Hier ook slecht geslapen pfffff.. gelukkig is het bijna weekend! Wat balen Smood! Zijn er al meiden met hun NOD volgende week die kwaaltjes hebben?
Mijn NOD duurt nog wel even, maar ik voel me verschrikkelijk eigenlijk.. Brandend maagzuur, hele gevoelige tepels nou normaal kun je een blok beton tegen mijn borsten gooien en dan geef ik geen kick, heel moe en mijn darmen hebben hun eigen feestje!
Hier nu eigenlijk niks meer qua kwaaltjes, heb begin van de week zoveel steekjes en ongi gevoel gehad, met als toppunt dinsdag, toen deed het ronduit zeer. Na het gegoogeld te hebben kwam ik meer uit op ontpilverschijnselen dan een prille zwangerschap. Stomme google!! :x Nu voel ik niks, mja mischien iets gevoelige borsten maar kan ook komen van het voelen of ze al gevoelig zijn Wie weet dit weekend een innestelingsbloeding maar persoonlijk denk ik eigenlijk niet dat het deze ronde raak is, geen idee waarom maarja...
Ik voel veel minder dan vorige cyclus. Volgende week di/woe nod en nu komen de kriebels om te testen wel wat om de hoek kijken maar kan me nog heel goed inhouden haha! Gister zat ik op de bank en bukte voorover om wat van de vloer te pakken. Nou ik wist gelijk weer waar m'n baarmoeder zit... dat deed zeer. De baarmoeder zit gewoon laag en is hard. Niks van te zeggen dus... Verder wel minder afscheiding dan vorige keer voor de menstruatie. Nu bijna "droog".
@rimar, veel sterkte! Weten ze al meer hoe het nu met je nichtje gaat? @bmm, tja ik.moet 3x per dag progesteron in mn fluit doen. Dus ik heb geen keus @test, ik ga morgen testen met een gevoelige test. Ik heb wel verschijnselen, maar de bijwerkingen van het hormoon wat ik neem zijn oa zere borsten, ongesteldheidsgevoel enz. Dus ja, daar kan ik nu helemaal niks over zeggen. Maar heb zelf het idee dat ik niet zwanger ben...
Ik heb al de hele week last van mijn onderrug. Gevoel gaat ook niet weg. Af en toe ook wat krampjes in mn onderbuik. Denk dat ik vanaf de 17e kan testen. Is mn eerste keer dus ik moet alles nog even uitvissen. Heb maandag/dinsdag wel bloeding gehad maar was anders dan menstruatie. Veel lichter. Misschien innesteling? Of duurt dat nooit zo 'lang'?
@bessieturf ik denk dat ik de 15e ga testen als ik nog niet eerder ongi ben geworden. En jij?? @misscandy waarom ga je dan testen als je niet het gevoel hebt zwanger te zijn. De meeste vroege testen geven vaak valse strepen.. en nog enorme kans dat als je wel zwanger zou zijn gewoon ongeateld wordt op je nod..
Mijn menstruatie is alrijs licht. Twee dagen en met inlegkruisjes te doen. maar als t alleen bij t afvegen is dan heb je grote kans dat t innesteling is geweest spannend meid
Ukkie, ik hoop het tot zeker na het weekend vol te houden en misschien wel tot dinsdag de 15e... M'n onderbroek is gewoon helemaal schoon, normaal heb ik altijd wat afscheiding en nu dus helemaal niet!! Valt me zomaar op Sage, dat klinkt heel bemoedigend!! Misscandy, ik zou ook niet testen als je toch denkt ongesteld te zullen worden. Scheelt je de witte testen en teleurstellingen... Succes!
Heb bij mijn bloedverlies een kleine tampon in gedaan en dat was voldoende. Ben wel heel benieuwd! We zijn niet mega actief geweest en daarbij is het pas de eerste ronde.. Maarja, als je eenmaal bezig bent dan moet het natuurlijk meteen raak zijn. Ik heb ook geen idee hoe mijn cyclus nu is. Normaal rond 28 dagen en laatste keer 35 (zonder pil). Dus we gaan maar testen vanaf volgende week donderdag ofzo. Ik kan me overigens totaal niet herkennen is de pijnlijke borsten. Is dat gek?
Ik heb bij m'n andere zwangerschappen ook geen gevoelige borsten of tepels gehad. Wel soms blauwe aderen maar verder niks. Ze groeiden wel maar niet pijnlijk ofzo. Succes met wachten Sage!
Pijnlijke borsten horen bij een (aankomende) menstruatie maar kunnen ook bij een zwangerschap horen. Heb dit bij vorige twee zwangerschappen totaal niet gehad dus hoeft niet perse iets te zeggen.. Nu heb ik t alleen in de ochtend dat ze wat gevoelig zijn. Rest van de dag niet.. @onderbroek hier wel wat afscheiding maar niet super veel
Ohh wat een hoop mensen die al over verschijnselen praten! Spannend! Ik weet nog nieteens of mn ei nou al is geweest of niet :/
Zelfs bij menstruatie heb ik geen last van gevoelige borsten dus misschien nu dan ook gewoon niet. Ik weet ook niet of ik nu wel mn eisprong heb gehad, ik voel dat nooit. Volgens de online berekeningen zou dat dus al geweest moeten zijn maargoed, geen flauw idee dus.
Iedereen bedankt voor de reacties. ik wens iedereen veel succes. ik weet nog niet wanneer ik mijn nod ga uitrekenen, iets in me zegt dat ik n gemiddelde van 24 dagen aan moet houdenn want zodra die tampon uit is heb ik al bijna gelijk mn ei. maar goed ik lees nog heel even mee hier. veel succes liefs
Hallo allemaal, Hier volgende week 18e op de 19e is mijn nod. Voel niet veel als ik er niet aan denk voel ik ook niets. Behalve dan dat ik nu verkouden ben en jeuk heb down under! Heb zelfs anti schimmel zalf gesmeerd. Maar of dat nou zwangerschapsverschijnselen zijn..... en het duurt ook allemaal zo lang.
word spannend nu de eerste NOD's komen er al aan ik duim voor veel roze! Hier 2x een posi ovu test gehad en gister gelijk geklust van het weekend nog maar is klussen je weet maar nooit en dan afwachten