NOD Lijst 16 t/m 31 Juli 2014

Discussion in 'NOD forum' started by Logan, Jun 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

May 10, 2012
    1,681
    0
    0
    Wauw das handig je hebt er gewoon een tabelletje voor gemaakt! :cool:

2. Sage86

Sage86 Actief lid

Jul 4, 2014
    285
    41
    28
    Vanmorgen cb gedaan en die gaf aan Niet Zwanger. Misschien was ik nog te vrorg met testen. Over paar dagen nog wel eens doen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Jammer dat ik niet goed weet wanneer dat is..

3. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

Jul 25, 2013
    1,440
    704
    113
    Female
    Friesland
    Goedemorgen dames, Waar is die lijst? Moet nodig even bijgewerkt worden denk ik...
    Sage86 wanneer is je nod?

Ik zit hier op 3dpo en werd wakker met wat drukkend gevoel in de onderbuik, geen idee wat dat was? Nu weer weg...
    Als jullie het over broekloeren hebben krijg ik alweer de kriebels voor me NOD gedver, das altijd zo'n rotdag. Constant niet naar de wc durven, bang voor de rode duivels.
    Me slijm hou ik verder niet in de gaten, kan er toch geen touw aan vastknopen ;)
    Succes iedereen, morgen begint de lijst, enne test nou niet te vroeg dames!!!

4. Sage86

Sage86 Actief lid

Jul 4, 2014
    285
    41
    28
    Ik weet niet precies wanneer die is. Zit nu op dag 26 na mn laatste menstruatie. Kan dus ook nog makkelijk paar dagen duren. Laatste cyclus was 35 dagen. Normaal zo rond de 28.
    Misschien toch te vroeg getest haha.
    Kreeg gisteravond wel menstruatiekrampen maar ik las op internet dat veel dames dit ook voelden en toch zwanger bleken. Volgende test maar in het weekend doen mits ik niet ongesteld ben...
    ik haat wachten!

5. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

Mar 28, 2012
    1,968
    0
    0
    Overijssel
    Pffff heeft meneer geen zin... Ik raak niet zwanger van de lucht natuurlijk...:cool: Hopelijk van zondagavond genoeg, al voel ik het nu echt als een verloren ronde.

6. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

Mar 28, 2012
    1,968
    0
    0
    Overijssel
    Op pagina 101,:$

7. Zally

Zally Bekend lid

Oct 3, 2012
    602
    1
    0
    Goedemorgen dames
    Ik mag op een twijfel had net een tuurstreepje op de kv 2 voor 5.
    Zo tuur dat ik hem absoluut niet op de foto krijg maar hij stond er wel binnen de afleestijd. Nu over 2 dagen weer testen als ik dat red en anders morgen.
    Heb er nog 3 liggen en een cb digitaal. Dus maar even afwachten.
    Ondertussen ben ik voor de 2de dag achter elkaar misselijk. En de hele dag steekjes in mijn onderbuik. Ook is mijn humeur beroerd maar goed we gaan het zien of ze op gaan lopen.

8. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

Jun 2, 2014
    583
    0
    0
    Qua klachten klinkt het goed!
    En ondanks dat je nog geen duidelijkheid heb is het wel een tuurstreepje!!! Altijd beter dan OMOwit;)

Spannend!!!!! *duim duim duim*

9. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Goedemorgen dames, ik heb last van een lichte zijsteek, aan de rechterkant, waar mijn ei ook is gesprongen.

10. Zally

Zally Bekend lid

Oct 3, 2012
    602
    1
    0
    Heb het streepje wel op de foto;) alleen kan hem niet plaatsen via de telefoon.
    Heb hem in mijn mama groep gezet op WhatsApp en hun zeggen is vrij duidelijk hoor:D
    Zal hem via mijn pc zo uploaden.

11. Noa2013

Noa2013 Actief lid

Jul 8, 2014
    279
    6
    18
    Female
    Oooh wat fijn! Inmiddels de derde zwangere dame geloof ik, toch?
    Hopelijk brengt het ook wat geluk voor de rest van ons!
    Ik zit inmiddels op 6 dpo en ik voel van alles. Heb ontzettend last van mijn handen (krachteloos en tintelend de hele tijd, had ik ook bij mijn vorige zwangerschap toen ik nog niet wist dat ik zwanger was). Hoopvol teken dus! Maar het kan net zo goed te maken hebben met de luchtvochtigheid van het weer momenteel...
    Verder al een paar dagen last van hoofdpijn en ben echt behoorlijk moe de hele tijd. Mijn man denk ook dat ik zwanger ben, hij zegt dat ik de laatste paar dagen straal <3
    Dus tsja, ik mag pas vrijdag testen met een vroege test.
    Nu nog even die laatste paar dagen door zien te komen zonder mezelf gek te maken (A)

12. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Gewoon de zwangeren hun roze onder de rest laten verspreiden.

13. Zally

Zally Bekend lid

Oct 3, 2012
    602
    1
    0
    Nou eens kijken of het gelukt is. Hoop dat de kwaliteit niet al te erg achteruit is gegaan;)

Attached Files:

14. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

Jun 6, 2014
    1,097
    424
    83
    Rotterdam
    Zally ik zie m hoor! Hopen dat hij donkerder gaat worden de komende dagen maar alvast gefeliciteerd!!

Voor de rest succes, wanneer komen de volgende testen? :)

15. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

Jun 6, 2014
    1,097
    424
    83
    Rotterdam
    hoe is t met je nichtje rimar?

16. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,751
    918
    113
    Ik hoef er niet voor te turen hoor! Spannend, hopelijk loopt ie mooi op!

17. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Zally, die is gewoon positief hoor! Voorzichtig gefeliciteerd!

Pfoeh ik heb alles bijgelezen. Maar ff te veel om overal op te reageren sorry. Ben gisteravond ziek naar huis gegaan van meidenavond :( had al de hele dag lichte hoofdpijn die steeds erger werd en op den duur werd ik ook nog eens kotsmisselijk. Nog een hele tijd in mn bed liggen draaien en zweten. De rillingen over mijn lijf bah. Maar nu gaat het weer goed gelukkig :)

Ik zal mij opofferen om even de lijst bij te werken
    Nogmaals, wijzigingen graag in kleur of vetgedrukt doorgeven anders lees ik er makkelijk overheen.

18. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Jaaa, ik zie hem heel duidelijk hoor Zally! Op hoeveel DPO zit je nu dan?

Pfff hier zit ik op 9 DPO en behoorlijk in de zenuwen. Ben moe maar dat kan ook te maken hebben met het vele werken. Verder geen kwaaltjes ofzo. Ik zit er over te denken om een vroege test te kopen maar eigenlijk moet ik gewoon wachten tot NOD. Dat is zondag en wil dan maandag pas testen eigenlijk, aangezien ik ook vaak in de avond pas ongesteld word. Dat word nog een zenuwslopende dag....

Ik hoop dat ik zwanger ben want elke maand zo zitten trek ik echt niet hoor!!!

19. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

Feb 21, 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zally, dat is super zeg! Ik zie hem heel duidelijk, gefeliciteerd!

Hier wel wat krampjes zo af en toe in m'n zij/onderin m'n buik... Kan een naderende ongesteldheid zijn, hoop het niet maar het is niet anders als het wel zo is... Morgen testen als ik nog niet ongesteld ben!

Heb nog steeds niet veel afscheiding en normaal met een naderende menstruatie wel meer dan normaal. Hoe is dat bij jullie met afscheiding?

20. Zally

Zally Bekend lid

Oct 3, 2012
    602
    1
    0
    @pitahaya volgens de app is de 18de nod volgens mezelf de 17de dus ben nu of 11 of 12 dpo. Iig test ik even door kijken of ze gaan oplopen. En donderdag de cb digitaal denk ik. Als ik het volhoud om hem te bewaren hihi.
    Weet wel dat als ik niet zwanger ben ik ook geen streepjes heb op de kv. Dus ziet er hoopvol uit hihi

Share This Page