoe je het ziet hè. Elk eitje is natuurlijk het begin van iets. Je zou dan ook elke menstruatie als een miskraam kunnen beschouwen.
Zwangere meiden gefeliciteerd. Het zijn nog lichte lijntjes maar ik kan ze zien. En weer een paar op rood, zeer balen. Herken het gevoel. Nu weer een cyclus hopen, wachten en geduld opbrengen.