Is niet de eerste keer. Heb een keer een miskraam gehad bij 7 weken. Dit is natuurlijk wel veel eerder. Kan me er goed bij neerleggen hoor. Teleurgesteld maar vol goede moed naar de volgende ronde... Jammer voor jou Joyce, wat duurt wachten dan lang hè.? @ jezzebel, spannende dag voor jou! Succes!!
@joyce2086 Balen zeg! Ik zit hier in exact hetzelfde schuitje na mijn mk. Zou het niet kunnen zijn dat je eisprong veel later is gekomen dan normaal, wat betekent dat je nu eigenlijk te vroeg test? Ik vermoed zelf dat ik mijn eisprong 7 dagen later dan normaal heb gekregen en dus een cyclus ga krijgen van 35dgn... testen blijven hier ook negatief namelijk. @yihaaa sterkte altijd verdrietig zulke berichten
@Yihaa. Ja dit is dan idd veel eerder maar blijft rot. Wel fijn dat je je er zo goed bij kunt neerleggen. Vind je t nu vervelend dat je vroeg getest hebt? Hopelijk volgende ronde een plakkerd! Wachten duurt nu idd erg lang.. @Aniek5. Ik weet niet of ik uberhaupt een eisprong gehad heb. Ben op cd13 (vrij 4/7) ovulatietesten gaan gebruiken en dit 2 weken lang (t/m 17/7) Geen echte knallers kunnen ontdekken en ook geen vruchtbaar slijm gehad. ( 2 cycli voor mk wel gehad, geen ovutesten gebruikt) Inmiddels cd38 dus dat gaat niet meer op. Kan natuurlijk zijn dat ik nog een eisprong moet krijgen maar dan ga ik wel een hele lange, rare cyclus krijgen. Hoop dus maar dat ik die deze ronde overgeslagen heb (komt wel vaker voor na een mk toch?) en toch deze week ongesteld wordt. Had wel wat vage klachtjes dus wijt die nu maar aan pms of toch te veel hoop Welke cd zit jij nu dan?
@joyce, ik heb niet vroeg getest. Had de 20e mijn nod en heb pas de 26e getest. Kostte me vreselijk veel moeite trouwens maar heb nogal nuchtere vriend. Als t aan hem had gelegen hadden we nog een week gewacht en dan had ik nooit een pos test gehad. Miss volgende keer toch wat beter naar hem luisteren
Oh shittttttt! Wat erg! Sterkte Dames in onzekerheid nog tv volhouden. Na een miskraam hebben we soms een ronde helemaal geen eisprong of een hele late. Succes met wachten.....
Ik ben toch nog niet op rood... ik ging er helemaal vanuit dat ik ongi wastafel want veegde wat roze af en zo begint het altijd. Maar daarna alleen een heel klein beetje bruine afscheiding gehad. En ben nu 17 uur verder
Jammer van je negatieve test joyce!! En balen voor de rest die nog geen duidelijkheid heeft ( heb niet veel tijd om nu terug te lezen sorry!!!!) Hier weinig verandering.. Buikpijn is stuk minder geworden en eigenlijk verder geen kwaaltjes meer....
Hier vanochtend weer getest na de supertuur van gistermiddag/avond. Lijkt heeeeeeeel iets duidelijker maar nogsteeds een supertuur.. vandaag 11 dpo. Willen jullie duimen?
Oeh spannendddddddd. Kan natuurlijk heel goed innestelingsbloed zijn geweest . Ik duim voor jou @screamxme. Ook voor jou duim ik!
Spannend Evelien! Ik duim dat er niks doorbreekt. En voor jou duim ik ook Screamxme. Wanneer ga je weer testen en wanneer krijgen we weer een foto? Kunnen we meeturen. Ik dacht vanmorgen op rood te kunnen. Tampon ingedaan en net eruit gehaald, zit er alleen wat lichtbruin op (sorry voor detail). Het ene moment voel ik me alsof ik al ongesteld ben (buikpijn, chagrijnig), het andere moment denk ik dat ik zwanger ben. Heb al een paar dagen gespannen borsten, verstopte neus en gisteravond een beetje misselijk. Maar ik houd vol en ga niet testen voor morgenochtend.
Hoe is het met jullie Babs1984, Rachetje en Lillypie? Vandaag/morgen NOD? Al getest? Hier ook morgen mijn NOD, morgen zit ik namelijk op dag 49.. Ben bang dat ik de lijst sluit in het blauw... Jammer maar helaas. Ga vrijdag weer een test doen maar verwacht er niet zo veel van. Vorige week heb ik natuurlijk wel 1 dag een klein beetje vruchtbaar slijm gehad (althans ik vond het raar slijm, maar de meeste van jullie zeiden dat het vruchtbaar slijm was).. dat is op dit moment nog mijn enige hoop.. heb ook nog geen pijnlijke tepels (wat vorige cyclus duidde op een aankomende menstruatie een week van tevoren!) We gaan het meemaken, ik denk dat ik me maar ga aanmelden (datumloos) op de andere lijst, maar blijft uiteraard hier actief meelezen!!!!
Het is heel vreemd maar dacht toch echt dat mijn menstruatie was aangebroken afgelopen maandag maar was heel weinig en maandagmiddag was het al helemaal gestopt, tot nu toe is mn menstruatie nog steeds niet doorgebroken pff wordt hier zo onzeker van!!
@joyce2086 zit nu op cd33 normaal een cyclus van 28 met een eenmalige uitschieter van 33. Ik vertrouw die ovulatietesten niet zo, ik lees op het forum dat regelmatig dames ermee worstelen. Het blijkt inderdaad mogelijk te zijn dat je een eisprong overslaat, althans dat heb ik hier vaker gelezen. Indien geen mooi nieuws dan hopelijk snel op rood dan kunnen we weer verder!
Oja en heb vandaag een test gedaan voor de zekerheid en die was negatief dus dat zal dan geen zwangerschap wezen
mag ook op blauw,in alle soorten licht en hoeken gehouden maar geen streep te bekennen.morgen nod..weer ff balen natuurlijk.Mag over 1.5 week naar de gyn ivm cyclussen van 40+dagen..had altijd een mooie cyclus tot febr bbz waarbij 1 eileider is verwijderd..Wat is het toch moeilijk om geduld te hebben..