Pff donderdag testen, ik vind het spannend. Dit weekend had ik echt precies hetzelfde gevoel als ik had toen ik zwanger was, doodmoe, zere borsten, keelpijn, beetje ziekjes voelen. Maar nu krijg ik ook wel weer wat buikkrampen wat voelt als menstruatiepijn. Ik ga er maar vanuit dat het niks is, maar dit is wel de eerste keer na de miskraam dat ik het gevoel heb dat ik wel weer zwanger wil zijn.
Jeetje wat is er veel afgekLetst vandaag zally gefeliciteerd!! Die cb is echt gaaf he, om het dan zo in letters te zien geeft de echte overtuiging! Ukkie, wat jammer.. geniet van je wijntje vanavond en hopen dat je volgende maand iets anders moet opentrekken! Gaan er nog meer testen vandaag?
Heb net heeeeeeeel iets rood sliertje/ druppeltje bij het voelen van m'n baarmoedermond. Slijm is niet rood maar los daarvan heeeeel iets beetje helder rood. Heb ik met m'n lange nagels iets beschadigd waardoor ik een wondje heb gemaakt wat iets bloed afgeeft???
Dat van jou moet iets anders zijn Bessie... Bij mij was dat gisteren al iets van een sliertje, maar toen niet heel veel aandacht aan besteedt.. Nu bruin..
Dames op Roze gefeliciteerd. Kunnen jullie misschien een beetje roze gaan strooien? Dames op rood heel erg balen. Pffff wachten en nog eens wachten.......ik kan echt niet wachten en ik moet tot volgende week maandag wachten niet leuk. Rimar ik hoop dat je nichtje heel snel opknapt. Ml wil niet echt bewust over zwanger worden denken (lees meedoen). Hij komt nu mee, hij zegt:" als het voor ons bestemd is, zij het zo." Tsss ik had zo iets van wat bedoel je nou daarmee??:x Ben echt een beetje van geschrokken. Sorry ik moest het ff kwijt.
@zally gefeliciteerd met cb wat heerlijk om zulke teksten voorbij te zien komen. @ukkie balen balen balen...... volgende ronde maar weer naar dat valt niet altijd mee! @bessie sliertje kan zijn door de goede doorbloeding. Hopelijk is het niets ergs. @Adrianne fijn dat je de lijst hebt gedaan. @pita Pffff voor ons duurt het nog ff hè. Zondag pas.... @silverwings Hoe gaat het,?? Hier tegenstrijdige gevoelens voel me misselijk maar mijn bmm is hoger van liggen en lijkt ook iets zachter en dat samen met vochtafscheiding denk ik toch dat ik zondag ongi ga worden. Toch test ik gewoon stug verder op omo wit.
Zally: gefeliciteerd!!!!!!! Rimar: yup, ik heb 2 dagen voor we op vakantie gaan m'n NOD....... Spannend nog steeds met je nichtje! Hier nu 3 dpo. Heb totaal geen kwaaltjes, maar daar is het ook nog veel te vroeg voor natuurlijk. Pffffff wat duurt het nog lang tot de 26e!
Jeeee wat een hoop gekletst vandaag! @zally, gefeliciteerd!!! Hier ook op t wachtbankje, heb mn nod op mn langste cyclus gezet dus nig 2 weken wachten.....
Wow even een dagje niet gelezn en wat is er veel gekLetst (hahaha moest echt even lachen bij de woord speling ) @alle roze dames Gefeliciteerd! Hoop dat jullie over ons ook wat kunnen strooien please! @alle dames op rood balen! Hoop op met geluk bij de volgende ronde! @sharlene wat balen dat ml niet echt meewerkt aan jullie wens.... sommige mannen staan er volgens mij heel anders in, zij voelen waarschijnlijk de klok niet tikken Hier is het ook aftellen tot het testen. Mijn nod is tussen 20 en 23juli in dus denk dat ik zaterdag ga testen.... als ik het volhoudt
Herkenbaar en mijn ml laat het het liefst bij onze gezonde zoon, helemaal nu ons nichtje zo'n heftige start heeft meegemaakt en er feitelijk nog midden in zit.
Dank je MamaM86. En Rimar ja dat heeft ml ook. hij zei we hebben toch een dochter en als we nog een krijgen dan is het mooi maar hoeft niet. Mijn hart en klok gingen allebei op hol bij dat gedachten. Ik had uitgelegd hoe ik voelde en hij zij tja voor jullie vrouwen is het altijd anders. Maar ik moet wel bij zeggen dat hij de laatste tijd wel veel meer in een slechte humeur is. Hij lijkt wel zwanger.....hihihihi Misschien is dat ook zo, ik dan. En hij krijgt mijn syntomen (laten we hopen)
Kijk ik snap hem ook wel, naast het feit dat de bevallingen binnen onze familie niet allemaal lopen zoals ze moeten verlopen. Maar daarom wil dit nog niet zeggen dat ik het niet nog eens wil proberen, helemaal omdat we dit zo hebben afgesproken en ik er zeker niet jonger op wordt.
Stomme mannen ook soms. Die van mij had gisteravond geen zin....??? Op het moment dat mn ovutest geknald had.... Gelukkig ben ik dus niet de enige met een vent die soms nogal horkerig uit de hoek kan komen.
Nee hoor zeker niet,en ik vertel ook zeker niet of mijn ovulatietest positief was, maar hij verneemt het zowiezo wel aangezien mijn libido dan ook behoorlijk hoger is