hihi ik ook met veel moeite hoor!! Ach ja ik vind mijn situatie vele malen minder erg dan die van iemand met een kinderwens en dat het maar niet wil lukken. Mijn problemen hebben niks te maken met onze kinderwens gelukkig, dus wat dat betreft mag ik nog in mn handen knijpen dat ik al een prachtige dochter heb! klusdag 2 was goed benut, vandaag waarschijnlijk rustdag hihi... Ben een beetje in de war met mn ei, maar wil deze ronde nog niet gelijk beginnen met ovultatietesten. Mn ei zou theoretisch óf zondag, óf dinsdag moeten zijn. In dat laatste geval zou vandaag eigenlijk klusdag 1 zijn, en telt gisteren niet echt mee. Maarja, hoe vaak lees je niet van die meiden die na 1 keer zoenen al zwanger zijn en dan na gaan dat wij in dit topic proberen om elke druppel op te vangen van elke klusbeurt Marijke wat rot zeg! Heb zelf ook 4 keer mn baan verloren, door bezuinigingen. Heb nu een jaarcontract wat afloopt in november maar wij gaan er gewoon voor. Ik denk niet dat er in mijn leven ooit een moment komt dat alles goed en rustig is, en dat we de financieen helemaal op de rit hebben. En toch redden we het prima met zn drieen (en soms met zn zessen.... omg dat wordt straks misschien zeven )
Hier vanmorgen opweg naar school een paar flinke steken links in m'n lies en net op m'n werk ook nog een paar keer... dacht echt dat m'n eisprong al geweest was omdat m'n slijmvlies ook al minder doorzichtig en wat witter van kleur werd... Gister was m'n bbm hard en al wat gesloten en nu voelde deze weer zachter en open... Dinsdag voor het laatst geklust, zal dat genoeg zijn?
Hahaha heel grappig in elkaar gezet humor met wetenschappelijke feiten, voor mij de perfecte combinatie
Betekenen die steekjes bij jou je eisprong? Heb namelijk in mijn vorige cyclus rond dag 43 van die steekjes gehad, net een soort speldenprikjes, een week later werd ik ongesteld. Zou toen mijn eisprong geweest kunnen zijn?
Het zijn inderdaad scherpe steekjes en ze waren er maar heel even. Ze waren wel erg pijnlijk en meer dan de vage steken die ik begin van deze week heb gevoeld. M'n nod is rond 16-21 juli dus dat duurt nog even... Het is nu wel rond m'n eisprong maar dacht dat ik deze dinsdag al gehad had. Vandaar dat ik nu in de war ben...
Hmmmm okee, waarschijnlijk is dat bij mij toen ook mijn eisprong geweest maar aangezien ik al zo ver in me cyclus was heb ik dat toen niet zo ervaren en dus ook niet op het juiste moment geklust! Wel gek dat ik vrij snel daarna ongesteld werd... ach jaa.. ben nu bezig met ovulatietesten dus we zullen zien hihi
Dank jullie wel dames! Fijn zo'n forum. Ik ga vanavond en morgenavond nog eens klussen. Maar als ik gisteren positief testte en hij knapt pas om 48 uur dan is het toch beter om die dag daarna ook nog te klussen? Dat is dan de dag NA de eisprong. Dus dan gisteren, vandaag, morgen en overmorgen? Hihi! Dat word een seksmarathon. Wat goed bessie, dat jij gewoon je eisprong voelt! Dat heb ik dus helemaal niet. Zou wel handig zijn!
Ik zoek al heel google af naar innesteling pijn oid... Daar vind ik ook vanalles. Het is afwachten geblazen.. pfff
Hallo , Ik ben hier nieuw en wil me graag aanmelden. Ik heb 2 maanden de pil gebruikt en ben er toch weer mee gestopt. ( daarvoor ongeveer 6 maanden mirena gehad ) Mijn NOD is 20 juli. 1ste ronde , 19 jaar , tweede kindje Dankjewel
Google maakt mij echt gek!!! Als ik iets opzoek ter informatie of ter bevestiging dan vind ik altijd wel dat wat ik wil lezen.. Heb ook besloten niet meer te googelen bij ieder pijntje/raar dingetje in me lichaam...
Welkom! Hoe oud is je 1e kindje? Ben je al lang samen met je vriend? Hopen op snel een positieve test!!
Silverwings, dat is een hele mooie knaller!! Werk aan de winkel Klopt hoor met Google schiet ik ook niks op... Het is lastig om zomaar wat af te wachten 2 WEKEN lang :-0
Het 2e streepje is je test streep toch? Dan is het inderdaad een knaller! Je loopt nu gelijk met mij! Is je nod ook 20 juli?
Ja klopt.. Eigenlijk had het ergens op 14 Juli moeten zitten, maar ik had hem met opzet al op 16 gezet, mijn cyclus is toch wat van slag na mijn BBZ.. Beetje jammer hoor, nu moet ik wachten tot 20 Juli haha..
Hmm ja dat wordt dus een beetje lastig aangezien ik om 16.00 moet beginnen met werken en pas morgen 12.00 thuis ben.. Maar maakt niks, we hebben het gisteren gezellig gehad en dan morgen nog maar een keer