NOD Lijst 16 t/m 31 Juli 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Logan, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nieneke38

nieneke38 Lid

23 jul 2014
    41
    0
    0
    Roze dames gefeliciteerd!
    Rode dames, wat een dikke domper weer!

Hier alweer 12 dagen over tijd. Net HA gebeld voor evt bloedtest. Misschien naief gedacht maar ik dacht ik haal morgen ff papiertje, gelijk door naar bloed prikken en dan uitslag afwachten. Maar nee, assistente gaat eerst overleggen met arts, belt me morgen want misschien wil arts me eerst wel zien. Jeetje, ik wil eigenlijk gewoon alleen maar zeker weten of het wel of niet is. Ben ontzettend moe, vlagen misselijk en voel me gewoon raar. Maarja dat kan alle kanten op! Wie weet wordt ik deze of volgende week wel gewoon ongesteld. Nouja ff afwachten wat ze morgen zeggen. :(

2. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    kan me voorstellen dat je graag zekerheid wil hebben, aan de andere kant, wel gunstig dat ze willen kijken naar andere zaken, en dat ze het in ieder geval op voorhand niet af doen als 'gewoon ontpillen'.
    ben benieuwd wat de ha zegt, hou ons op de hoogte!

3. nieneke38

nieneke38 Lid

23 jul 2014
    41
    0
    0
    Ja daar heb je gelijk in. Ontpillen viel al buiten de boot aangezien ik 4 maanden terug al ben gestopt met de minipil ( die kon alleen bij BV maar gaf mij constant doorbraakbloedingen) en de afgelopen 3 maanden stipt met 29 dagen ongesteld werd. Anders had ik nog wel wat langer gewacht.
    Twijfel is ook doordat ik 5 dagen voor NOD een zalmroze vlek had, wat ik raar vond en ineens schoot innesteling in mijn hoofd en na kort rekensommetje zou het kunnen na geschatte eisprong.
    Maar goed, dit is allemaal giswerk haha en het zou geweldig zijn als het zou kloppen maar de hoop is nu eigenlijk wel een beetje weg en bloedtest is het enige wat ik nog kan bedenken.
    Uiteraard hou ik je op de hoogte! Ben vooral blij dat ik mijn (haha) ei kwijt kan! :p

4. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Ik heb vorige week al een test gedaan en die was omowit... Volgens mij ook nog geen eisprong gehad.. Als ik vrijdag nog niet ongi ben ga ik maar weer een test doen, zo iedere week op vrijdag totdat ik (eindelijk) ongesteld wordt.. Baal hier zo van!

5. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Hoi sage86, we zitten echt in hetzelfde schuitje! Hier ook negatieve testen... Afgelopen vrijdag voor het laatste, ga vrijdag maar weer X testen als ik nog niet ongi ben.. Ik ben afgelopen donderdag bij huisarts geweest omdat ik dacht dat ik een blaasontsteking had (al week menstruatie krampen en druk op mijn blaas), werd al vrij snel gebeld door dokter dat mijn urine schoon was en wat mijn klachten precies waren. Ik heb toen uitgelegd dat ik gestopt was met de pil en of het daarmee te maken had. Toen wilde ze dat ik een test ging doen omdat het mogelijk een zwangerschap kon zijn maar helaas negatief. Ze zei dat als de test negatief zou zijn het mogelijk met ontpillen te maken kan hebben maar Moet het nu aankijken en anders wil ze dat ik een afspraak maak deze week.. Zit heel erg in twijfel dus misschien ga ik over paar dagen wel weer bellen en horen wat hun zeggen....

6. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Oh wat balen die onzekerheid joyce!! Hier nog eentje.... Heb je verder klachten?? Ik merk vandaag dat ik af en toe een soort van kramp in mijn rechterlies heb... Met bukken en tillen en nu ook nu ik op de bank zit... Wat kan dit nou weer zijn....

7. newdawn

newdawn Bekend lid

20 apr 2014
    782
    0
    16
    Dat snap ik. Vind het echt knap hoor dat je af wacht! Van temperaturen heb ik geen verstand, maar houdt dat dan ook in dat je het dan ook warmer hebt? Ik heb het al een aantal dagen warm maar dat kan ook liggen aan dat de warmte nog in de huizen zit.

8. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Lastig is t he.. Je kan na het stoppen met de pil idd aardig rommelen met je cyclus, hoelang ben je gestopt?
    Als het je niet lekker zit moet je toch gewoon langs gaan hoor, huisarts moet dat maar begrijpen en zo niet toch gewoon zn werk doen.
    Lelie1990: ik ben met vlagen misselijk en heb nog wel wat andere vage klachten maar durf die niet eens op te noemen. Heb t hier al vaker gezien en gehoord: kan ook allemaal pms zijn of toch door er teveel mee bezig te zijn. Maar wat is nou te veel bezig vraag ik me dan af?
    Ja ik heb deze maand wat ovulatietesten gedaan om inzicht te krijgen (niet echt gelukt dus :() en ik spiek regelmatig op dit forum. Sinds cd28 doe ik aan broekloeren maar welke vrouw die bezig is met zwanger worden doet dat niet?
    Tuurlijk denk ik er regelmatig aan maar dat is al zo sinds ik op 2 juni een positieve zwangerschapstest had, op 22 juni begon te vloeien en met de echo's de dagen erna bleek dat het idd was misgegaan.
    Geloof dat het je pas stopt met dat alles als je een kindje in je armen hebt toch?
    Sorry, moest het ff kwijt

9. Lien81

Lien81 Actief lid

5 jul 2006
    250
    0
    0
    He he, de lijst gaat een beetje de goede kant op. Hoewel er natuurlijk nog steeds veel te veel meiden op rood gaan. Dikke knuffel en duimen voor de volgende ronde!

Meiden met nega testen: ook balen zeg. Ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment in ieder geval duidelijkheid wilt. Of een positieve test of op rood, dan kun je tenminste weer verder.

Hier morgen (of overmorgen) nod. Vanmorgen een heel klein beetje roze bij afvegen, maar de rest van de dag schoon. Telkens als ik naar de wc ga schiet nu het woord 'broekloeren' door mijn hoofd.... :D Ik ga morgen nog niet testen (volgens mij heb ik ze ook niet meer in huis en ik ga geen lades doorspitten of er toevallig nog eentje ergens ligt). Vanaf woensdag heb ik vakantie. Als ik dan nog niet ongesteld ben ga ik naar het KV en test ik donderdagochtend. Vind het wel heel knap van mezelf! :)

10. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    De action heeft ook zwangerschapstesten 2 voor 1,49 deze zijn wat gevoeliger dan de standaard testen en kan je 3 dagen voor NOD testen ! Deze heb ik zondag gebruikt en was negatief heb woensdag NOD

11. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Waardeloos die action testen.
    Kruitvat test toch beter/duidelijker

12. cblos

cblos Lid

5 nov 2013
    69
    14
    8
    Morgen NOD... Kan er nog geen touw aan vast knopen. Heb wel symptomen maar niks wat ik normaal niet heb voor nod. Ik had zaterdag een negatieve test, hopelijk gewoon te vroeg. Ik ga pas woensdag testen. Officieel mogen we pas zaterdag testen van gynaecoloog maar dat houd ik niet vol.

Duimen, duimen, duimen.

Ohja ik maak denk ik kans op de eerste plaats bij t WK broekloeren hihi ;)

13. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Oké thanks voor de tip heb ook nog cb digitaal liggen iemand daar ervaring mee ? Hoe vroeg je die van te voren kan testen zijn niet die met week indicatie maar alleen met woorden op de verpakking staat vanaf NOD

14. Joanna23

Joanna23 Lid

22 jul 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jezzebel88, met die cb digitaal zonder weken heb ik afgelopen zondag positief getest en mijn nod was ook nog niet, dus het kan wel! Ze zijn alleen erg duur, maar geven misschien wel meer uitsluitsel?
    Ik ga morgenochtend een cb digitaal mét weekaanduiding doen, ben benieuwd wat die aangeeft...

15. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Lucht maar lekker je hart hoor meid! Dat is het fijne van dit forum! Kan ook veel kwijt aan vriendlief maar merk toch dat de meiden hier beter begrijpen wat ik bedoel!! (Ondanks dat vriendlief heel graag WIL begrijpen wat ik bedoel)..

Zie dat je veel pendels hebt.. Had je voor je zwangerschap in juni ook pendels? Waren die juist?

16. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Hoi Ik ga op rood helaas.. op naar de volgende groep.
    Succes iedereen die nog wacht!
    gr.

17. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Dankjewel meid, lief van je!
    En nee, voor die zwangerschap nooit laten pendelen, kwam pas op dit forum toen ik al zwanger was! Vind dat pendelen wel grappig en ben benieuwd of er een uitkomt.
    We hebben besloten morgen met ochtend urine weer te testen. Mannetje is jarig dan dus zou leuk zijn als er toch iets verschijnt. Zo niet, dan wachten we weer ff af. Denk wel dat ik een grens trek bij cd 50 en dan naar de huisarts. Weleens gelezen hier over een medicijn wat je menstruatie op kan wekken? ?

18. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Ik mag nu echt op roze. Voelt nu als echt bevestigd.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      49,2 KB
      Weergaven:
      7
  19. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Ik kom even spieken hoe het hier gaat, toch al 17 op roze!! Gefeliciteerd zwangere meiden!! Maar ook wel echt veel rood hoor, balen zeg! Wat is lichtgrijs op de lijst eigenlijk?

20. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Lichtgrijs is wat in het verleden ligt maar die niet hebben doorgegeven op welke kleur ze moeten.:)

lizzy: nogmaals gefeliciteerd! Fijn zijn die testen he?!

Deel Deze Pagina