NOD Lijst 16 t/m 31 Juli 2014

Discussion in 'NOD forum' started by Logan, Jun 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Sauna is niet goed maar zonnebank?
    Ik ben onder de zonnebank geweest namelijk, doe ik normaal nooit.

Qua eten houd ik er geen rekening mee, dat doe ik echt pas vanaf een positieve test. Ok drink ik wel een wijntje maar niet te veel.

2. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,751
    918
    113
    Dat kan geen kwaad hoor, al zijn de meningen daar heel erg over verdeeld.. Voordat je een positieve test heb kun je daar gewoon onder, wanneer je eenmaal zwanger bent wordt het wel afgeraden..

Ik hou idd ook geen rekening met eten en drinken.. Mocht het zover zijn dan heb ik 9 maanden dat ik me moet aanpassen :D
    Dat doe je dan met alle liefde, maar voor de tijd leef ik mijn leven :)

3. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

Jun 2, 2014
    583
    0
    0
    Ik houd er ook nog geen rekening mee qua eten en drinken! Dat ga ik doen zodra ik een positieve test heb!
    Neem ook nog steeds een wijntje, maar ik ben sowieso geen grote drinker. Als ik drink zijn het er hooguit 2. Zo krijg ik ook geen argwaan!
    Toen wij net besloten hadden dat we ervoor zouden gaan heb ik een tijdje geen wijn genomen en gelijk begon mijn schoonmoeder tegen mijn vriend "als we opa en oma worden zeggen jullie het wel gelijk he!", dus er was gelijk een soort van argwaan...
    Sinds ik daarna weer wel af en toe een wijntje neem heb ik ze er niet meer over gehoord:). Daarnaast heb ik zoiets van, stel dat het nog een jaar duurt voordat ik zwanger ben dan drink ik straks 2 jaar niet...

4. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

Jun 23, 2014
    319
    0
    0
    Muziek op Schoot docent in Rotterdam
    Ik eet eigenlijk uit mezelf ook al heel gezond, dus daar hoef ik niet veel aan te veranderen straks. Wel betrap ik me erop dat ik de wijn als t even kan ook al laat staan. Helemaal als ik midden in de cyclus zit. Als ik ongesteld wordt dan neem ik weer een wijntje even hihi

5. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

Dec 29, 2008
    1,996
    0
    36
    kop van n-h
    Ik weet f nuet meer of we wel doorgaan...

ml komt net met de mededeling dat hij zn baan kwijt is... en aangezien hij eenverdiener is....

6. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Wat balen voor jullie zeg, een hele dikke knuffel

7. Baasje

Baasje Bekend lid

Dec 10, 2013
    892
    907
    93
    NULL
    NULL
    Zo moest even flink bij lezen! Maandag begonnen met ovu testen, dinsdag al een knaller en gister weer een lichte streep. Hebben het al die dagen gezellig gemaakt, vanavond nog en dan hebben we ons best weer gedaan!
    Gek heb dit keer geen vruchtbaar slijm gespot.
    Ach nog 1 week werken dan lekker 2 weken vakantie, wat zou het super zijn om dan een positieve test in handen te hebben ! :)

8. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

Jun 2, 2014
    583
    0
    0
    Ooooh wat een domper! Kwam het onverwachts of hadden jullie het al aan zien komen?

9. Babs1984

Babs1984 Lid

May 15, 2014
    91
    0
    0
    He wat naar Marijke!

10. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

Feb 21, 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat naar Marijke.. balen zeg!

Hier voel ik rechts in m'n lies af en toe steekjes en een zeurend gevoel vandaag. M'n NOD zal ook iets naar voren gaan nu ik toch al m'n eisprong heb gehad.

NOD is nu 16 juli.

Deze was 21 juli op basis van een cyclus van 34 dagen. Dit was vorige maand zo maar denk dat dat door de mirena nog iets langer was. Nu gewoon 28/29 dagen cyclus wat ik van mezelf gewend ben :)

11. MissCandy

MissCandy Bekend lid

Oct 18, 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Jeetje zeg, dat is helemaal niet tof! en kwam het inderdaad onverwachts of niet?

Wij hebben trouwens alleen geklust op de dag van mijn positieve test. In theorie zou het genoeg moeten zijn gezien de eisprong ergens in de 2 volgende dagen is en zaadjes wel 2 dagen blijven leven:D

12. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

Dec 29, 2008
    1,996
    0
    36
    kop van n-h
    Thnx.... volledig onverwachts...
    hij en 5 anderen eruit van t een op t andere moment....

en dan moet je je man in tranen opvegen......

gelukkig snel bij elkaar geveegd en hij is gelijk gaan rondbellen en mag zo op gesprek komen bij een aannemersbedrijf hier in de buurt...

duimduimduimduim

13. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

Feb 21, 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Duim voor je mee Marijke!!

14. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    *rimar duimt mee met Marijke, duim duim duim duim duim duim duim*

15. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

Sep 3, 2012
    2,314
    0
    36
    Een mooi huis
    Mag ik bij jullie op de lijst?

NOD 30 juli
    4dogs82, 32 jaar, ronde 30 (3e IUI), 1e kindje

Succes allemaal!

16. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

Jun 2, 2014
    583
    0
    0
    Ooooh wat vervelend!! Wel fijn dat hij niet bij de pakken neer gaat zitten en gelijk is gaan rondbellen! Ik duim ook mee!!!!

17. Babs1984

Babs1984 Lid

May 15, 2014
    91
    0
    0
    Ik duim ook mee!!

18. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    @marijke. Wat een vervelend nieuws! Hopelijk kan hij snel ergens anders aan de bak...

19. Rozijn

Rozijn Lid

Oct 10, 2013
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marijke, wat een naar nieuws, hopen dat hij snel ergens anders kan beginnen.

Wat is jullie ervaring met ovutesten... een oplopend resultaat of voortdurend wit/lichtblijvende streep en dan in 1 keer een knaller?

20. Mamavanisabel

Mamavanisabel Actief lid

Jul 1, 2014
    112
    0
    0
    He wat vervelend Marijke.. Ik weet nog wel toen ik net zwanger was van mijn dochter dat mijn vriend zijn baan kwijt was ineens.. Ook niet zien aan komen! Maar er komt altijd wel weer iets op je pad, (misschien wel iets beters) ik zou daardoor (persoonlijk) gewoon doorgaan! Er is altijd wel iets aan de hand! Als je wacht tot het juiste moment komt het er nooit van!

Wij hebben beide geen super hoog libido, maar nu hebben we afgesproken een bepaald woordje/zinnetje te zeggen rond mijn eisprong. "Aan de toekomst werken;)) dan weet hij genoeg! Ik heb namelijk niet altijd zin en hij ook niet. Dat je nu een doel hebt, maakt t voor ons leuker!

Share This Page