Shiltje wat rot.. Weet waar je nu door heen gaat en t is niet leuk. Neem de tijd en heel veel sterkte! Dikke knuffel!
oh neeee shiltje! wat vreselijk voor je! vind het helemaal niet leuk om je alsnog op rood te gaan zetten
Het spijt me voor je shiltje, wat vreselijk dat je dit moet meemaken. hier gisteren eerste echo gehad. Buiten een zwangerschapsring en heel misschien een klein vruchtje weinig te zien. Maandag weer inwendige echo. Het was of te vroeg voor de echo of het word een bbz. Worden lange dagen dit
@shiltje. Wat erg! Veel sterkte de komende tijd. @aniek. Het is wel heel erg vroeg voor een echo, had je daar een reden voor? We gaan met zn allen duimen dat je maandag een mooi beebje met hartslag te zien krijgt!
Was idd waar je al bang voor was he aniek, bij zo'n vroege echo. Nou ja, er was iig iets te zien en positief blijve he! Die volgende echo laat een razendsnel hartje zien! ! Ik heb vandaag een twijfeltestje gehad op 11 dpo, of eigenlijk gewoon een vaag positieve wat te verwachten is. Goede hoop dus, duim je voor me mee ik wel voor jou! Houd je ons op de hoogte?
@adriana, daar heeft de vk voor gekozen vanwege mijn mk in juni @joyce. Wauuuuw gefeliciteerd, en zo vroeg al getest haha toch niet in kunnen houden ik duim zeker voor je dat alles deze keer goed gaat! Mooie test gehad sl zo vroeg of was het echt nog turen? Bedankt voor jullie support ladies, ik heb er nog gewoon vol vertrouwen in, jullie horen me maandag
Het was wel een beetje turen maar iedereen hier op het forum kon m zien! Testjes lopen langzaam op want voor mn eigen gemoedsrust test ik nog ff dagelijks nu met action, volgende week een cb plus een als t goed blijft gaan woensdag de digitale. Heb ze nog liggen allemaal een ik ben woensdag jarig. Dan moet de digitale wel kunnen. Hieronder mn foto van vandaag; 13 dpo. Hoor graag wat jij vind!
dat lijkt me wel duidelijk!! Gefeliciteerd! Gek he om zo snel weer een positieve test in handen te hebben. Ik duim voor je dat het deze keer wel goed gaat! Laat zeker masr weten of je een mooie cb test hebt, dan word het helemaal echt!
Zo zag mijn 1e action test er ook uit! KV2v5 was toen al een stuk duidelijker. Maar ziet er inderdaad veelbelovend uit!
Dankjewel lelie! Hoe is t met jou? Aniek: hoe was je echo gisteren? Vandaag weer getest en ze zijn nu overduidelijk!
WAUWWW!! JOYCE!!! GEFELICITEEEEERD!!!! Echt super super leuk!! Hoop zo voor je dat het goed gaat dit keer, maar daar gaan we natuurlijk wel van uit!! Hier gaat het mwah.. niet zo lekker en daarom ook niet zo heel actief op ZP. Vanmiddag eerste echo, ben heel benieuwd of er met deze termijn, ruim 6 weken waarschijnlijk, al iets te zien is... hoop het zo!
Gisteren een gegroeide vruchtzak en dooierzak gezien, en wellicht een ienimini vruchtje. Gyno denkt nu eerder aan vijf weken dus maandag weer terug. iig geen bbz! Nu snap ik waarom mensen een maand wachten na een mk... er valt geen touw aan vast te knopen hoe mijn cyclus na de mk was. ik heb goede hoop en ga volgende week voor hopelijk een hartje. Succes vandqag lelie Gefeliciteerd nogmaals joyce en supertof dat je testen zo oplopen, vast nog onwerkelijk
Fijn dat je toch goede hoop hebt Aniek. Lastig he, zo direct na een miskraam? Doordat ik tussendoor geen menstruatie heb gehad is de uitgerekende datum ook wat lastig berekenen. Weet wel mn eisprong dus dat scheelt. Ik mag 5 september voor een echo. Ook wat aan de vroege kant maar vind ik wel prettig. Weet dat ik evt nog geen hartje zie dan maar kan iig zien of er iets groeit. de 15e dan weer terug voor intake en evt nog een echo. Lelie: vervelend dat je je niet zo lekker voelt op het moment. Zwangerschapskwaaltjes of wat anders onder de leden? Ik ga duimen voor een mooie echo en een goed kloppend hartje! Laat je het weten??
Gefeliciteerd! Ontzettend mooi. Ben je een beetje opgelucht? Zijn we toch in dezelfde maand uitgerekend ws, mijn datum staat voorlopig op 26 april. Er is bij zwangerschapclubs een club april 2015, heb ik me net voor aangemeld!
Ja ben wel opgelucht! Het is toch een soort van bevestiging. En dat het hartje al klopte was helemaal wauw! Is dat een club voor de hele maand? Zit namelijk nu in club 1-15 april.
ja, ik ga ook hopen dat bij de eerste echo al een hartje te zien is! Dit is een topic voor de hele maand ja!
Helemaal happy hier! Vruchtje van 8,2mm met kloppend hartje. Word nu op 6, 5wk geschat. Nu over 4 wkn pas weer terug gelukkig!