Haha ja dat ga ik eens aankaarten bij hem. zal m vanavond nog eens posten hier de foto.. bedankt he liefs
Hallo allemaal! ik kom me hier ook weer melden, wil graag op de lijst. Mirte85, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje, NOD is 24-7 Ik ga proberen deze ronde niet te vroeg te testen en netjes mijn NOD af te wachten. Mijn lichaam heeft me giga voor de gek gehouden vorige ronde dus ik ga proberen om me deze ronde niet te gek te laten maken, maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan 3x = scheepsrecht? zou wel een leuk verjaardagskado zijn, aangezien ik 2-8 jarig ben op naar een roze lijst dames! Hier alvast wat roze gesprinkel voor iedereen die het wil en kan gebruiken! **********************************************
Hallo ladies Ik meld me hier ook maar weer aan. Briar Rose, 22 jaar, 15e ronde, 1e kindje, nod op 22-7
Hallo meiden ik wil me hier ook weer melden hopelijk voor het laatst maar nieuwe ronde nieuwe kansen laten we de moed niet opgeven. Al is het lastig...zeker als je weet hoe het is om zwanger te zijn.. Maar ja mijn nod is 24 juli. 3 de ronde na miskraam en 1 ste kindje Xx
Ik kom me ook weer melden. Vandaag weer aan een nieuwe ronde begonnen dus maandag maar weer naar de gyn bellen voor ons laatste onderzoek. Nod waarschijnlijk 28 juli. Ik87, 26 jaar, ronde 17 (maand 21), 1ste kindje
Hoi Allen, Ik kom erg veel ovu testen tegen overal. Het lijkt wel of heel veel meiden dit standaard gebruiken. ik zit pas in ronde 2, dus wil er nog niet aan beginnen, maar gewoon een beetje de hele maand klussen, en ongeveer rond de calculator eisprong wat meer.. zorgt het echt voor iets extra's? en niet juist voor meer stress? Wie hier gebruikt ze niet of wel?
Babymaantje: ik gebruik ze niet meer, wij klussen gewoon om de dag meer kun je toch niet doen. Ik vond al die ovulatietesten en temperaturen maar extra stress opleveren.
Alle nieuwe welkom, ik weet niet hoe je de lijst aan moet passen anders had ik het wel gedaan. ik ben de ovu-testen gaan gebruiken omdat ik het zeker wil weten, gezien mijn verleden. en stiekem ook wel leuk, ik ben iemand van weinig geduld, met of zonder alle testen.
Ik heb ze een aantal rondes wel gebruikt, zodat je zeker bent van je nod. Als je dan opeens ongesteld wordt, eerder dan verwacht, komt het niet zo hard aan. Ik zit nu in de eerste ronde na derde miskraam, nu wil ik even wat minder focus op alles. Geeft voor nu wel meer rust. Misschien volgende ronde dat ik ze wel weer gebruik.
Ik heb ook niet echt geduld maar het lijkt mij vooral een duur grapje, en niet perse iets waar je echt wat aan hebt als je ook rond je eisprong gewoon wat meer kan gokken en klussen.. ik87: ja dat kan ik me dus heel goed voorstellen. maar ja. als het hier nog lang duurt ga ik er misschien ook nog eens aan
Helaas vandaag ongesteld geworden dus we gaan naar ronde 7. Ik wil graag op de lijst voor 26 juli. Eerste kindje, Evelien. Dit keer gaan we ovulatietesten gebruiken omdat mijn cyclus nog steeds een paar dagen scheelt steeds. Gemiddeld is wel 28 à 29 dagen dus dat is prima.
Ik gebruik ze wel, overigens niet vanaf het begin en ik sla ook wel eens een maandje over.. Wij zitten inmiddels in ronde (gaiknietzeggenveulteconfronterend!) en dan wil je wel wat proberen.. Ik krijg er geen stress van en voor mij voelt het ook niet verplicht om dan te klussen.. Ik vind het fijn om te weten/zien wanneer mijn eisprong eraan komt, maar sommige maanden vind ik het ook heerlijk om er niet om te denken!
Silverwings en adriana85: begrijpelijk. Ik snap wel dat het lekker is om te weten wanneer die eraan komt. En idd, ik heb nu nog maar 1 ronde, dus geen idee of mijn cyclus nu weer precies 31 wordt. Kan makkelijk anders zijn. daar is het natuurlijk wel handig voor, maar ja, ga eerst nog een poosje 'gewoon' proberen, en kijken hoe het loopt. maar pff.. loslaten kan ik nu al niet :S en ik zit pas in ronde 2.. ik zie overal om me heen baby's en kinderen.. en denk echt heeeeeeel vaak eraan.. pff Kan mijn hoofd misschien uit?
Hallo dames Ik wil graag mee praten en op de lijst ,angel02 , 36 jaar.en jammer genoeg in mei met 6 weken een mk gehad. 23 juli is mijn nod het is de tweede ronde sinds mijn mk. Hoop dat het deze ronde wel gaat lukken. En bij jullie natuurlijk ook allemaal. Liefs
Hier wordt het niet klussen, dus ben lichtelijk pissed-off op hem. hij wil altijd wanneer die maar naar bed komt ongeacht welke tijd en of ik wel of niet ingestort ben op dat moment of over vermoeid.... afijn genoeg gezeur ik kan anders nog wel ff doorgaan haha fijne avond
@babymaantje, ik gebruik ze ook niet, zit in ronde 3. Ik hou het zelfde schema aan als ik87, vanaf afloop ongesteldheid om de dag klussen, soms elke dag als we daar zin in hebben, met minimaal 12u er tussen. Ik gebruik een app voor mijn cyclus en deze komt redelijk overeen met wat het daadwerkelijk is , hooguit 2-4 dagen afwijking, dus dan klopt het klussen en mijn eisprong toch redelijk met elkaar, meer kun je inderdaad niet doen. Kan me wel voorstellen dat wanneer je langer bezig bent je alles waar je meer invloed op kan uitoefenen wil aanpakken en je dan dus wel ovulatietesten gebruikt. Ik heb in ieder geval voor mezelf afgesproken om minimaal 6 maanden zo te proberen en dan zien we wel weer verder