Ik word wel rustig van ovulatietesten. Mijn man wordt daar ook rustig van. Het is niet dat we dan alleen klussen, maar we hebben wel meer rust doordat we weten dat we tijdens die dagen, ervoor zouden kunnen zorgen dat we "meer" kans hebben. En het is voor ons juist nog spannender, want we weten allebei waar het voor is Ik vertel het mijn man dus ook, als ik een posi ovutest heb. Hij vraagt het me overigens ook wanneer het weer zover is, haha.. Wij hebben geen krakend bed gelukkig! Dus gewoon sexen op onze eigen slaapkamer.
Zucht... Hier is de vruchtbare periode voorbij zonder xxx. De ruzie was bij hem nog niet genoeg bekoeld. Er is nog een waterkans maar dan zullen het heel sterke zwemmers moeten zijn. Es was vannacht, laatste maal xxx was woe op do nacht. Ik hoop er niet op. Op naar volgende maand dan zeker
Die 90 dagen waren na het stoppen met de anticonceptiepil, daarna 32 en daarna zwanger. Ik test gewoon door maar denk dat ik deze maand maar geen te hoge verwachtingen moet hebben.
Volgens mij weet mij ei niet wat hij nou wil.... Dit is weer een super knaller... Is dit normaal meerdere dagen achter elkaar positieve ovu test?
Ja MamaM86, dat kan. Meestal heb ik twee dagen achter elkaar een knaller. Bij sommigen zelfs drie dagen. Jammer Sterretje2013. De kans is er wel, maar inderdaad heel klein.
Even een berichtje van deze kant. Expres niet veel op zp geweest om er niet teveel mee bezig te zijn. Nu ondertussen 4dpo en we wachten maar weer geduldig op Het wachtbankje totdat ik kan testen. Heb er voor het eerst sinds We bezig zijn een goed gevoel over. Dus kan de tijd even 10 dagen naar voren aub
Hey rimar we zitten weer op de bankje. Hopen dat deze keer het ons wel lukt om roze te kleuren Wanner is je NOD deze keer? Mijn NOD is de 23ste als mijn ei niet te vroeg springt.
Kan iemand mij op de lijst zetten? Volgens mij heb ik mijn naam nog niet gezien op het lijst. Sharlene, 35 jr, 3de ronde , 2de kindje en NOD is 23 juli
Wat jammer zeg sterretje2013 ik heb de afgelopen dagen het een en ander door de vingers gezien waar ik anders wel wat van had gezegt en als toppunt, gisteravond zei ik dat ik ging douchen, met mn beste veelbetekenende blik... ben ik me aan het afdrogen, hoor ik gekraak uit de woonkamer (en ik was echt maar 5 minuutjes ofzo, wou lekker even fris zijn) ik dacht het zál toch niet zit ie ships te eten, van die lekkere vette paprikaships.... met zn volle mond "oh wou je vrijen" :x pfff Volgens mij was het om mijn hidden agenda op de proef te stellen haha maar ik heb het maar voor lief genomen en de avond toch prima benut inclusief paprikawalm . Op elk ander moment had ik ervoor bedankt!!
ik ben ook als een malloot bij elke wc beurt mijn afscheiding aan het bekijken :S .. zit het echt aan je papiertje na het plassen? (sorry voor details?) of moet je zelf even 'voelen' en wat pakken met je vingers en kijken of het rekbaar is? Kun je ook een eisprong hebben zonder rekbare afscheiding? Volgens mijn banner pas over een paar dagen mijn ei, maar het was gebaseerd op de eerste cyclus na de pil (31 dagen), dus misschien wordt het nog iets anders, 28 dagen, of juist iets langer... dus helemaal suf aant zoeken nu whaha
He meiden. Zouden jullie even met mij mee willen denken? Ik zit nu op dag 12 van mijn cyclus. Nu heb ik al een aantal dagen last van mijn onderbuik (beide kanten tegen mijn liezen aan). Gisteravond nog seks gehad. Nu had ik net met afvegen ineens wat roze in mijn afscheiding. Wat kan dit zijn? Ik heb dit nog nooit gezien. Kan dit komen door de seks van gisteravond?
Licht bloedverlies kan verschillende oorzaken hebben, dus dat maakt het er niet makkelijker op. Het kan idd gewoon door seks komen, soms hoor je mensen ook over een ovulatiebloeding of een innestelingsbloeding...
Ha Dames, hier is de ongi foetsie en de klusweek gelijk maar begonnen hihi. Zaterdag volgens de kalender pas me ei maar ga vanaf morgen beginnen met ovulatietesten om t in de gaten te houden. Ik zit er meestal net een dag voor namelijk. Ik voel m gelukkig ook wel dus dan extra bevestiging. Zit goed in me vel en dat was afgelopen maanden wel anders dus we gaan er echt vol voor. Valt me wel op dat er heel veel dezelfde vragen worden gesteld over de ovulatietesten. Gewoon ff meelezen en dan hoef je je vraag dus al niet te stellen.
Ja sorry, ik gebruik voor het eerst ovulatietesten en dat maakt me een beetje onzeker omdat ik er nog geen ervaring mee heb dus stel soms dezelfde vraag maar dan over me eigen situatie..
Hoi Sharlene, mijn NOD zit 3 dagen achter jou aan, de 26e dus. Hoop nu deze ronde mijn lh piek wel via de ovulatietest te kunnen spotten. Heb nu nl geen uitje waarbij het lastig naar de wc gaan is.
hihi 64 pagina's! Vraagje: Stel je hebt altijd een cyclus van 28 dagen, je stopt met de pil, en de tweede cyclus is opeens 26 dagen (twee dagen "te vroeg" ongesteld geworden) Op welke dag van de cyclus zou dan theoretisch je ei zijn? Bij 28 dagen op dag 14, maar hoe zit dat bij 26 dagen? Is het dan dag 13?