Sterkte Adriana Ik ga deze maand ook de ovulatietesten proberen.. mijn cyclus duurt nu ongeveer 32 a 33dagen wanneer is dan het beste om te beginnen? Geen ervaring met de testen namelijk.
Ik ga deze maand ook starten met ovulatietesten, ook geen ervaring en weet dus ook niet zo goed wanneer ik moet beginnen. Mijn vorige cyclus (1e ronde) duurde 50 dagen.. Vaak hoor je dat de cyclussen in het begin erg onregelmatig zijn dus misschien is het deze keer wel korter.. ga daarom denk ik vanaf dag 11 om de dag testen om zo mijn eisprong niet te missen! Maar eigenlijk is dit niet echt een antwoord op je vraag maar wilde het toch even kwijt hihi! Hoop dat er mensen zijn hier die er wel ervaring mee hebben en ons zo op weg kunnen helpen!
Ik begin meestal dag 10/11 ongeveer. Met een cyclus van 32/33 dagen zou je eitje op dag 18/19 zijn. Dan kun je beginnen op dag 14 ongeveer. Wat je prettig vindt.
♥ NOD-Lijst 16 t/m 31 Juli 2014 ♥ 16 Logan, 23 jaar, ronde 3 na 2e mk, ronde 23 totaal, 1e kindje MMM Silverwings, 30 jaar, ronde 3 na BBZ, 1e kindje Koekepeertje, 31 jaar, 1e kindje, ronde 21(?), 5e ronde na miskraam, MMM. Dribbel1978, 36 jaar, ronde 16, 1e kindje 17 Flowerr, 22 jaar, ronde 7, 1e kindje Zally, 33 jaar, ronde 4, 3e kindje 18 Dese, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Linnie88, 25 jaar, ronde 9, 1e kindje 19 20 MamaM86, 27 jaar, ronde 2, 3e kindje 21 Bessie turf, 28 jaar, ronde 2, 4e kindje 22 Deerne85, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje 23 24 25 26 Adriana5, ronde 1 na 3e mk 27 28 29 30 31 Lelie1990, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Totaal: 13 ♥Zwanger♥, Ongesteld, MMM (2), Twijfeltest, Negatieve test. WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS IN KLEUR DOOR; naam, leeftijd & ronde. NIET kopiëren, dat werkt niet!
Bedankt voor de lijst up-date! Sterkte Adriana!! Heftig hoor... Hier hopelijk voor het weekend klaar met ongesteld zijn kunnen we weer naar een eisprong werken haha
Ooow echt gaan jullie zo snel.. Als het hier zo doorgaat dan moet ik verzet gaan worden in de lijst.. Mijn menstruatie wil maar niet doorbreken, gek word ik er van.. Ik voel me heel ongeduldig, begint goed
Hey meiden @logan. Je hebt me er al bij gezet is prima hoor. Ik ben 28 jaar en we gaan voor ons 2e kindje Ik ben helemaal schoon, vanmiddag echo gehad. Het ging allemaal zo snel! Ik had enorm heftige krampen die ik bijna niet kon verdragen. Daarom naar het ziekenhuis gegaan en dus meteen een echo gehad. Gelukkig is alles uit zichzelf gekomen. Nu maar meteen een nieuwe ronde in, ditmaal zonder ovulatietesten, gewoon op de gok, we zien het wel. Misschien ook even wat minder zp (als dat lukt) Iedereen veel succes!
Ik dacht ook dat het de bedoeling was, sorry als ik je verkeerd begrepen heb. Fijn dat je helemaal schoon bent, hopelijk snel weer raak. Xx
same here!! Gisteren ochtend met afvegen minimaal wat druppels. In m'n inlegkruisje ook maar paar druppels 's nachts niks En vandaag ook paar druppels maar.. Weet gewoon niet waar ik aan toe ben! @Adriana, sterkte meid!!
@Lelie1990 en Logan, Bedankt voor de info. Mijn cyclus is nu wel erg lang (voor mijn gevoel), was namelijk voor mijn laatste zwangerschap rond de 28 dagen. Ben dit dus niet gewend.. vond het ook wel erg lang wachten afgelopen week zal het wel/zal het niet.. helaas mocht het niet zo zijn. Maar goed we zijn pas bij ronde 1. Voor mij kan mijn menstruatie nu ook niet snel genoeg voorbij zijn, zonder pil of spiraal namelijk een stuk minder fijn.. en we zijn er weer klaar voor om te klussen
Snap dat je er snel vanaf wilt zijn, dan op naar ronde 2 hihi. Mijn menstruatie is zonder pil juist veel fijner! Heb deze keer helemaal geen last gehad van buikpijn terwijl ik dat voor de pil heeeel heftig had (dat was ook de reden dat ik op mijn 12e al aan de pil ben gegaan) en tijdens de pil de 1e 2 dagen ook nog wel behoorlijk last van. Dit keer gewoon helemaal niets. Maar misschien komt dat omdat het pas de 1e ronde was en wordt dit nog anders.. ga niet te vroeg juichen! Hoop wel dat mijn cyclus dit keer iets korter is dan 50 dagen..
♥ NOD-Lijst 16 t/m 31 Juli 2014 ♥ 16 Logan, 23 jaar, ronde 3 na 2e mk, ronde 23 totaal, 1e kindje MMM Silverwings, 30 jaar, ronde 3 na BBZ, 1e kindje Koekepeertje, 31 jaar, ronde 21(?), 5e ronde na miskraam, MMM., 1e kindje Dribbel1978, 36 jaar, ronde 16, 1e kindje 17 Flowerr, 22 jaar, ronde 7, 1e kindje Zally, 33 jaar, ronde 4, 3e kindje 18 Dese, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Linnie88, 25 jaar, ronde 9, 1e kindje LaLaS, 24 jaar, ronde 9, 1e kindje 19 20 MamaM86, 27 jaar, ronde 2, 3e kindje 21 Bessie turf, 28 jaar, ronde 2, 4e kindje 22 Deerne85, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Pluizebeestje, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje 23 24 25 26 Adriana5, 28 jaar, ronde 1 na 3e mk, 2e kindje 27 28 29 30 31 Lelie1990, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Totaal: 15 ♥Zwanger♥, Ongesteld, MMM (2), Twijfeltest, Negatieve test. WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS IN KLEUR DOOR; naam, leeftijd & ronde. NIET kopiëren, dat werkt niet!