Hoi dames, ik kom hier ook gezellig meeschrijven (als dat mag ) Ik ben Bobelle, 28 jaar en mijn man en ik gaan voor ons eerste kindje. Dit is de 3e ronde. Mijn NOD zou eigenlijk pas a.s. dinsdag of woensdag zijn, maar helaas begon mijn menstruatie gisteren al. Cyclus is altijd regelmatig, maar door mijn mk misschien een beetje van slag. Baalde wel, want had echt verwacht dat ik zwanger zou zijn, herkende de symptomen van de vorige keer. Ergens ook wel weer opgelucht dat menstruatie is doorgebroken, teken dat alles weer werkt. En nu hup, op naar de volgende ronde Mijn NOD is 19 juli. Lijkt me leuk om hier mee te schrijven en jullie ervaringen te horen!
♥ NOD-Lijst 16 t/m 31 Juli 2014 ♥ 16 Logan, 23 jaar, ronde 3 na 2e mk, ronde 23 totaal, 1e kindje MMM Silverwings, 30 jaar, ronde 3 na BBZ, 1e kindje Koekepeertje, 31 jaar, ronde 21(?), 5e ronde na miskraam, MMM., 1e kindje Dribbel1978, 36 jaar, ronde 16, 1e kindje Kimmms, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Sterretje2013, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje 17 Flowerr, 22 jaar, ronde 7, 1e kindje Zally, 33 jaar, ronde 4, 3e kindje 18 Dese, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Linnie88, 25 jaar, ronde 9, 1e kindje LaLaS, 24 jaar, ronde 9, 1e kindje Sunshine1, 28 jaar, ronde 9, 1e kindje 19 Rozijn, 27 jaar, ronde 9, 2e kindje 1e wondertje, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje Bobelle, 28 jaar ronde 3, 1e kindje. 20 MamaM86, 27 jaar, ronde 2, 3e kindje Annabel, 39 jaar, ronde 3, 2e kindje 21 Bessie turf, 28 jaar, ronde 2, 4e kindje 22 Deerne85, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Pluizebeestje, 31 jaar, ronde 6, 4e kindje 23 24 25 26 Adriana5, 28 jaar, ronde 1 na 3e mk, 2e kindje 27 28 29 30 31 Lelie1990, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Totaal: 22 ♥Zwanger♥, Ongesteld, MMM (2), Twijfeltest, Negatieve test. WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS IN KLEUR DOOR; naam, leeftijd & ronde. NIET kopiëren, dat werkt niet!
Naar van je miskraam Bobelle.. Hopelijk snel weer zwanger! Vandaag weer begonnen met ovulatie testen. Tijd om mn eitje te bevruchten
@Logan, spannend met de testen beginnen.. moet je beginnen met tellen vanaf de dag dat je ongesteld wordt? Mij werd, met mijn cyclus van 32/33 dagen, aangeraden vanaf dag 14 te testen.. vandaar de vraag vanaf wanneer je begint te tellen
Ik begin eigenlijk altijd op dag 10. Soms heb ik een cyclus van 28 dagen en soms van 36... om mijn ei niet mis te lopen begin ik maar gewoon goed op tijd Dag 1 is de dag waarop je menstrueert.
Ik heb ovulatietesten van zwanger en kids.. gebruik ik nu denk ik 8 maanden.. ( ook de maanden dat ik om medische reden niet zwanger mocht worden doorgetest...) Werken prima en ik heb tot nu toe altijd mijn ei kunnen vinden ermee... 2e streepje verdwijnt ook echt helemaal als ik buiten mijn eisprong-tijd zit... Ik zoek als ik daar bestel altijd naar een kortingsactie en er is altijd wel wat te vinden waardoor het niet heel duur uitkomt... Begin ook rond dag 9/10... en stop als mijn 2e streepje zo goed als weg is..
Welkom bobelle! Gezellig als je meekletst! Het wordt hier al gezellig druk! Wat erg van je miskraam. Als ik het goed begrijp was je dus al vrij snel zwanger?
Ik ga vanaf morgen beginnen met testen maar had vorige X cyclus van 50 dagen. Morgen is dag 11. Kan ik dan niet beter om de dag testen en iedere dag zodra ik een locht streepje ga zien??? Misschien komt mijn ei wel pas rond dag 30 (ik noem maar wat hihi).. Wil hem graag vinden
Hoi allemaal, ik zou graag hier mee willen kletsen. en natuurlijk ook op de lijst. Smood, 29jaar. 1e ronde, 1e kindje. Nod 19juli. Ik ben vd week voor het eerst ongi geworden na het stoppen met depil. ennnn ben vd week ook gestopt met roken. Ik had het erger verwacht, dat ik er last van zou hebben. ik heb er ook last van zeker omdat ik ook gediagnostiseerd ben met borderline. en ik met regelmaat toch wel momenten heb dat ik t wel nodig zou hebben, om wat te bedaren en rustiger te worden. maar he ik ben op de goede weg, en stiekem n beetje trots op. iedereen t beste liefs
@Smood, welkom! Wat goed dat je bent gestopt met roken! Het zal vast lastig zijn ( geen ervaring, ben een niet roker ) maar je bent al goed bezig! @LaLaS, ik had laatste keer getest met ovulatie test van de action, dacht namelijk of ik ben zwanger of mijn ei springt super laat, had nameliji enorme steek bij mijn eierstok. Toen verschenen er 2 streepjes waarvan de teststreep heel licht. Maar ben gewoon ongsteld geworden dus zal geen ei zijn geweest. Zal een deze dagen eens kijken wat hij aangeeft anders misschien ook die van zwanger en kids bestellen? Als die inderdaad alleen rond de eisprong een tweede streepje geeft, anders denk ik toch de hele tijd oeh hij komt er binnenkort aan.... ga ik alleen maar onnodig in spanning blijven hihi
Ja dat zou ik om de dag testen. Zodra de streep duidelijker wordt elke dag testen. 50 dagen zeg je? Jeetje wat lang.
Een ovulatie test is alleen positief bij een knaller. Er komt altijd een tweede streepje op, je lichaam bevat altijd lh.
♥ NOD-Lijst 16 t/m 31 Juli 2014 ♥ 16 Logan, 23 jaar, ronde 3 na 2e mk, ronde 23 totaal, 1e kindje MMM Silverwings, 30 jaar, ronde 3 na BBZ, 1e kindje Koekepeertje, 31 jaar, ronde 21(?), 5e ronde na miskraam, MMM., 1e kindje Dribbel1978, 36 jaar, ronde 16, 1e kindje Kimmms, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Sterretje2013, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje 17 Flowerr, 22 jaar, ronde 7, 1e kindje Zally, 33 jaar, ronde 4, 3e kindje 18 Dese, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Linnie88, 25 jaar, ronde 9, 1e kindje LaLaS, 24 jaar, ronde 9, 1e kindje Sunshine1, 28 jaar, ronde 9, 1e kindje 19 Rozijn, 27 jaar, ronde 9, 2e kindje 1e wondertje, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje Bobelle, 28 jaar ronde 3, 1e kindje. Smood, 29 jaar, ronde 1, 1e kindje. 20 MamaM86, 27 jaar, ronde 2, 3e kindje Annabel, 39 jaar, ronde 3, 2e kindje 21 Bessie turf, 28 jaar, ronde 2, 4e kindje 22 Deerne85, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Pluizebeestje, 31 jaar, ronde 6, 4e kindje 23 24 25 26 Adriana5, 28 jaar, ronde 1 na 3e mk, 2e kindje 27 28 29 30 31 Lelie1990, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Totaal: 23 ♥Zwanger♥, Ongesteld, MMM (2), Twijfeltest, Negatieve test. WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS IN KLEUR DOOR; naam, leeftijd & ronde. NIET kopiëren, dat werkt niet!