Ja dat staat er echt in. En bij die van de Action ook maar die vind ik toch wat lichtere streepjes geven als je ze naast elkaar legt. Ik moet zeggen dat ik ze op dit moment niet in huis heb, dus mss is het veranderd?
Hoe is het met de klachten meiden? Ik denk wat gevoelige tepels te hebben. Maar dat kan ook komen om dat ik er steeds op loop te drukken / in loop te knijpen @ Baasje: gefeliciteerd, super!!
Wat ik zelf doe is vanaf het moment dat je een streep ziet verschijnen in het testgedeelte, al is deze lichter dan de controlestreep, naast de testen van Kruidvat tevens de digitale testen van clearblue gebruiken. Ik heb namelijk al eens gehad dat de teststreep iets lichter was dan de controlestreep maar ik volgens de clearblue test wel degelijk mijn lh-piek had. En nog even een aanvulling, bij de kruidvattesten mag je 4 uur niet drinken. Ik had dat een paar keer wel gedaan waardoor ook de teststreep lichter werd. Hierdoor kan je je lh-piek dus missen.
Haha Dese, daar betrap ik mezelf ook op.. Mijn man zei gisteren al wat doe je toch steeds.. Ja uhhh ff voelen of ze nog pijn doen! Maar ik doe het nu dus ook al terwijl ik met de hond aan het lopen ben, daar moet ik mee ophouden
@zwangere dames, gefeliciteerd! Ik weet wel dat kruidvat gevoelige testen heb, (ook met 2 in een pakje) maar dat zijn volgens mij niet die 2 voor 5 euro hoor.. (Kan t mis hebben) maar ik heb ook kv testen in huis en daar staat t echt op dat t gevoelige testen zijn, maar dus niet 2v5 euro.. Ik sta op nod 20 juli, vandaag een druppel rood gespot! (Hoopvol) Bij mijn dochter had ik ook een week voor nod ongeveer heel licht bloedverlies! Dus ik hoop innesteling!
Hier vanmiddag toch stiekem getest haha! Negatief... Met de action test. Voelde vanmiddag toch wat krampen in m'n baarmoeder. Zal ik dan toch ongesteld worden morgen...? Afwachten maar weer. En weet ik ook weer dat ik echt pas woensdag ga testen als ik morgen niet ongesteld ben geworden haha!
Haha, heel herkenbaar Wat een stelletje dozen! Lees net dat Kate Middleton ook weer zwanger is. Sommige hebben t ook allemaal hè?! Ik jaloers? Nee hoor.. Hoe kom je er bij?!
Haha de testdrang is toch niet te bedwingen he madelie dat van dat drinken is nog een goede tip want dat heb ik wel gedaan. Moet wel zeggen dat ik 4 uur erg lang vind hoor Ik heb nog vier testjes over van de tweede verpakking. Daarna wacht ik eerst een menstruatie (neeeeee) of een positieve test af. Nod staat op 20 juli maar denk niet ik te snel ga testen. Persoonlijk liever langer onzekerheid of een komende menstruatie als een negatieve test. Mocht ik een nieuwe cyclus ingaan dan kijk ik even wat ik qua testen doe. Mss valt de ontregeling mee en anders ga ik denk ik de cb tests halen. Voorlopig reken ik maar nergens op en blijf ik gewoon dit topic volgen om te kijken hoeveel roze we gaan scoren! Succes allemaal...
Oeps nog even nagelezen in de gebruiksaanwijzingen Joyce, maar ik zei het verkeerd. Ik haalde wat dingen door elkaar Bij de Kruidvattest staat dat je beter 2 uur lang zo min mogelijk moet drinken. Bij de Clearblue test staat dat je 4 uur niet moet plassen voor je de test doet. Ik deed bij allebei de testen inderdaad 4 uur voorafgaand aan de test niet plassen. Ik testte niet met 1e ochtendurine. En ik dronk een paar uur niet zodat er wel voldoende hormoon in de urine zou zitten.
Hallo iedereen, Normaal lees ik alleen maar mee maar heb nu toch ingeschreven. Mijn NOD is over 4 dagen. Heb wel wat symptonen die afwijken van wat ik normaal voel als ik ongesteld moet worden. Maar dat kan natuurlijk ook omdat ik er bijna de hele dag mee bezig ben. Als ik de berichten zo lees sta ik hierin niet alleen. En nu maar afwachten
Pfff wat duren de dagen lang zeg! Ik voel me zo opgeblazen heb echt lijnen van mn broek in mn buik staan. Ik ben echt niet de slankste maar nu voel ik me gewoon dik heb mezelf de laatste tijd een beetje laten gaan met ships doordeweeks en kan me niet voorstellen dat dit al bij een eventuele zwangerschap hoort... bah
Sjuus, dat herken ik helemaal, ik lees ook graag mee. Vorige maand voelde ik ook vanalles, ik was er ieder halfuur mee bezig, gelukkig is dat deze maand minder, want anders duurt het wel heel lang tot NOD. Succes!
@baasje gefeliciteerd. Mooie streep! @broekloeren en tepelknijpen, check, haha beide nog niet maar wel gevoelige borsten en weer enorme koppijnaanval vandaag. Oja en vaak moeten poepen sorry dus ik denk dat ik morgen een testje ga wagen. Heb alleen action in huis dus ben benieuwd!
Hahaha broekloeren en tepelknijpen! Weer wat geleerd, ben blij dat jullie dat ook hebben. Verklaarde mezelf al voor gek als ik op m'n werk wéér naar de wc ging!
@ukkie Hihi broekloeren Ik doe niet anders fijn dat er een term voor is!!! Hahaaaa kom niet meer bij zo herkenbaar. Ik voel daarnaast ook nog veel aan mijn bmm weet dat hij nu laag en hard is maar dan weet ik weer niet of dat nou goed/slecht/normaal is.
Vreselijk eigenlijk dat de natuur menstruatiepijntjes en zwangerschapskwaaltjes zo op elkaar laat lijken. Mijn fijn dat er op dit moment meerdere dames zijn die ook aan het tepelknijpen zijn hahaha. En dat poepen herken ik ook. Wist niet dat die ook tot het lijstje behoorde. Zat al te bedenken wat ik nu weer voor verkeerds had gegeten.
Jeeej ei is onderweg, zal weer wat actiever zijn hier. Broekloeren, tepelknijpen en je anders voelen dan anders (stel je voor dat), echt super herkenbaar. Ik sta echter bijna op het einde van de lijst en moet dus nog even geduld hebben....
Voordeel van het druk hebben is dat de dagen naar nod snel gaan nadeel is dat ik weinig tijd heb om hier alles bij te houden