NOD Lijst 16 t/m 31 Juli 2014

Discussion in 'NOD forum' started by Logan, Jun 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dese

Dese Actief lid

Jun 15, 2014
    198
    1
    16
    Ik vond die van eergisteren eigelijk al positief.. Indien 23 juli m'n NOD zou zijn dan zou het dus betekenen dat m'n cyclus steeds langer wordt. Heb geen idee hoe lang LF is. Dit is de eerste keer dat ik test en voel nooit een eisprong.

Heb in ieder geval zondag en dinsdag in de ochtenden geklust. Deze dagen komt het er niet van ivm werken.. Hopelijk komt het precies goed uit :) Thanks voor je antwoord!

2. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Oh ja bah de gevoelige borsten komen er ook weer aan. Daar heb ik altijd zo'n hekel aan! Ik heb het altijd een week voor nod, zwanger of niet zwanger.

3. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

May 17, 2012
    1,784
    1
    0
    Whahaha broekloeren. Omdat ik bij de week voor de vorige zwangerschap wel een bloedinkje heb gehad ( zo rond innesteling), ben ik me eigen suf aan het loeren. Terwijl ze zeggen dat bloeding eerst niet dan wel voorkomt, maar ja.. Hier eergister en gister even een paar steekjes en nu voel ik me eigenlijk weer super. Dus eigenlijk weet ik gewoon helemaal niets en voel ik verder niets.

4. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

May 17, 2012
    1,784
    1
    0
    Jouw NOD ook 16 juli Adriana? Dan lopen we gelijk! :-D Ga je al eerder testen? Of wacht je geduldig tot volg. week woensdag?

5. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

Jun 2, 2014
    583
    0
    0
    Ik heb dat ook sinds ik gestopt ben met de pil. Vorige cyclus ineens pijnlijke borsten, bij het aanraken al niet normaal. Week later was ik ongesteld. Weet uiteraard niet hoe het zit qua zwangerschap want dat heb ik nog niet meegemaakt:D

6. Sage86

Sage86 Actief lid

Jul 4, 2014
    285
    41
    28
    Wanneer ben jij gestopt met de pil Lelie1990?

7. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Huh... hoe bedoel je op de andere lijst?

8. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Mijn nod is onbekend ivm miskraam. Maar ik heb meestal mijn ei rond dag 17/18, zit nu op dag 21. Ik ga 22 juli testen maar het zou goed kunnen dat ik dan al ongi ben. Ik heb echt het gevoel dat het elk moment kan komen blegh. Kan ook eipijn zijn natuurlijk.

9. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Zij had haar nod 1 t/m 15 juli dus staat op die lijst ;)

10. Baasje

Baasje Bekend lid

Dec 10, 2013
    892
    907
    93
    NULL
    NULL
    Kwaaltjes zat hier....vannacht zat ik om 3.30 uur beneden een cracker met kaas te eten omdat ik honger had :D
    Kon ook niet slapen door een onrustige buik en pijnlijke borsten waardoor ik niet op mijn buik kon liggen:(

11. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

May 17, 2012
    1,784
    1
    0
    Naar he, Baasje? Als je niet op je buik kan slapen? Ik slaap ook altijd op mijn buik, of eigenlijk schuin... (weet niet hoe ik dit uitleg) zeg maar met een been opgetrokken.

Vorige zwangerschap kon het op een gegeven moment helemaal niet meer, toen kussen er tussen gelegd.

12. Baasje

Baasje Bekend lid

Dec 10, 2013
    892
    907
    93
    NULL
    NULL
    Ja ik lig ook echt heel bizar!!!:D

13. MissCandy

MissCandy Bekend lid

Oct 18, 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel

Dat klinkt goed:D

@rimar; gefeliciteerd met je kleine nichtje!

@kwaaltjes; tja mijn innesteling zou nu geweest moeten zijn. heb wel soms wat steekjes. Maar ja.. je let nu natuurlijk op alles en wil ook gewoon wat voelen:p Maar dit wachten is niet leuk!

14. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

Jul 25, 2013
    1,440
    704
    113
    Female
    Friesland
    Pff heel leuk die voetbal maar waarom moet dat zo verrekte laat, gistravond echt geen zin meer op te klussen en dat midden in onze klusweek. Vanavond MOETEN we gewoon ff.

15. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,751
    918
    113
    Haha Adriana broekloeren! Die houden we er in..

Tv saboteren Jabinca!

16. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

Jul 25, 2013
    1,440
    704
    113
    Female
    Friesland
    Silverwings, vind t zelf te leuk om te kijken dus dat word m niet.. eerlijk iets van een oppep middel nemen ofzo haha
    Normaal drinken we savonds geen koffie maar denk vanavond maar wel extra sterk haha

17. Noa2013

Noa2013 Actief lid

Jul 8, 2014
    279
    6
    18
    Female
    Waarom anders niet klussen vóordat de wedstrijd start? Tijd zat volgens mij :D
    @ rimar: gefeliciteerd met je nichtje! Hoe zwaar en groot?
    @ kwaaltjes: daar was ik eigenlijk nog niet zo mee bezig omdat mijn eisprong volgens de calculator pas de 14e zou zijn, maar ik ben pas net deze maand van de pil af en ik had vanmorgen ongelofelijke buikpijn (in mijn baarmoederstreek) aan de linkerkant, dat kwam rustig opzetten totdat t een piek bereikte en daarna trok t weer weg. Heb gebeld met de huisarts en zij zei dat het waarschijnlijk mijn eisprong is omdat mijn hormoonhuishouding in de war is.
    Wat denken jullie?
    Ik heb ook wel het gevoel dat dit zo is want de klachten komen precies overeen met wat ik op internet lees over het voelen van je eisprong.
    Dus lekker gezellig gemaakt vanmiddag met manlief (allebei lekker vrij vandaag) en ik heb er een ontzettend goed gevoel bij!
    Maar wat betekent dit nou voor mijn Nod? Die zal dan wel niet op de 29ste zijn?

18. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,751
    918
    113
    Haha, had het ook raar gevonden als je echt je tv gesaboteerd had hoor :D
    Idd, dan maar aan de koffie of voor de tijd inderdaad..

19. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Mag ik er ook bij?:D

Luckymommy, 25 jaar, 3e ronde ,3e kindje

mijn nod is 16 juli.

20. Annabel39

Annabel39 Niet meer actief

Wij klussen vóór de wedstrijden, niet uitgebreid uiteraard :)

Share This Page