NOD Lijst 16 t/m 31 Juli 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Logan, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Nou, ik plaats een afbeelding in mijn profiel maar hij komt er steeds niet op. Wat stom!

2. olgademuurbloem

olgademuurbloem Actief lid

3 apr 2014
    163
    0
    0
    Ben zzp'er in de zorg en doe dit met passie en lie
    Roosendaal eo
    @pita Ja ik denk ook dat bmm laag en gesloten niet gunstig en bij mijn wordt hij nu ook nog zachter dus...... beetje jammer maar deze ronde is voor mij niks denk.

Wat voor afbeelding wil je plaatsen dan? Heb je een test gedaan?

3. Baasje

Baasje Bekend lid

10 dec 2013
    892
    907
    93
    NULL
    NULL
    Vanochtend nog een test gedaan, zelfde als gister. Ben er op een of andere maner niet gerust op. Als mn test morgen nog zo vaag is ben ik bang dat het niet goed zit....

4. Mamavanisabel

Mamavanisabel Actief lid

1 jul 2014
    112
    0
    0
    :( helaas ongesteld geworden... Echt weer apart hoor, 5 dagen voor NOD... (Ging wel uit van langste cyclus) Ach, kunnen we sneller door naar de volgende ronde!
    Als mijn eisprong 14 dagen terug was dan heb ik geen schijn van kans gehad om zwanger te worden. Vandaar ook dat ik geen lh piek had. Dacht dat ik hem gemist had tussendoor, maar hij was dus gewoon eerder..

5. Jeepee

Jeepee Lid

15 jul 2014
    10
    0
    0
    Hoi allemaal! Ik ga ook meedoen, lekker zenuwen is met zijn allen leuker..

Als ik zo de gegevens goed doorgeef voor op de lijst?

Jeepee, 32 jaar, 3e ronde 1e kindje
    Nod 18 juli

Ik denk natuurlijk wat te voelen maar ja, voordat ik zwanger wilde worden lette ik ook nooit zo goed op :)

6. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Nee, geen test gedaan Ik wilde mijn profiel foto gewoon wijzigen, maar lukt niet. Beetje gek, maarja.

En olga, niet zo negatief hoor. We hebben nog alle kans!! Niet meteen opgeven. Maandag gaan wij allebei positief testen!

7. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ohw balen mamavanisabel. En je was nog zo hoopvol door dat ene drupje bloed. Succes in de volgende ronde!

@pitahaya. Je moet de afbeelding bij avatar plaatsen.

@jeepee. Welkom hier. Jij mag als bijna testen! Of heb je dat al gedaan misschien.......?

8. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Hij moet ook om de 2/3dagen verdubbelen he dus is heel normaal dat hij nu nog niet donkerder is dan gister.

9. Jeepee

Jeepee Lid

15 jul 2014
    10
    0
    0
    @adriana85:thanks! ik ben van plan om zaterdag of zondag pas te testen, heb sinds vandaag menstruatiekrampen maar ja, wil natuurlijk nog niks zeggen! Wel spannend ik wil me er niet te veel mee bezig houden maar dat doe ik toch haha

10. Flowerr

Flowerr Bekend lid

20 feb 2014
    670
    124
    43
    Vrouw
    Hoi dames,
    Ik kom me ook maar weer is melden alleen met negatief nieuws: Vanmorgen ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde!

11. Noa2013

Noa2013 Actief lid

8 jul 2014
    279
    6
    18
    Vrouw
    Aiii wat balen voor de dames op rood... Hopelijk meer succes voor de volgende ronde!
    Door al dat gepraat over testjes e.d. kon ik mijn testdrang niet inhouden en heb een testje gewaagd. Ja... lekker handig op 6 dpo... :p
    Omowit natuurlijk. Maar goed NOD is dus pas over 9 dagen en met de vroege test die ik ook nog in huis heb zou ik over 4 dagen mogen testen. Op zn allervroegst dus haha.
    Kan mezelf wel voor de kop slaan.
    Anyway, ik las ook eens iets op internet dat je lichaamstemperatuur tijdens ovulatie omhoog gaat en dat als je bevrucht bent dat je lichaamstemperatuur dus ietsje hoger blijft?
    Heb mezelf net even opgemeten, normaal gesproken heb ik iets van 36.5 en nu 37.2! Goed teken??

12. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Balen flower! Succes verder

@noa. De methode van temperaturen is alleen geldig als je dat je gehele cyclus hebt gedaan. Heb het zelf nooit gedaan dus kan er meer niet over zeggen ;)

13. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    He wat balen als best veel meiden op rood! :(

Ik begin al behoorlijk testkriebels te krijgen maar moet van mezelf echt tot vrijdag wachten. :)

14. olgademuurbloem

olgademuurbloem Actief lid

3 apr 2014
    163
    0
    0
    Ben zzp'er in de zorg en doe dit met passie en lie
    Roosendaal eo
    @Deerne wanneer is je nod?

15. Bobelle

Bobelle Actief lid

21 feb 2013
    144
    1
    18
    Hee meiden, al tijdje niet gereageerd, wat balen voor de meiden op rood! Hier ben ik ook bang dat het niet raak is. Op een test van zondag heeeeel dun streepje maar vandaag negatief getest. Heb nog wel kV test liggen die doe ik morgen(12 dpo) denk ik. Vorige zwangerschap testte ik toen ook positief. En ik ga volgende keer echt niet meer voor nod testen. Maarja dat zei ik vorige maand ook...is ook zo moeilijk me in te houden:)

16. Noa2013

Noa2013 Actief lid

8 jul 2014
    279
    6
    18
    Vrouw
    Het is écht moeilijk om in te houden met testen he...
    Pfff wat lijkt het toch allemaal lang te duren. Iemand nog tips om de wachttijd door te komen zonder jezelf helemaal gek te maken? :)

17. Bobelle

Bobelle Actief lid

21 feb 2013
    144
    1
    18
    Ja dat wachten vind ik ook zo lastig!! Wil idd ook wel tips om tijd door te komen, haha!

18. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Of zondag (bij cyclus van 28) of vrijdag (bij 2e cyclus van 26) heb geen idee. :) Heb m in de lijst op zondag staan maar hou zelf rekening met vrijdag geen idee waarom die 26 dagen was echt afwijkend.

19. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    jaa! proficiat!

dat het een plakkerd mag zijn!

20. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012