NOD Lijst 16 t/m 31 Juli 2014

Discussion in 'NOD forum' started by Logan, Jun 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,751
    918
    113
    Poehhhhhh spannend!!! Jij mag de spits afbijten, hopelijk geef je ons het goede voorbeeld.. Fingers crossed!

2. Kannietwachten3

Jul 1, 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje MamaM86. Heb een redelijk lange cyclus (36 dagen gemiddeld) dus moet een hoop geduld opbrengen:(
    Vorige ronde rond 7/8 dpo aardig wat last van buikpijn gehad dus gok op mislukte innesteling. Hopelijk deze ronde meer succes.

3. Logan

Logan Niet meer actief

Ik ga m'n best doen:D. Of ja, heb ik al gedaan natuurlijk haha.

4. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,751
    918
    113
    Haha nou jij mag tenminste bijna.. Ik zit net op het wachtbankje en moet nog heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang wachten.. Ik heb ook geen testen meer in huis en ga ze ook niet dik van te voren halen ;)

Proberen tenminste.............................................................:)

5. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Jaja ieder zijn beurt zullen we maar zeggen ;)

Hier vanochtend:
    Manlief at een broodje met zaadjes en ik at een broodje met een ei. Moest er even om lachen hihi :p
    Hoe erg kan je met iets bezig zijn he hahaha

Ik doe dan wel geen testen maar merk wel dat ik steeds mn afscheiding check bij wc-bezoek. Maar daar word ik niet echt wijzer van...

6. 1e wondertje

1e wondertje Fanatiek lid

Jun 21, 2014
    1,195
    321
    83
    Female
    Hier sinds donderdag/vrijdag vruchtbaar heldere elastische afscheiding..dus goed teken! nog geen posi ovulatietest, wel vd week een vrije duidelijke gehad( woensdag) maar nog lang niet zo duidelijk als controlestreep...de dagen erna gewoon weer heeeeel licht.. betekend dat is? Kan ik mijn Ei al gehad hebben of moet ik door blijven testen? vruchtbare slijm nu al 3 dagen zegt ook wel wat toch?

7. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik denk dat ik donderdag weer begin met de ovulatietesten, of misschien woensdag. Weet wel dat ml dan thuis is. En er is voetbal op de buis, dat werkte gisteravond ook heel goed, alsmede de wijntjes die ik genuttigd heb, dus mocht mijn eitje vroeg zijn, dan ligt er al wat op de loer, hihi

8. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

Jun 2, 2014
    583
    0
    0
    Voor mij dezelfde vraag! Al 2 weken aan t testen, steeds heeeel licht streepje. Vrijdagochtend (07.00 uur) was het streepje donkerder dan de dag ervoor maar nog lang niet zo duidelijk als de controlestreep. Zaterdagochtend (11.00 uur) was de test weer lichter dan vrijdagochtend en vandaag leek hij nog weer lichter en dus af te lopen... Hoe kan dit? Moet ik gewoon doortasten... Pfff onzekerheid begint weer op te spelen net als vorige maand maar toen ivm menstruatie die maar uitbleef

9. MamaM86

MamaM86 Lid

Oct 4, 2011
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit had ik afgelopen week ook die onzekerheid. Licht, donkerder, lichter echt heel raar. Maakt je inderdaad onzeker. Maar ik bleef door testen en kreeg opeens toch een super duidelijke teststreep! Dus wat ik wil zeggen is geef de moed niet op een blijf gewoon door testen... succes....

10. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Mijn ervaring met ovutesten is dat het enorm kan schommelen. Als je elke dag rond hetzelfde tijdstip test, of twee keer per dag, is de kans dat je je knaller mist vrij klein.
    Nog even doortesten dus! Hopelijk komen de eitjes er snel aan ;)

Hier net een soort van slijmpropje verloren :) :(
    Geen flauw idee wat het was, nog nooit eerder meegemaakt...

11. babybanjo

babybanjo Bekend lid

May 12, 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Ik meld me op deze lijst aan...
    Babybanjo 40 + , derde kindje, 7 e poging na miskraam. NOD 25 juli.

12. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

Jun 6, 2014
    1,097
    424
    83
    Rotterdam
    Ook hier weinig wijs uit mn ovulatietesten hoor..
    Vrijdag leek hij richting positief te gaan, zaterdag was hij iets lichter en gisteren nog lichter. Zou volgens de banner gisteren mn eisprong moeten hebben maar dat was niet zo. Normaal merk ik altijd wel wat vruchtbaar slijm op, deze cyclus nog niet gemerkt. Ik test wel door maar denk dat mn cyclus toch nog wat van slag is door de miskraam. We hebben het wel 2 dagen gezellig gemaakt, je weet het maar nooit he :)

13. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

Jun 2, 2014
    583
    0
    0
    Ja ik word ook niet heel wijs uit die ovulatietesten. Dacht echt vrijdag dat hij duidelijk ging oplopen en het weekend werd hij weer steeds lichter. Dus dacht ik zal toch niet vrijdagavond een positieve hebben gehad en dat hij zaterdagochtend weer heel licht was (weet uberhaupt niet of dat kan hoor), maar ach we hebben het erg gezellig gehad het weekend en ik blijf maar doortesten denk ik...

14. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,751
    918
    113
    Dat kan wel ja.. Maar sowieso kan het gewoon heel erg schommelen, dus ik zou voor de zekerheid nog maar even doortesten! Ik test zelf 2 keer per dag wanneer ik merk dat hij bijna positief is..

15. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

May 17, 2012
    1,784
    1
    0
    Bij mijzelf ook weleens met ovutesten gehad, dat ze eerst (voor mijn gevoel dan) opliepen en dat de knaller snel zou komen, en toen toch weer afliepen.

Toch door blijven testen en toen uiteindelijk wel een knaller. Ik test zelf maar 1 keer per dag, omdat ik mijn ei toch (onderbouwd met ovutesten) voel.

Zoals ik bij jou kan zien was je eerste cyclus meer dan 90 dagen en daarna terug naar 32? Dus dan inderdaad vanaf dag 10 testen en je knaller afwachten. ANders mis je hem misschien ook nog.

16. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

May 10, 2012
    1,681
    0
    0
    Hier theoretisch mn ei gisteren gehad, maar voelde zaterdag wat steekjes links onderin mn buik. We hebben donderdagavond en gisteravond geklust, twijfel een beetje of het wel genoeg was. Stel dat mn ei zaterdag was en alle zaadjes van donderdagavond waren al dood, was gisteravond klussen dan te laat? Pfff wat kun je jezelf gek maken he ;)

Ik schuif rustig aan bij op het wachtbankje, volgens mn oude cyclus had ik morgen pas mn ei gehad dus wil het morgenavond ook nog even gezellig maken, maar voor mn gevoel is het al geweest, nergens op gebaseerd hoor, ja misschien die steekjes van zaterdag. Op zn vroegst wil ik volgende week vrijdag testen.... fingers crossed!!

Vond het bij de eerste trouwens fijn dat we in bed konden klussen, en ik heb toen echt met mn bibs op een kussen gelegen en ECHT het bed niet meer uitgestapt!! Nu ligt er bij ons boven een dreumesje te slapen die wakker wordt van ons bed :( dus klussen we op de bank. Dus geen kussentje onder mn bibs, en wel opstaan om nog wat te drinken / tanden poetsen / naar bed. Jammer!! :)

17. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

May 17, 2012
    1,784
    1
    0
    Als je hem echt gevoelt hebt, dan misschien nog een keer extra klussen? Dan zit je altijd goed.

Haha... heb je een krakend bed dan?

18. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

May 10, 2012
    1,681
    0
    0
    haha ja ons bed piept en kraakt, we moet echt op een bepaalde manier instappen anders hoor je het best hard... was eerder nooit een probleem :D toch maar tijd voor een ander bed misschien....

en terwijl ik op t wachtbankje zit maak ik het nog wel gezellig deze week thuis, maar voor voor mijn gevoel heb ik het "klussen" nu gedaan...

Denk trouwens niet dat ik zelf ovutesten ga gebruiken, ben er nu al zo vreselijk veel mee bezig in mn hoofd, denk niet dat ik daar rustiger van wordt :$:) als ik die van jullie zo voorbij zie komen allemaal!

19. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

Jun 2, 2014
    583
    0
    0
    Ik voelde vanmorgen een paar keer van die steekjes onderin mijn buik. maarja bij mij kan het geen eisprong zijn aangezien die testen zijn afgelopen en niet duidelijk zijn... Waarschijnlijk maak ik mezelf dus wel gek hihi.

Maar kraakt jullie bed zo erg dan? Dat hadden wij ook met ons vorige bed (toen we nog bij onze ouders sliepen...) me vriend heeft toen van die rubberen matjes ertussen gemaakt en toen was het over! Inmiddels een boxspring dus nergens meer last van haha

20. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

Jun 2, 2014
    583
    0
    0
    Oops tegelijk bericht geplaatst dus eigenlijk al antwoord op mijn vraag gehad haha. Ik ga volgende maand ook niet meer gebruiken, word er gek van! pffff

Share This Page