NOD Lijst 16 t/m 31 Juli 2014

Discussion in 'NOD forum' started by Logan, Jun 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Hahahahahhahahahha

2. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

Jun 2, 2014
    583
    0
    0
    Hier ook zo Mirte... Die van mij gaat ook het liefst iedere dag, en dan als t aan hem ligt zelfs 2x... Nou vaak heeft ie ff pech hoor haha! Om de dag vind ik meer dan genoeg, maar inderdaad ik heb het ook, sinds ik gestopt ben met de pil is de zin er bij mij vaak meer dan toen ik nog aan de pil zat! Wat een troep ook eigenlijk die pil...

3. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

Jun 2, 2014
    583
    0
    0
    Staan we samen achteraan:), hopelijk sluiten wij deze lijst met roze af!

4. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

Jun 2, 2014
    583
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Vandaag een duidelijkere streep op mijn ovulatietest! Zal mijn ei er nu dan toch echt aankomen..?!?! I hope so!

Hoelang duurt het bij jullie normaal gesproken vanaf het moment dat je streep duidelijker wordt totdat je een knaller hebt?
    Ik heb vanaf vorige week een heeeeeeel licht tuurstreepje en vandaag was hij duidelijk te zien maar nog lang niet zo donker als de controlestreep... ben dus heel benieuwd hoelang het ongeveer nog gaat duren..

Hoe is het met jullie? Plannen voor vandaag?

5. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

May 10, 2012
    1,681
    0
    0
    Toen we voor de eerste gingen hield ik hem overal van op de hoogte, ook dat ik dacht dat er in een maand maar een paar dagen zijn die "er toe doen" :) ik had alles uitgezocht online, en ondanks dat hij er anders over denkt knaagte mijn visie toch wel iets aan hem, waardoor hij een beetje zenuwachtig was als ik in mn enthousiastme te veel over zwanger worden praatte... Hierdoor hebben we 3 verloren maanden gehad (het lukte hem niet echt zeg maar... ;)), en ben ik nog twee maanden aan de pil geweest om de druk een beetje van de ketel te halen. Hij had me gevraagt niet te zeggen wanneer ik weer stopte met de pil zodat hij niet wist wanneer we er weer mee bezig waren, dus na die twee maanden pil ben ik stilletjes gestopt en is mn "hidden agenda" ontstaan... Toen was het de tweede ronde raak en was hij zo dolgelukkig!

Paar maand terug gaf hij aan wel voor een tweede te willen met mij, en ik "mocht" stoppen met de pil, maar ik mocht hem niet zeggen wanneer, en ook hem niet laten merken dat we klussen om een reden ;) damn moeilijk hoor!! Nu is hij ook nog overspannen om andere redenen, dus hij zit al twee maand thuis. We praten echt veel, en ik weet dat hij nog steeds achter onze beslissing staat, alleen doordat hij niet lekker in zn vel zit heeft hij niet zo'n zin. Ik probeer niks te laten merken dat dit HET WEEKEND is, want ik weet dat ik het dan alleen maar verpest voor ons beiden, dus vandaar mijn klus-kansberekeningen. :)

Vandaag klusdag 2, wil het vanaaf toch wel graag gezellig maken :cool:

6. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

Jun 2, 2014
    583
    0
    0
    Jeetje! Wat een verhaal! Wat vervelend dat je partner overspannen is! Snap nu inderdaad dat het bij jullie iets lastiger ligt dan bij velen van ons. Hoop voor je dat je vhet anavond voor elkaar krijgt! Succes!!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er wel bang voor was dat het bij mijn vriend ook niet zou lukken als we het voor het ''echie'' zouden gaan doen.. Hij zei namelijk van tevoren al, "ooooh als ik maar niet ga lachen" (snap niet echt wat er te lachen zou zijn maarja het blijft dan een beetje vreemd als je ineens klust met een doel), maar gelukkig is dit niet het geval en niet anders dan anders:)

7. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,751
    918
    113
    Hahaha! Als ie dan maar niet een verkeerd kamertje inloopt er zijn 14 kamertjes.. Ik werk in de zorg :D

8. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

Jul 25, 2013
    1,440
    704
    113
    Female
    Friesland
    Ik herken die druk bij de man wel als hij MOET presteren. We praten er juist wel over, daardoor is het 'normaler' geworden. De wens is er gewoon bij beide. Alhoewel ik niet alle symtoompjes meer vertel want daar word hij gek van maar ook ikzelf.
    Heb hem begin van de week ingelicht over me ongi en dat hij dus volgende week zijn energie moet sparen voor romantische avondjes. Sinds kort verhuist en we hebben nu een heerlijk bad waar we graag saampjes in mogen zitten dus denk dat t wel goed gaat komen volgende week.

9. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Goedemorgen allemaal, ik breek ff snel in aangezien ik een gigadrukke dag voor de boeg heb. Vanaf 13.00 uur begint hier de lange vergadering voor de zomer en loop ik af en aan naar de printer en weer terug. Dus zal vanavond wel kapot zijn. Werd vanmorgen ook nog eens wakker met een gigantische hoofdpijn, heb zelfs een paracetamolletje genomen en dat doe ik maar zo niet. Ben wel blij dat mijn ongi op zijn einde loopt en dat er weer wat anders voor in de plaats gaat komen nl. eieren zoeken (en dat terwijl het niet eens Pasen is).:D

10. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

Jun 23, 2014
    319
    0
    0
    Muziek op Schoot docent in Rotterdam
    Ik heb eens gelezen dat om de dag klussen get beste is voor het zaad. Klopt dat? En als je denkt dat je ei eraan komt, blijft het dan ook om de dag? Of wordt er door jullie dan vaker geklust? Of verpest je t zaad dan juist?

11. Babs1984

Babs1984 Lid

May 15, 2014
    91
    0
    0
    @Lelie gezellig dat we samen achteraan staan ;)
    Ik ben laatste twee keer op dag 9 begonnen met ovulatietesten en had de ene keer op dag 12 de knaller en de andere keer op dag 13. Maar wel al gelijk op dag 9 een licht streepje.

*zwaait naar Rimar en hoopt op veel roze deze maand :D *

12. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

May 10, 2012
    1,681
    0
    0
    Dank je!! Ik zou het jammer vinden als we niet klussen, kijk je weet natuurlijk nooit of het aan het eind van de cyclus raak is, maar als je niet klust weet je het eigenlijk wel zeker en dan is het zo'n verloren maand... :(

13. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

Jun 2, 2014
    583
    0
    0
    Oke dus dat is steeds vrij snel! Dit is voor mij pas de 2e ronde. Mijn vorige cyclus was 50 dagen dus waarschijnlijk is mijn eisprong toen later geweest. Inmiddels op dag 20 nu en zie hem nu licht oplopen, ga vanaf nu dus iedere dag testen!

14. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

Jun 2, 2014
    583
    0
    0
    Inderdaad, niet geschoten is altijd mis.. (op zich best toepasselijk:D)
    Snap voor je dat het dan als een verloren maand voelt. Vind je het niet lastig dat jij de enige bent die weet dat jullie ''bezig'' zijn?

15. Babs1984

Babs1984 Lid

May 15, 2014
    91
    0
    0
    Klopt maar mijn 1e cyclus was ook 26 dagen en de tweede 28 dagen. Balen zeg dat jij zo'n lange cyclus hebt. Maar fijn dat je nu zicht hebt op je ei! :)

16. Babs1984

Babs1984 Lid

May 15, 2014
    91
    0
    0
    @Deerne85 ja wel knap van je om dat voor je te moeten houden!

17. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden

18. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

Jul 25, 2013
    1,440
    704
    113
    Female
    Friesland
    Dat is inderdaad beter, niet te vaak en niet te weinig maar ik vraag me af in hoeverre het juist rondom de eisprong uitmaakt. De kwaliteit kan wat minder zijn maar er hoeft er ma 1 van de duizenden te belanden bij t eitje.
    Het is wel verstandig bij de sauna weg te blijven, zowel voor man en vrouw is dat te warm voor goede eisprongen en kwaliteitszaad :cool:

19. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

May 10, 2012
    1,681
    0
    0
    Ja, daarom zeg ik het ook tegen jullie :p

En hij heeft er zelf om gevraagd om het op deze manier te doen, dus hij weet wel dat we bezig zijn, maar in zijn ogen kan het elk moment van de maand gebeuren... tja, zolang hij er zo in staat voel ik me niet schuldig dat ik er dan maar achter zn rug om op mijn manier mee om ga. Als het eindresultaat maar hetzelfde is toch? :) Vreemd genoeg vind hij het niet te spannend om op wat voor moment in de maand te klussen, dus misschien is mijn kijk op de zaak toch een beetje blijven hangen bij hem hihi :D

20. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik heb straks een goed excuus om vaak en veel te willen, nl de vakantiekriebels. Meestal gebeurt het dan ook vaak en veel, hihi.

Share This Page