Gefeliciteerd hoekje Ik mag ook op roze we hebben nog getest en nu een stuk duidelijker 2 strepen kan het nog niet helemaal geloven hoor haha andere dames heel veel succes
Super mooi hoekje!! Je hebt eerder gezegd dat je eigenlijk zeker wist dat het raak was toch? Had je dezelfde symptomen als de vorige keer of had je gewoon sterk dat gevoel ?
Vanochtend weer een testje gedaan omdat ik gistermiddag ook al een klein streepje leek te zien Vannacht weer wakker geworden van ontzettende bm krampen, hopelijk is dat iets positiefs.
Ik mag op rood! Ongesteldheid gelijk doorgezet.eigenlijk heel blij mee, lekker duidelijk. Mooie cyclus van nu 32 dagen. Vorige was 31, dus lekker regelmatig. Op naar volgende ronde, en dan zit ik tijdens ei en t wachtbankje lekker op de camping, (zonder inet) dus laat ik me hopelijk niet zo gel maken! Tot de volgende ronde! En natuurlijk siper gefeliciteerd voor iedereen die op roze staat!
Twinny en Hoekje gefeliciteerd! Mooi nieuws. Alle dames op rood, door naar de volgende ronde, hopelijk een succesvolle! Ik ga me proberen wat minder met kwaaltjes bezig te houden. Veel klachten gaan op zowel bij zwangerschap als bij menstruatie. Dus tenzij ik iedere ochtend over de wc-pot gebogen sta en mijn borsten minstens een cup-maat zijn gegroeid en blauw geaderd probeer ik er de volgende keer maar vanuit te gaan dat mijn menstruatie eraan zit te komen. Ik zeg...probeer
Wauw... drie roze dames erbij, gefeliciteerd hoekje, newdawn en twinny2002!!! Zal idd heel bijzonder geweest zijn hoekje, hopelijk verloopt alles nu goed. Jammer babymaantje maar een mooie regelmatige cyclus. Fijn voor de volgende ronde, zonder internet dan ook voor de andere dames op rood, succes! Lelie1990, vervelend he zo'n onduidelijk lichaam. Hoeveelste cd zit jij nu? We houden moed zonder bloed!
@newdawn. Ik zie op beide foto's een streepje! Voorzichtig gefeliciteerd! @twinny. Gefeliciteerd! Ik ga zo ff spieken in je album voorde foto @hoekje. Jaaaaaa dat willen we graag zien super gefeliciteerd! @rode dames. He gatsiedarrie, hopelijk volgende ronde meer geluk.
Alle nieuwe zwangere dames gefeliciteerd!! Geweldig! Alle dames op rood, Balen! Op naar de volgende en hopelijk goede ronde! Hier nog in onzekerheid, 10 dagen overtijd en geen streep te zien maar ook niet volledig wit. Als het de komende dagen niet veranderd in of een streep of, de ongesteldheid zet door, dan ga ik de huisarts bellen en vragen om bloedtest. Die onzekerheid maakt me gek haha!
Alle zwangere dames gefeliciteerd. Alle dames die rood hebben balen hopelijk hebben jullie volgende maand meer geluk.alle dames op het wachtbankje succes. Ik wil proberen met testen te wachten tot mijn NOD datum.ik voel wel van alles en ben nog steeds niet ongi.maar na mijn negatieve test op 10 dpo denk ik om nog een teleurstelling te besparen even wachten.hoop dat het gaat lukken haha
Ik wist het gelijk en toen kreeg ik 3 dagen voor om alle hele dag misselijk was een bevestiging. We zijn er zo blij mee!
@joyce ik zit nu op dag 44.. Heb dus wel heel erg last gehad van mijn buik een week lang en pijnlijke tepels maar dat is nu over.. Misschien een eisprong?? Weet niet of andere meiden deze klachten herkennen bij een eisprong?? Ben bang dat ik de 50 dagen overga deze maand...
Wat ontzettend vervelend voor je zo'n lange cyclus. Viel mij afgelopen maand op dat ik rond de eisprong ook pijnlijke tepels had. Daarna ging dit over en deden mijn borsten vooral aan de onder en zijkant zeer wat kennelijk een voorbode was van mijn menstruatie. Temperatuur jij ook? Dit schijnt toch een duidelijker beeld van je cyclus te geven. Rectaal opmeten vóórdat je uit bed gaat.
Nee ik temperatuur niet eigenlijk omdat ik niet iedere dag op hetzelfde tijdstip kan meten... door de weeks ga ik om 6 uur eruit en in het weekend slaap ik graag uit! Vorige week ook gestopt met ovulatietesten omdat ik er echt klaar mee was maar daar heb ik nu beetje spijt van aangezien ik nu dus twijfel aan een eventuele eisprong aangezien ik duidelijk klachten had en niet zwanger ben....
Van harte gefeliciteerd!!!! Maarehm... wat is dat nog meer op die foto? Een beeldje of iets anders...?