@ Rimar, gefeliciteerd zeg! Nog een beetje kunnen slapen ervan? Ik heb nu al voor de tweede keer deze week de dag na seks heel licht bloedverlies. Heb nu ook een beetje rug en buikpijn. Weet niet of dat het gerelateerd aan elkaar is maar ik wordt hier een beetje zenuwachtig van. Nu moet ik ook zeggen dat tijdens de daad m'n baarmoedermond enorm gevoelig was. Heb dit nog nooit eerder gehad (bloedverlies)
Van Harte gefeliciteerd Rimar met een nieuwe nichtje. En ik hoop dat moeder en dochter snel weer bij elkaar zijn. Kan iemand mij van de 23ste naar de 21ste verschuiven. Cyclus is weer 26 als ik vanuit ga van de pijn die ik heb gevoeld afgelopen maandag en de eiwitte en elastische afscheiding. Bedankt alvast
Mag ik ook op de lijst? Sage86, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje NOD ligt denk ik rond 17 t/m 19 juli (menstruatie is beetje van slag sinds ik gestopt ben met de pil)
Even een tijdje niet gelezen... Hoe gaat het met sparky? Ik heb haar de laatste pagina's niet gezien. Hier zit ik officieel op het wachtbankje. Eisprong is geweest en die hebben we mega goed benut. Hihi. Nu afwachten en dan hopelijk straks niet ongesteld worden. Hoop het zo! Ik ga 21 juli testen dus nog 12 dagen!
Ik heb het ook gezien 4 handen op 1 buik. Snap het nut van het programma niet zo. Een BN-er komt helpen, maar er worden 3 doelen afgesproken, dat stoppen met roken wou ze niet, de babykamer heeft de BN-er zelf moeten doen en die opleiding was alleen mogelijk door de inschrijving zowat onder dwang te doen. En wat hebben we bereikt? Niks... de kersverse moeder is nog steeds een ongelofelijk lui varken die overal dr handje op gaat houden de rest van dr leven. Maar met een knuffel is eind goed al goed Ook weer iets wat ik niet nog eens ga kijken, vind het inderdaad oneerlijk dat mensen met een echte kinderwens elke maand weer terleurgesteld worden soms wel jaar in jaar uit, en zo'n dom wicht maakt een foutje met een vent die ze niet eens zag zitten maar omdat hij zn o laat maar ik kan er gewoon heel erg boos om worden zo iets... Ik had die sigaretten wel uit dr smoel willen meppen!! :x:x:x
Ik heb het nog niet gezien maar heb het opgenomen dus ga het vandaag even terugkijken maar als ik jullie reacties allemaal al lees... Pfff.. Vond het vorig seizoen ook verschrikkelijk! Wij willen allemaal zoooo graag een kindje een goede toekomst bieden en een laten opgroeien in een stabiele omgeving en dan zie je dat....... Hier nog steeds een streepje op mijn ovulatietest maar nog lang niet positief.... ik wacht af... inmiddels op dag 20
Dat klinkt eerlijk gezegd heel bemoedigend!! Mocht je zwanger zijn dan is je baarmoeder veel meer doorbloed en door kleine adertjes die kunnen springen bij wrijving kun je bloedverlies hebben. Ga echt voor je duimen!!
Ik dacht 9 mei gestopt met de pil. Niet eens zo bewust, het kwam zo uit want ik had niks meer. Ik zit al een jaar te rommelen met het uitzoeken van een goede pil. Nu was ik het zat haha. Hebben in juni een prachtige reis in Amerika gemaakt en daar over de kinderwens gesproken. We zouden het gewoon gaan proberen. Mijn moeder zegt altijd: als je net zo vruchtbaar bent als ik, dan ben je zo zwanger.. We zullen zien of ze gelijk heeft haha.
Rimar gefeliciteerd met je nichtje. Hopelijk knappen zij en mama snel op! Pitahaya: spannend, ga voor je duimen. Denk dat onze Nod niet meer gelijk loopt aangezien ik (nog) geen eisprong heb ontdekt. Wacht het voorlopig maar af, ga pas rond 30/31 testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Sage86: spannend en succes! Kan wel even duren eer dat je cyclus weer hersteld is hoor!
Heb ook niet de illusie dat het meteen raak zal zijn hoor. Heb met name het weekend last gehad van menstruatiekrampen en last van mijn onderrug. Maandag en dinsdag wat bloed gehad (maar het is niet zoals een menstruatie). Ik heb geen flauw idee hoe het zal gaan lopen. Heb voor de zekerheid nog extra ovulatietesten en een zwangerschapstest in huis. Volgende week zullen we ongetwijfeld wat meer weten en kan ik dan serieus gaan testen. Maar nu je toch hebt uitgesproken om ervoor te gaan dan mag het ook snel gaan! En overal om me heen zijn mensen zwanger. Mn schoonzusje moet over 4 weekjes bevallen. Dan kriebelt het nog meer haha. Wanneer beginnen jullie (na een menstruatie) met ovulatietesten?
Goedemorgen allemaal Ik heb 4 handen op 1 buik vorig jaar eens gekeken, nou wat een verwend nest was die zwangere! En nu ik jullie verhalen zo lees weet ik zeker dat ik niet weer ga kijken. Dan zit ik me alleen maar op te vreten en te ergeren. @lelie. Wachten op ei duurt ook lang eh, hopelijk komt hij snel. En tot die tijd maar lekker blijven oefenen @sage86. Welkom en succes! Hoe is het met de symptomen dames? Hier rommelende darmen/winderigheid, lichte ongikrampjes. Heb het gevoel dat ik elk moment ongesteld kan worden. Net voelde ik iets lopen dus ik direct naar de wc maar het was nog een restje zwemmers van gisteravond Dus vanaf nu kan officieel het broekloeren beginnen........
Meiden, ik weet het niet meer. Nu al 3 dagen een positieve ovulatietest. Tevens zaterdag "vruchtbaar slijm" Maandag wellicht ietsjes lichter dan de teststreep maar gister en vandaag echt net zo donker... Is dit normaal? Wat vinden jullie? Ik kan sowieso wel naar achter worden verplaatst. Laten we zeggen 21 juli ipv 18 juli?
Dus gister was je eerste positieve test? Dan heb je waarschijnlijk vandaag je eisprong (gehad). Dus dat is 9 juli + 14 dagen lf = 23 juli nod. Tenzij je een kortere lf hebt maar dat weet ik niet.
Hier al de derde dag met krampen / ongi gevoel terwijl ik net mn ei gehad zou moeten hebben. Dit had ik de vorige keer niet, en na even googelen hebben krampen na je ei niet een echt verband met een prille zwangerschap (maar wat is het dan wel, gisteren deed het echt zeer). Het eerste wat je zou kunnen merken volgens alle info online is 5-8 dagen na je ei een innestelingsbloeding. Ik ben ook aan het broekloeren hahaha zou dan theoretisch vanaf morgen een bloeding kunnen hebben. Dat heb ik wel gehad de vorige keer, en een dag later ook gelijk gevoelige borsten.