Dit is het nod topic van 16-31 juli... Je kunt je aansluiten bij het andere nod topic van 1-15 juli Succes!
hoi hoi! Mag ik ook op de lijst? 1/7 mirena verwijderd en gister een positieve cb ovu test. Heb NOD dus maar op twee weken van vandaag bedacht.. Marrr, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje
Heb je een regelmatige cyclus? want de nod is afhankelijk van je vorige nod en niet perse van je eisprong tenzij je dus echt onregelmatig bent.
Gedver, ik hield de wedstrijd niet vol gistravond dus ik ben eerder naar bed gegaan dus gewoon alweer niet geklust. Baal ik wel van maar kan t ook wel weer relativeren. Wij klussen over t algemeen niet zo heel veel en zo wel dan alleen vlak voor slapen gaan. Dus voor de wedstrijd werd m zoiezo al niet. Maar denk dat we vanavond gezellig samen in bad gaan
Hee ladies ff een korte update vanaf hier. Nichtje heeft zuurstofgebrek gehad en ligt op de IC in een koelpakje. Haar toestand is stabiel maar zorgelijk. Het gaat een spannende periode worden.
Jeetje wat heftig. Heel veel sterkte de komende tijd voor jou en je familie. Hopen dat ze er goed doorheenkomt!
Mag ik omhoog in de lijst? Gisteren eisprong gehad. Mir86, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje (NOD nu 23 juli)
Moeders is giga emotioneel, het besef begint te komen, heftige bevalling, keizersnee en je kind niet bij je kunnen hebben en er ook niet zomaar naartoe kunnen gaan ivm het grote bed.
Sterkte rimar, hopelijk zijn ze snel weer een beetje fit! Nog steeds geen ongi pffff wat is dit zenuwslopend zeg. Geen idee waar je in je cyclus zit. En dan moet ik dit nog twee weken volhouden! Of niet...... Misschien dan toch maar eerder testen aarghhhh vind het zo lastig! Logan, jij nog getest?
Sterkte rimar heb net een ovu test gedaan en volgens mij is hij donker moet ik vanavond dan weer testen? Rond 6 uur of later? Groetjes
Logan jij kunt nu toch zo'n beetje testen? Spannend zeg... en Adriana verwacht je nu ongesteld te worden dan?