Wat raar zeg, al die verschillende testuitslagen. Zeker bij ovulatietest is het juist zo brelangrijk dat de teststreep donker is want dan weet je hoelaat het is! Moet zelf maar even kijken wanneer ik extra testen ga halen/bestellen. Dan kan ik wat gaan uittesten
Ik heb een beetje gezocht op het forum maar wie kan mij uitleggen wat een knaller is? wanneer beginnen jullie met ovu-testen? ik ga ze toch maar bestellen en gebruiken. doen jullie er ook meerdere op een dag? nu las ik ook ergens dat ze een ovu test doen voor nod maar waar is dat goed voor? Of is dat een hele domme vraag hahah sorry. liefs
Vind ik ook. Ben zelf ook van de vragen stellen hihi Ik had zelf een ovulatietest gedaan met nod omdat ik twijfelde of het een super laat ei was of niet, toen was de teststreep licht (vond ik wel vreemd) ook een zwangerschapstest gedaan en die omowit! Dus het is inderdaad ook naar mijn mening niet betrouwbaar om de ovulatietest te gebruiken als zwangerschapstest....
MamaM86, jouw ovulatie test wad negatief net als jouw zwangerschapstest.. wat is er dan onbetrouwbaar? Je moet de testen gebruiken waar ze voor bedoeld zijn maar in jouw geval waren beide uitslagen hetzelfde toch?
Een knaller is wanneer beide strepen even duidelijk zijn. Dan is een ovulatie test pas positief. Ik begin op dag tien van de cyclus, en doe er elke dag een. Meestal tussen half vier en vier en daarvoor plas ik drie uur niet. Ovulatie testen voor nod is zinloos, lh schijnt scheikundig op hcg te lijken, maar al zou je een knaller hebben zegt dat nog niet dat je zwanger bent. Domme vragen zijn er niet
♥ NOD-Lijst 16 t/m 31 Juli 2014 ♥ 16 Logan, 23 jaar, ronde 3 na 2e mk, ronde 23 totaal, 1e kindje MMM Silverwings, 30 jaar, ronde 3 na BBZ, 1e kindje Koekepeertje, 31 jaar, ronde 21(?), 5e ronde na miskraam, MMM., 1e kindje Dribbel1978, 36 jaar, ronde 16, 1e kindje Kimmms, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Sterretje2013, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje 17 Flowerr, 22 jaar, ronde 7, 1e kindje Zally, 33 jaar, ronde 4, 3e kindje Baasje, 28 jaar, ronde 14, 1e kindje 18 Dese, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Linnie88, 25 jaar, ronde 9, 1e kindje LaLaS, 24 jaar, ronde 9, 1e kindje Sunshine1, 28 jaar, ronde 9, 1e kindje 19 Rozijn, 27 jaar, ronde 9, 2e kindje 1e wondertje, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje Bobelle, 28 jaar ronde 3, 1e kindje. Smood, 29 jaar, ronde 1, 1e kindje. 20 MamaM86, 27 jaar, ronde 2, 3e kindje Annabel, 39 jaar, ronde 3, 2e kindje 21 Bessie turf, 28 jaar, ronde 2, 4e kindje Kar lijn, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje 22 Deerne85, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Pluizebeestje, 31 jaar, ronde 6, 4e kindje Magnolia83, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje 23 24 25 26 Adriana5, 28 jaar, ronde 1 na 3e mk, 2e kindje 27 28 29 30 31 Lelie1990, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Totaal: 26 ♥Zwanger♥, Ongesteld, MMM (2), Twijfeltest, Negatieve test. WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS IN KLEUR DOOR; naam, leeftijd & ronde. NIET kopiëren, dat werkt niet!
Ik heb vorige maand getest op dag 40 en 45 (eigenlijk gewoon omdat ik maar niet ongesteld werd en ff niet wist wat ik moest doen... sloeg eigenlijk nergens op) maar toen waren ze ook echt omowit! Vanmorgen getest (dag 12) en een heeeeel licht streepje dus ga morgen weer testen en hopen dat hij snel oploopt!
Wat wordt het al druk op de lijst! Leuk!! Al sta ik wel een beetje eenzaam onderaan... Hoop dat mijn NOD nog wijzigt, heb namelijk weer 50 dagen aangehouden.. ik ga het gewoon afwachten
@adriana85 en @logan bedankt voor jullie antwoorden. ik ga aankomende vrijdag beginnen met testen. Dit tot er een streepje zichtbaar is, dan twee keer om hem niet te missen. Ik zal de foto's wel plaatsen dan.. Mijn buurvrouwtje is toevallig zwanger, erg leuk! maar mijn tijd komt hopelijk nog. hebben jullie dat ook, wanneer je iemand kent en die is zwanger dat je dan hebt... he balen ik hopelijk snel ook. Zelfs een meisje nu inmiddels vrouw waar ik op haar en haar broertjes deed passen is in verwachting. Erg leuk allemaal. ik heb trouwens drie boekjes van pauline oud, in huis. Heel grappig, ik houd dat bij op me telefoon en mocht het raak zijn n keer dan kan ik het in het boekje opschrijven. zijn jullie ook al eens aan het nadenken als je zwanger bent, hoe je t gaat vertellen aan iedereen. ik kan dan haast nooit n keuze maken. nou dit was t wel n beetje hahah liefs
Goedemorgen allemaal! Ja soms wel smood, maar een tijdje terug belde een vriendin van me helemaal zenuwachtig en ik was niet thuis dus toen vertelde ze me door de telefoon dat ze zwanger is, zomaar spontaan, want ze zaten in een IVF traject, dus dan kan ik wel janken van blijdschap.. Ben gewoon helemaal zenuwachtig of alles wel goed komt haha.. @hier.. Wij hebben donderdag een afspraak staan bij de gynaecoloog voor een chromosomenonderzoeken.. Ben benieuwd, duurt best lang voordat je daar de uitslag van krijgt toch? Weet iemand dat? En is het alleen bloedprikken?
Wat voor boekjes zijn dat dan? Ik heb het inderdaad ook globaal opgeschreven, wanneer gestopt met pil, wanneer laatste x ongesteld, positieve test etc.etc. Wil ook een soort dagboekje bij gaan houden zodra ik zwanger ben..
Silverwings. Ik heb net de uitslag gekregen! het duurt een week of 7 voor de uitslag er is. Je moet 3 buisjes (of 4, nu twijfel ik) bloed afgeven en dat wordt opgestuurd naar Nijmegen. Bij ons is geen afwijking gevonden. @All alle onderzoeken nu afgerond en wij hebben 80-90% kans op een gezonde baby. Waarom dit nu nog steeds niet zo is, is een raadsel! Gynaecoloog wilde alleen nog weten of er trombose/longembolie in de familie voor kwam. Daar ga ik zo even over bellen.. Anders mogen we in December terug komen voor een hsg en alle andere mikmak.
Boekjes van Pauline Oud zijn leuk! Ik heb het negen maanden dagboek ook.. ligt op me te wachten Dat gevoel van anderen ken ik helaas heel goed ik heb vaak jaloerse gevoelens, maar dat lijkt me ook wel normaal na zo'n lange tijd.
Geen afwijking(en) gevonden dus.. Wat vind je daar van? Kan me voorstellen dat het een beetje dubbel kan zijn.. Als je weet waar het aan ligt dan kan daar hopelijk iets aan gedaan worden, is er niks aan de hand dan blijft het zo naar en ongrijpbaarbaar dat het dan toch niet lukt.. Aan de andere kant toch hartstikke fijn dat er niks is.. Ja zoals ik al zei; lijkt me een beetje dubbel.. Nou ben benieuwd, ze tappen donderdag maar wat bloed!
Zeker dubbel. Aan de ene kant heel blij, onze kans is 90%!! Maar als er niks gevonden is kunnen ze niks behandelen. Het is wat vreemd. Nu gebeurd dat haast niet hoor, zo'n afwijking. Maar het is fijn dat het uitgesloten is. Succes donderdag.