Hoi dames, Ik ben nieuw hier op t forum. Ik heb een dochter van 2 jaar en we zijn nu in ronde 2 voor een tweede kindje. Mijn nod is ongeveer 20 juli, maar een beetje onregelmatig sinds mijn dochter geboren is. (Tussen 27 en 32 dagen) Ik heb ovulatietesten van de action gehaald, om te proberen of t werkt. Maar vandaag de eerste gedaan en mislukt... Misschien te weinig urine.. Morgen nog eens proberen! mamavanisabel, 29 jaar, 2e ronde 2e kindje, nod 20 juli
Als je eitje gesprongen is wacht het nog zo'n 12 uur op gewillige soldaatjes maar je ei kan tot 48 uur na je lh-piek springen Dus reken maar uit
@misscandy is de klussendienst al aanwezig, aangezien hij niet kwam lunchen hahah veel plezier. @marijke88 wel fijn dat ml zo betrokken is...hier is het meer we zien wel en ik hoor er maar vrij weinig over. @lien81 is dit je laatste kans qua leeftijd bedoel je van je man of waarom? Hahah ik las nog een stukje terug, en las dat er vele niets lieten merken tijdens de vruchtbare periode, maar op internet las ik dat je dan juist ook meer zin zou hebben. hier is het met het libido op en af, vind het soms ook fijn gewoon alleen te zijn. oja ik las op internet dat als je je ovulatie wilde berekenen dat die vaak niet kloppen en dat je beter kunt testen. laat ik nou weer wat meer pijn in mijn buik en krampjes hebben gehad...nu had ik 2 verschillende ovutesten gedaan en bij beide een vaag streepje heb eventueel wel een foto. het is gewoon raar afgelopen dinsdag/woensdag klaar met menstruatie t weekend een positieve ovu test gehad. En nu die vage strepen????
ukkie 1985 nod 16 juli 5e ronde 2e kindje 29 jaar Hoi dames mag ik bij jullie op de lijst? Mijm ei had er zondag al moeten zijn maar is er nog steeds niet.. maar goed dat ik ovu testen bij me heb op vakantie anders had ik m gemist!!! Had van t weekend wel ovu pijn dus mn lichaam houdt me nu al voor de gek Momenteel.ben ik op vakantie dus schrijf af en toe mee op mn gsm (wifi bereik is prut) nog even een foto van mn ovu testen.. denk dat hij morgen of overmorgen springt
@smood bij de meeste testen krijg je altijd een vaag streepje. Dus als je een positieve ovu hebt gehad dus donkerder dan de teststreep) dan is het normaal dat je nu weer een vaag streepje hebtm
Ook als ik gisteren geen vaag streepje had. Ik ga er niet vanuit dat het raak is hoor..absoluut niet. Maar snap dat gewoon niet...ik zou zeggen ei is gesprongen dus maar 1 streepje. Maja nog twee weken afwachten
Ja het zit ons niet echt mee, nu weer samen in het nod forum. Denk toch een indroger, al had ik em wel gespoeld, maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen.
Heb je ze bewaard? Ik plak ze altijd onder elkaar in een rijtje. Maar zo te zien heb jij je eitje al gehad, ik test altijd anderhalve dag positief en dan weer een tuurstreep.
Nee ze lopen na je ei ook weer af.. sommigen hebben hun hele cyclus een vage streep en met hun ei twee dagen een knaller. Je lh schommelt nu eenmaal dus kunnen ook dagen tussen zittrn dat ie helemaal wit is of een vage streep.. zwanger zou zowieso nog niet kunnen als je in het weekend je ei hebt gehad, dan is de innesteling namelijk nog niet eens geweest.
Ok bedankt ukkie en marlijn. zelf hou ik van de nuchtere simpele dingen haha. Dus snapte t ff niet. nou opt wachtbankje dus... en die dagen gaan maar langzaam
Nee klopt inderdaad, vorige cyclus had ik aan t eind 2x omowitte ovulatietest dus ben op zich al blij met streepje alleen lees ik hie vak dat sommige meiden altijd een licht streepje hebben..
Hee dames kom ff om het hoekje gluren. Heb een giga lange dag gehad en krijg er nog een paar, eindsprint naar de vakantie toe.
Bij mij was het inderdaad ook zo, geen streepjes op de ovutesten, gewoon niks, en uit het niets een knaller. En geloof me dan weet je wel dat je ei er is. Dan is het overduidelijk te zien. Hier heb ik altijd bij het gebruik van ovutesten, ook op dat moment slijm waaraan ik het kan herkennen en last van buikpijn (anders dan anders). Hier eergister, net voor mijn ei (denk dat hij 's nachts posi zou zijn), en gisteravond sex gehad. Vanavond maken we het ook nog even gezellig. Maar wel vraagje.. Maandagavond had ik nog niets, geen streepje/geen smiley. 's Avonds wel sex gehad, 's nachts voelde ik buikpijn heel even maar en gistermiddag een smiley. Gisteravond (tegen half 10) kwam ik thuis en toen weer getest, geen smiley meer. Eitje vannacht misschien gesprongen dan?
Ja als je streepje lichter wordt of die smiley verdwijnt is je lh aan het dalen dus je ei gesprongen. Goed je best gedaan ; Oooo ik heb zo'n test drang!!
Als je een positieve ovulatietest hebt springt je eitje in 24-48 uur, dus als je test weer negatief is wil niet zeggen dat je je eisprong hebt gehad. Als ik een positieve ovulatiest heb springt mijn eitje ook zo'n kleine 2 dgn later, dit weet ik door het temperaturen en omdat ik ook in de MMM zit door de echo's. Klik maar eens op mijn banner en dan het onderste temperatuurkaartje kun je zien dat ik op CD 11 een + heb staan en 2 dgn later staat een rode streep en erna heb ik een temperatuurstijging. Die rode streep betekend dat ik die dag de eisprong heb gehad op CD 13.
de klussendienst is gisteravond bezig geweest, na dus gisterochtend een positieve ovulatietest Bij mij zijn de streepjes ook niet of heel licht aanwezig en op de dag dag hij positief is, ook echt ineens donkerder dan de controlestreep. Libido.. tja als je al heel lang bezig bent voor een kindje zou ik geen zin hebben om verplicht om de dag te klussen, laat staan elke dag! Ik denk ook niet dat dit nodig is, als je maar sex hebt in je vruchtbare dagen!