Wauw! Gefeliciteerd Aniek! Hopelijk blijft het zo goed gaan! Hoe voel je je verder? Ik moet 25 september weer voor een termijnecho. Vorige week mooie echo gehad met een kloppend hartje! Vruchtje was toen 5,6 mm met 6 weken en 1 dag. Best klein vond ik voor de termijn, maar ach het kan een paar dagen later ineens een aantal mm gegroeid zijn. Spannend!
Gefeliciteerd Aniek! Lekker verder genieten. En idd Lelie, qua groei kan het heel erg verschillen heb ik begrepen. Gisteren is bij mij mvm langs geweest, mag donderdag starten! Volgende week vrijdag de eerste echo, spannend!
@ lelie. Misselijk, vanaf dat ik opsta tot ik ga slapen. Het is voor het goede doel gelukkig bij jou ook al een hartje. Spannend joyce volgende week! Hou ons maar op de hoogte
De echo vorige week was goed! Kloppend hartje gezien 23 september mogen we voor de volgende. Ben aardig gerust gesteld moet ik zeggen. Hoe is t met jullie?
Ziek, ziek ziek, vandaar ook niet veel meer actief hier op ZP. heb 25 september de termijnecho, hopelijk net zo goed als 5 weken geleden..
Hey joyce en lelie, beetje late reactie maar kijk hier niet meer dagelijks natuurlijk. wat een goed bericht joyce, een kloppend hartje jippie!! Succes beiden 23 en 25 september. ik heb vandaag termijnecho gehad, 2 dagen vooruit gezet en alles goed. Heel beweeglijk mini babytje van 3,5cm, super tof om te zien! Misselijkheid ebt gelukkig weg deze week!