Ik heb bedacht dat ik morgenochtend toch ga testen. Volgens de calcutalors kan ik morgen testen dus spannend!!
@ baasje, gefeliciteerd, ziet er goed uit! Wil je al op roze? @ bessie turf spannend! hou ons op de hoogte! @ rimar dikke digi knuffel voor jou en de rest van je familie en natuurlijk je nichtje
Leuk een medetester, Bessie! Ik heb KV liggen en een Early van KV. Zijn die nou wel of niet goed? Of misschien dan toch even Action halen?
Ik heb een test van Etos liggen, waarop staat dat ie op de dag van NOD getest kan worden.. Aangezien ik nog niet weet hoe regelmatig mijn cyclus is, kan ik dan al gaan testen of zal ik ook maar zn early test kopen?
Ik heb een early test van KV en daar hoor ik alleen maar nare verhalen over. Dus ik denk zelf dat ik met de gewone KV test. Ik heb ook nog dipsticks van 123 test.
Zou ook graag op de lijst willen nod 18 of 19de hou maar op de laatste NightShade 35jaar gaan voor 4de kindje nod 19 juli
jaaa baasje gefeliciteerd! Ik ga vrijdag testen voor de zekerheid met een early test weet niet of mn NOD nu vrijdag of zondag zal zijn. Tenzij ik vrijdag ongesteld ben dan he
Ik gebruik de testen van de action, heb daar ook de ovulatie testen van gebruikt. Ben er erg tevreden over!
Spannend, de eerste testen kunnen gedaan worden ik ga voor iedereen duimen hoor! Willen jullie mijn ovulatietesten eens bekijken en zeggen wat jullie denken? Eerste keer dat ik ze gebruik en na een miskraam dus alle ervaring is welkom. Bedankt!!
Ik zie er geen positieve tussen staan.. Leek erop dat hij eraan kwam, maar toen werd hij weer lichter.. Dat is wel vaker zo, ik zou gewoon door testen!
Ik vind 10 de duidelijkste maar heb geen ervaring met ovulatietesten, las hier ook dat je echt een knaller moet hebben.
@joyce Ik denk ook nummer 10 in dit rijtje maar ik kijk zelf altijd naar mijn slijm tenminste wat ik er van denk te begrijpen. Hier een lastige dag. Ben dr weer Veel te veel mee bezig maar we zullen het zondag weten. Ik denk het nog steeds van niet daarom kon ik ook genieten van de sauna gister. Maarrr de ergste twijfel is weer terug ( helaas) pfff zou dit gevoel over gaan naarmate de rondes toenemen? Iedereen verder Veel geluk deze ronde.
Baasje,, voorzichtig gefeliciteerd! Hier vandaag mega veel slijm en drukkende pijn in onderbuik dus vermoed dat mn ei eraan zit te komen, net nog maar even snel gebruik van gemaakt met ne nadruk op snel
@kiwi de kv 2 voor 5 euro zijn gevoelig, die kun je al 4 dagen voor nod gebruiken. Weet niet of je die bedoelt? @Joyce er zit nog niet echt een positieve tussen... morgen al twee testers, leuk!!! Hopelijk twee positieve
Maar staat dat ook echt op de bijsluiter dat je de 2voor 5 euro van de kruidvat al zo vroeg kan gebruiken? Want bij mij in de bijsluiter van een andere staat echt vanaf NOD. Ik wil oook al testen!
@pita Ja moeilijk hè het wachten? ? Ik test ook al wel maar heeft ergens ook geen enkele nut want als hij negatief is denk ik het is nog te vroeg. Heb het idee dat mijn bmm wat zachter wordt is dat een teken van een aankomende ongi? Ook wat vochtig maar niet veel hoor. .... lekker praatje maar ja. Wachten, wachten, wachten. ....