Die van de Action is bij mij helemaal wit, geen streepje te zien nog... En ja 50 dagen is idd heeeel lang, nog nooit zo blij geweest met mijn menstruatie hihi. Maar vanwege de 50 dagen weet ik dus niet zo goed wanneer ik mijn eisprong kan verwachten..
Hallo allemaal @niewe dames Welkom @smood wat goed dat je gestopt bent met roken! Nu volhouden he, je kan het! Hier: gister zwangerschapstesten besteld bij zwanger en kids. Donderdag wil ik een testje doen en dan hoop ik dat hij wit is (dat klinkt stom!) En dan weer opnieuw beginnen........
Zou fijn zijn idd Adriana, dan kun je verder.. Ik was toen ook hartstikke blij met een witte test, vond het ook wat vreemd om dat te zeggen.. Goed bezig smood! Hopelijk hou je het vol
Wat gek dan dat hij bij mij wel licht was... en zwangerschapstest OMOwit... Ja 50 dagen is echt lang.. dan zit ik te zeuren dat ik 33 dagen lang vind nog even en dan maar beginnen met de testen. Ben benieuwd!
Alles duurt lang als je iets heeeel graag wilt toch! Maar hoop wel dat het bij mij dit keer geen 50 dagen duurt... kom net bij de action vandaag, even testen ingeslagen! Morgenochtend maar de 1e doen en hopen natuurlijk dat er iets te zien is..
O wat staan er al veel meiden op de lijst! Normaal met de pil zou ik morgen pas ongesteld worden, maar ben vorige maand gestopt met de pil, en de afgelopen maand "rustig aan" gedaan en nu ben ik gisteren ongesteld geworden! Wat schuift er nu mee, uitgaande van mijn cyclus van 28 dagen (of is die nu 26 dagen??) de eisprong of mn NOD? Of allebei? Of niks, en is mn NOD gewoon 22 juli? Ik hoef niet opgeschoven te worden hoor op de lijst, maar wil mn ei niet missen hihi
je bent 1 dag eerder ongesteld geworden? Dan is je cyclus 1 dag korter. dus 27 dagen dan toch? Als je die gegevens in vult bij de calculator dan zie je wanneer je ei is. Let op het is wel een indicatie en kan dus ook een dag verschil in zitten. (blijft natuurlijk een computer v.s. een lichaam ) succes
Als je de vroege zw test heb besteld houd er dan rekening mee dat die valse strepen kunnen geven (dipsticks in ieder geval)
nee twee dagen eerder, dus vandaar mn vraag of het dan 26 dagen zou zijn. Maar is dan de luteale fase nog steeds 14 omdat mn gemiddelde cyclus 28 dagen is? In dat geval schuift mn hele cyclus gewoon twee dagen naar voren. Ach ik ben toch van plan het flink gezellig te gaan maken deze maand
Vraagje..! Zoals ik al zei heb ik net ovulatietesten bij de action ingekocht. Nu lees ik op de verpakking dat er staat dat je "rechtstreeks op de test moet urineren" terwijl er op de verpakking van de zwangerschapstesten van de Action staat dat je hem onder je urinestraal kunt houden OF 5 seconden in je opgevangen bakje urine kunt houden. Ik "vang" het altijd op in een urinecontainer.. iemand enig idee of dit uitmaakt...??? of dat je inderdaad echt rechtstreeks op de test moet plassen zeg maar
Dat maakt niks uit, je kan de test ook in een bakje urine houden. Doe ik ook altijd want ik ben bang dat ik ernaast pies hihihi
Hahahaha ja dat is inderdaad de reden dat ik het ook in een bakje doe, anders wordt het zo'n kliederboel.. maar vond het zo gek dat het op de zwangerschapstest staat dat het niet uitmaakt en de ovulatietest dat het rechtstreeks moest.. maar dacht inderdaad ook dat het niets moest uitmaken
Doordat ik vorige maand ook stopte met de pil en vd week voor t eerst na het stoppen ongi werd met 24 dagen...werd me aangeraden om de eerste drie maanden toch de 28 dagen aan te houden met me berekeningen. maar zit eraan te denken om veel ovulatietesten te kopen dat ik vroeg kan beginnen met testen zodat ik m niet mis, maar zou zomaar kunnen dat ik dat de volgende ronde doe
Wat je zegt klopt niet met mijn ovu testen... dag 1 test ik omo wit dag 2 test ik licht streepje dag 3 test ik knaller dag 4 test ik omo wit En zo gaat dat elke maand!
Vreemd is dat he.. Ik kon me zo irriteren als steeds die tweede streep nog kwam. Heb je er zo lang op gewacht en dan wil hij niet weg. Ben benieuwd naar je testje, hopelijk is je cyclus gelijk weer normaal. Alles schuift dan op. Ik vang het altijd op en houd de test exact 5 seconden in de urine.
♥ NOD-Lijst 16 t/m 31 Juli 2014 ♥ 16 Logan, 23 jaar, ronde 3 na 2e mk, ronde 23 totaal, 1e kindje MMM Silverwings, 30 jaar, ronde 3 na BBZ, 1e kindje Koekepeertje, 31 jaar, ronde 21(?), 5e ronde na miskraam, MMM., 1e kindje Dribbel1978, 36 jaar, ronde 16, 1e kindje Kimmms, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Sterretje2013, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje 17 Flowerr, 22 jaar, ronde 7, 1e kindje Zally, 33 jaar, ronde 4, 3e kindje 18 Dese, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Linnie88, 25 jaar, ronde 9, 1e kindje LaLaS, 24 jaar, ronde 9, 1e kindje Sunshine1, 28 jaar, ronde 9, 1e kindje 19 Rozijn, 27 jaar, ronde 9, 2e kindje 1e wondertje, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje Bobelle, 28 jaar ronde 3, 1e kindje. Smood, 29 jaar, ronde 1, 1e kindje. 20 MamaM86, 27 jaar, ronde 2, 3e kindje Annabel, 39 jaar, ronde 3, 2e kindje 21 Bessie turf, 28 jaar, ronde 2, 4e kindje Kar lijn, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje 22 Deerne85, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Pluizebeestje, 31 jaar, ronde 6, 4e kindje Magnolia83, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje 23 24 25 26 Adriana5, 28 jaar, ronde 1 na 3e mk, 2e kindje 27 28 29 30 31 Lelie1990, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Totaal: 25 ♥Zwanger♥, Ongesteld, MMM (2), Twijfeltest, Negatieve test. WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS IN KLEUR DOOR; naam, leeftijd & ronde. NIET kopiëren, dat werkt niet!