Volgens mij kan dat ook vanavond hoor... Staat daar niets over in de bijsluiter? Als je echt zwanger zou zijn, dan zou hij ook in de avond positief aan geven. Maar in de ochtend is je urine wel geconcentreerder dus dan is de kans wel dat je streepje dikker is.... Mag je niet in de sauna tijdens proberen? Ik ga namelijk regelmatig in de sauna. Na het sporten sowieso even... Beter niet doen na eisprong dus? En ik heb 13 augustus ook een sauna dag met een vriendin met massage erbij. Maar mocht ik zwanger zijn, dan kan ik dat dus beter afzeggen? (ik denk dat ik dan wel de waarheid aan vriendin moet vertellen, want die gaat smoesjes nooit accepteren).... Hier gisteren enorm emotioneel. Snapte niet waarom. Vriendlief zei nog: misschien ben je wel zwanger. Maar ik durf er niet op te hopen. Volgende week maandag hoop ik nog niet ongesteld te zijn. Dan kan ik testen. Ik zit nu pas op 8DPO. Dan kun je toch niet echt kwaaltjes hebben? Morgen gaat de lijst officieel in! Spannend!!!
Ik ben hier licht misselijk.. Ik heb geen pijn in mijn buik.. Ik voel me warm.. maar ik weet echt niet of ik zou moeten testen.. Als het vandaag niet doorzet (vorige maand op zondag al bruinverlies), dan denk ik dat ik morgenochtend een testje ga wagen.
Oh nee, sorry! Overmorgen gaat de lijst pas in. Kiwi, wanneer is jou NOD? Hoekje, spannend! Officieel op het wachtbankje. Het is druk zeg op het bankje. Hopen zakken we er niet met z'n allen doorheen.
Niet mogen is een groot woord, google het maar ff. Voor een man is het zoiezo 'slecht' om langere tijd in een warm bad of ruimte te zitten ivm het doden van het zaad. En voor de vrouw is het om die redenen ook niet heel bevordelijk. Maar helemaal als je zwanger mocht zijn in het begin stadium is het zeer onverstandig. Na een paar maanden kun je het wel weer oppakken maar alleen als je het gewend bent en je moet eerder stoppen en goed naar je lichaam luisteren. Ik zelf zou het risico zoiezo niet meer nemen dan. Ik gebruik het tegenwoordig vooral als ontspanning als ik in me ongi week zit, dan is het vrij onschuldig.
Pffff dit zijn de meest vreselijke 2 weken haha. Zit je eerst af te wachten tot je eisprong, ga je weer ff aan de slag en dan WEER wachten. Vre-se-lijk.
Hmm... ja, ik heb even gegooled. Doe het voortaan inderdaad maar voor ovulatie en hoop wel dat ik zwanger ben en dan vriendin maar even afzeggen. Dat is niet anders. @Melliemuis: Als je eitje gisteren is gesprongen, is vandaag ook nog een vruchtbare dag hoor! Dus je moet nog even aan de bak!
Goedemorgen dames. Even een korte update. Ik denk dat deze ronde als verloren moet worden beschouwd aangezien er zaterdagavond niets terecht is gekomen van het klussen, hopelijk zijn de zwemmers van woensdag sterk genoeg maar denk van niet aangezien er van alles mee naar buiten kwam en dus niet in mij bleef zitten. Gisteren nichtje voor het eerst gezien en dat was best heftig hoor, ze had nl de avond ervoor de ECMO ingreep gehad. En nu is het afwachten, ouders zijn wel heel sterk en positief ingesteld, neem mijn petje ervoor af hoor.
Rinmar nogmaals sterkte met je nichtje. Hier nog 3 dagen tot nod zou vanmorgen gaan testen maar vergeten. Nu wacht ik maar tot nod. Heb weinig symptomen eigenlijk maar dat Zegt ook helemaal niks. Wacht nog geduldig af
@ Pitahaya, mijn NOD is as. woensdag. Vorige ronde had ik zondagochtend al bruinverlies. En nu eigenlijk nog niets.. Zo moeilijk om je niet iets in te beelden, als het nog niet bevestigd is.. bah.. Vandaag werken, dus mijn gedachten even op andere dingen.
vergeten te testen, oew dat zou ik ook wel eens een keer willen, vergeten. Dan duurt het wachten ook niet zo lang denk ik
Veel sterkte en laten we vanuitgaan van het positieve. Ooh Rimar ik hoop voor je dat er minstens 1 goede zwemmer is blijven zitten *Sharlene geef Rimar een grote digi knuffel*
Haha ja is erg makkelijk hoor vergeten te testen Ben opzich ook niet zo een tester voor nod. Bij mijn jongste testte Ik pas toen ik 4 of 5 dagen overtijd was.
Rinmar. Sterkte met je nichtje. Wat een verhaal zeg. Jaaa, daar zat ik ook aan te denken: Vergeten! Ik wou dat ik dat had. Denk er nu al steeds aan en ben er steeds mee bezig en dit is pas de eerste ronde. Kan mij niet voorstellen dat ik vergeet te testen...
het aftellen is begonnen.... nog 10 daagjes weet niet goed wanneer mijn ei is geweest, als ik af moet gaan op mn slijm dan is het rond de 8e/9e geweest. Ik heb een app om mn telefoon (nou ja... 3 haha) en die kloppen eigenlijk altijd, soms een dag verschil, dus ben benieuwd! wachten wachten wachten... wil proberen niet vooraf te testen maar na NOD
Hi dames, @pita spannend hè dat wachten. Hopelijk ben je zwanger jammer van de sauna dan! Hou jij er ook zo van? Waar ga jij? Ik was gister naar Bleiswijk gegaan het elysium. @ zally vergeten te testen! Hihi wat knap Ik pies al vanaf 5 dpo iedere dag over een stokje maar heeft weinig resultaat verder De sauna is nu weer ff een item zit nu in ronde 8 en het schiet maar niet op. Hou er op Veel punten rekening mee maar nu was ik het zat om mezelf zoiets heerlijk te ontzeggen voor hoogst waarschijnlijk "niks". Heb natuurlijk wel goed naar mijn lijf geluisterd dus we zullen het wel zien zondag.
Ik ga meestal naar sauna van Egmond in haarlem. Heerlijke sauna en heerlijke massages. Hihi! Maar goed, ik hoop toch liever op een zwangershap. dan maar geen sauna. Massages mag toch wel gewoon? En ja, echt balen dat wachten. Maarja... nog 7 dagen!