NOD Lijst 16 t/m 31 Juli 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Logan, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaM86

MamaM86 Lid

4 okt 2011
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat raar zeg, al die verschillende testuitslagen. Zeker bij ovulatietest is het juist zo brelangrijk dat de teststreep donker is want dan weet je hoelaat het is! Moet zelf maar even kijken wanneer ik extra testen ga halen/bestellen. Dan kan ik wat gaan uittesten ;)

2. Logan

Logan Niet meer actief

Als de test maar positief wordt maken de strepen van te voren toch niet uit?;)

3. MamaM86

MamaM86 Lid

4 okt 2011
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja vooral de zwangerschapstest :p hahaha
    We gaan het zien wat de strepen doen van de ovulatietest

4. smood

smood Actief lid

1 jun 2014
    190
    0
    16
    Ik heb een beetje gezocht op het forum maar wie kan mij uitleggen wat een knaller is?

wanneer beginnen jullie met ovu-testen?
    ik ga ze toch maar bestellen en gebruiken.
    doen jullie er ook meerdere op een dag?
    nu las ik ook ergens dat ze een ovu test doen voor nod
    maar waar is dat goed voor? Of is dat een hele domme vraag hahah sorry.

liefs

5. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Domme vragen zijn er niet!

6. Baasje

Baasje Bekend lid

10 dec 2013
    892
    907
    93
    NULL
    NULL
    Hoi, mag ik ook weer op de lijst? 28 jaar, 1e kindje, ronde 14, nod 17 juli

7. MamaM86

MamaM86 Lid

4 okt 2011
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind ik ook. Ben zelf ook van de vragen stellen hihi :)
    Ik had zelf een ovulatietest gedaan met nod omdat ik twijfelde of het een super laat ei was of niet, toen was de teststreep licht (vond ik wel vreemd) ook een zwangerschapstest gedaan en die omowit! Dus het is inderdaad ook naar mijn mening niet betrouwbaar om de ovulatietest te gebruiken als zwangerschapstest....

8. Logan

Logan Niet meer actief

MamaM86, jouw ovulatie test wad negatief net als jouw zwangerschapstest.. wat is er dan onbetrouwbaar? Je moet de testen gebruiken waar ze voor bedoeld zijn maar in jouw geval waren beide uitslagen hetzelfde toch?

9. Logan

Logan Niet meer actief

Een knaller is wanneer beide strepen even duidelijk zijn. Dan is een ovulatie test pas positief. Ik begin op dag tien van de cyclus, en doe er elke dag een. Meestal tussen half vier en vier en daarvoor plas ik drie uur niet. Ovulatie testen voor nod is zinloos, lh schijnt scheikundig op hcg te lijken, maar al zou je een knaller hebben zegt dat nog niet dat je zwanger bent.

Domme vragen zijn er niet :)

10. Logan

Logan Niet meer actief

♥ NOD-Lijst 16 t/m 31 Juli 2014 ♥

16
    Logan, 23 jaar, ronde 3 na 2e mk, ronde 23 totaal, 1e kindje MMM
    Silverwings, 30 jaar, ronde 3 na BBZ, 1e kindje
    Koekepeertje, 31 jaar, ronde 21(?), 5e ronde na miskraam, MMM., 1e kindje
    Dribbel1978, 36 jaar, ronde 16, 1e kindje
    Kimmms, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Sterretje2013, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje

17
    Flowerr, 22 jaar, ronde 7, 1e kindje
    Zally, 33 jaar, ronde 4, 3e kindje
    Baasje, 28 jaar, ronde 14, 1e kindje

18
    Dese, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje
    Linnie88, 25 jaar, ronde 9, 1e kindje
    LaLaS, 24 jaar, ronde 9, 1e kindje
    Sunshine1, 28 jaar, ronde 9, 1e kindje

19
    Rozijn, 27 jaar, ronde 9, 2e kindje
    1e wondertje, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje
    Bobelle, 28 jaar ronde 3, 1e kindje.
    Smood, 29 jaar, ronde 1, 1e kindje.

20
    MamaM86, 27 jaar, ronde 2, 3e kindje
    Annabel, 39 jaar, ronde 3, 2e kindje

21
    Bessie turf, 28 jaar, ronde 2, 4e kindje
    Kar lijn, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje

22
    Deerne85, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Pluizebeestje, 31 jaar, ronde 6, 4e kindje
    Magnolia83, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje

23

24

25

26
    Adriana5, 28 jaar, ronde 1 na 3e mk, 2e kindje

27

28

29

30

31
    Lelie1990, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje

Totaal: 26

♥Zwanger♥, Ongesteld, MMM (2), Twijfeltest, Negatieve test.

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS IN KLEUR DOOR; naam, leeftijd & ronde. NIET kopiëren, dat werkt niet!

11. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Ik heb vorige maand getest op dag 40 en 45 (eigenlijk gewoon omdat ik maar niet ongesteld werd en ff niet wist wat ik moest doen... sloeg eigenlijk nergens op) maar toen waren ze ook echt omowit! Vanmorgen getest (dag 12) en een heeeeel licht streepje dus ga morgen weer testen en hopen dat hij snel oploopt!

12. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    ik mag hier ook weer op de lijst

Lizanne84 - 30 jaar - 15e ronde - 2de kindje - NOD 22 juli

13. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Wat wordt het al druk op de lijst! Leuk!!
    Al sta ik wel een beetje eenzaam onderaan...

Hoop dat mijn NOD nog wijzigt, heb namelijk weer 50 dagen aangehouden.. ik ga het gewoon afwachten

14. smood

smood Actief lid

1 jun 2014
    190
    0
    16
    @adriana85 en @logan bedankt voor jullie antwoorden.

ik ga aankomende vrijdag beginnen met testen. Dit tot er een streepje zichtbaar is, dan twee keer om hem niet te missen.
    Ik zal de foto's wel plaatsen dan..
    Mijn buurvrouwtje is toevallig zwanger, erg leuk!
    maar mijn tijd komt hopelijk nog.

hebben jullie dat ook, wanneer je iemand kent en die is zwanger dat je dan hebt... he balen ik hopelijk snel ook.
    Zelfs een meisje nu inmiddels vrouw waar ik op haar en haar broertjes deed passen is in verwachting.
    Erg leuk allemaal.

ik heb trouwens drie boekjes van pauline oud, in huis. Heel grappig, ik houd dat bij op me telefoon en mocht het raak zijn n keer dan kan ik het in het boekje opschrijven.
    zijn jullie ook al eens aan het nadenken als je zwanger bent, hoe je t gaat vertellen aan iedereen.
    ik kan dan haast nooit n keuze maken.

nou dit was t wel n beetje hahah

liefs

15. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Goedemorgen allemaal!

Ja soms wel smood, maar een tijdje terug belde een vriendin van me helemaal zenuwachtig en ik was niet thuis dus toen vertelde ze me door de telefoon dat ze zwanger is, zomaar spontaan, want ze zaten in een IVF traject, dus dan kan ik wel janken van blijdschap.. Ben gewoon helemaal zenuwachtig of alles wel goed komt haha..

@hier.. Wij hebben donderdag een afspraak staan bij de gynaecoloog voor een chromosomenonderzoeken.. Ben benieuwd, duurt best lang voordat je daar de uitslag van krijgt toch? Weet iemand dat? En is het alleen bloedprikken?

16. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Wat voor boekjes zijn dat dan? Ik heb het inderdaad ook globaal opgeschreven, wanneer gestopt met pil, wanneer laatste x ongesteld, positieve test etc.etc. Wil ook een soort dagboekje bij gaan houden zodra ik zwanger ben..

17. Logan

Logan Niet meer actief

Silverwings. Ik heb net de uitslag gekregen!:) het duurt een week of 7 voor de uitslag er is. Je moet 3 buisjes (of 4, nu twijfel ik) bloed afgeven en dat wordt opgestuurd naar Nijmegen. Bij ons is geen afwijking gevonden.

@All alle onderzoeken nu afgerond en wij hebben 80-90% kans op een gezonde baby. Waarom dit nu nog steeds niet zo is, is een raadsel! Gynaecoloog wilde alleen nog weten of er trombose/longembolie in de familie voor kwam. Daar ga ik zo even over bellen..
    Anders mogen we in December terug komen voor een hsg en alle andere mikmak.

18. Logan

Logan Niet meer actief

Boekjes van Pauline Oud zijn leuk! Ik heb het negen maanden dagboek ook.. ligt op me te wachten :)
    Dat gevoel van anderen ken ik helaas heel goed ;) ik heb vaak jaloerse gevoelens, maar dat lijkt me ook wel normaal na zo'n lange tijd.

19. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Geen afwijking(en) gevonden dus.. Wat vind je daar van? Kan me voorstellen dat het een beetje dubbel kan zijn.. Als je weet waar het aan ligt dan kan daar hopelijk iets aan gedaan worden, is er niks aan de hand dan blijft het zo naar en ongrijpbaarbaar dat het dan toch niet lukt.. Aan de andere kant toch hartstikke fijn dat er niks is.. Ja zoals ik al zei; lijkt me een beetje dubbel..

Nou ben benieuwd, ze tappen donderdag maar wat bloed!

20. Logan

Logan Niet meer actief

Zeker dubbel. Aan de ene kant heel blij, onze kans is 90%!! Maar als er niks gevonden is kunnen ze niks behandelen. Het is wat vreemd.

Nu gebeurd dat haast niet hoor, zo'n afwijking. Maar het is fijn dat het uitgesloten is. Succes donderdag.

Deel Deze Pagina