NOD Lijst 16 t/m 31 Juli 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Logan, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
  2. Noa2013

Noa2013 Actief lid

8 jul 2014
    279
    6
    18
    Vrouw
    Heel licht maar ik zie hem wel inderdaad! Proficiat hopen dat t een plakkertje is! :D

3. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    @Marlijn82, @Olgademuurbloem @babymaantje, @Ik87; wat gezellig jullie ook op het wachtbankje.
    Wat tikt dat klokje langzaam he ;)

@Klimmms en @Sarah0023 @Itakepictures @Linnie88 @Bessie Turf ; balen joh. Veel geluk voor de volgende ronde

@Bobelle; ik zie em niet, maar dat kan ook heel goed aan de foto en aan mij liggen hoor.
    Spannend!

@Madelie; ik vroeg me af hoe je berekend wanneer de innesteling zou kunnen zijn? Ik dacht altijd dat het tussen de 6 en 12 dagen na je eisprong was??

@Lelie1990; volgens mij hoeft dat niet perse (positieve ovulatie test als je zwanger bent)

@Baasje; wauw dat is zonder meer een streep! Gefeliciteerd!

@Rimar; ik ga je missen. Maar alvast een ontzettend fijne vakantie gewenst. Ik hoop dat je ondanks de situatie met je nichtje er toch van kunt genieten.
    EN....ik hoop goed nieuws als je weer thuis komt :D

@Sterretje; ik vind em op de eerste test eigenlijk best duidelijk en op de tweede zie ik em ook! Een voorzichtige felicitatie!

Weer een nieuwe dag getrotseerd. Nog 11 te gaan....

4. Baasje

Baasje Bekend lid

10 dec 2013
    892
    907
    93
    NULL
    NULL
    Joepie!!! cb zei zwanger 2-3!!!! Kan nu even geen foto uploaden

5. olgademuurbloem

olgademuurbloem Actief lid

3 apr 2014
    163
    0
    0
    Ben zzp'er in de zorg en doe dit met passie en lie
    Roosendaal eo
    #1345 olgademuurbloem, 16 jul 2014
    Laatst bewerkt: 16 jul 2014
    @ appelboompje tjhee jij reageert heel precies! Hahaaaa lief hoor dat je zo aan iedereen denkt. En inderdaad.... wachten is 3x niks!

@ sterretje nou heel mooie streep! Dat hij mag oplopen.

@pitayaha ben blij dat je zo positief bent je trekt me mee uit het "zwarte wacht gat" Tnx!

Ennn de lijst kan wel een boel roze gebruiken. Je hoeft je in elk geval niet alleen te voelen. Ik ga zaterdag een weekje op werkvakantie en mss heb ik dan geen wifi dat wordt moeilijk! ! Hi Hi dat de week maar snel om mag gaan met mijn autistische pubers ; ). Wordt echt gezellig hoor!

6. Koekepeertje

Koekepeertje Actief lid

18 nov 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Koekepeertje van 16 juli mag toch echt op rood

7. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    Roze dames gefeliciteerd en rode dames succes in de volgende ronde :)

8. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

23 jun 2014
    319
    0
    0
    Muziek op Schoot docent in Rotterdam
    Idd appelboompje! Spannend!

9. ik87

ik87 Bekend lid

23 apr 2013
    741
    0
    16
    Studeren en werken
    limburg
    Sterretje bij de eerste zie ik heel licht iets. Bij de actiontest zie ik het streepje beter. Maar bij beiden is er zeker iets te zien.

10. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Morgen reageer ik uitgebreider...

Ik mag op rood

11. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Dit is ook eem early test toch? Maar dan van kv? Die geven namelijk ook.vaak valse strepen..ik zie de streep zeker maar ben er zelf nu erg voorzichtig mee. Strepen en werd gewoon ongesteld.

Edit: op de action zag ik m ook licht! Die lijkt mij betrouwbaarder dus denk dat t bij jou wel goed zit.

12. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Zucht, ik wil ook zo graag op roze

13. olgademuurbloem

olgademuurbloem Actief lid

3 apr 2014
    163
    0
    0
    Ben zzp'er in de zorg en doe dit met passie en lie
    Roosendaal eo
    @rinmar *zucht met liefde mee* Ik kan het eerst weten maar jij kan eerder zwanger zijn, als ik ongi wordt. *zucht*

14. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Hier nog iemand die zoooo graag op roze wil!

Rode dames wat ontzettend balen :x veel succes in de volgende ronde. Knufff!

15. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Appelboompje, bovenaan Zwangerschapspagina zie je in de balk Calculator staan. Als je daarop klikt dan kan je de duur van je cyclus en dergelijke ingeven en dan wordt er een berekening gemaakt. Je krijgt dan je vruchtbare dagen te zien, wanneer je eisprong, innesteling, testdag en uitgerekende datum zijn. Zijn natuurlijk wel 'ongeveer' data. En denk ik ook afhankelijk van of je een regelmatige cyclus hebt.

16. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Over 9 dagen mag ik gaan testen. Maar denk niet dat ik zoveel geduld ga hebben. :D Welke vroege zwangerschapstesten hebben jullie ervaring mee? Welke bleken goed te werken en welke zaten er faliekant naast?

17. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Hmm denk dat ik gewoon ongesteld ga worden. Mn opgezwollen buik is weg en kan mn buik ook weer gewoon in trekken wat me begin van de week niet lukte. Heb echt het gevoel dat mn menstruatie eraan zit te komen. :( weet nog niks zeker natuurlijk maar heb er flink van wakker gelegen vannacht. De aankomende ronde kan ik wel vergeten omdat mn vriend vanaf zaterdag 3 weken op een camping in de buurt staat met zn kids. Ik kan me niet voorstellen dat we kunnen klussen met mn volgende ei. Pfff zit mezelf echt gek te prakizeren :(

18. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    #1358 Jabinca, 17 jul 2014
    Laatst bewerkt: 17 jul 2014
    Ha Dames, ik meld me weer, heerlijk die vroege diensten waar ik mooi bij kan lezen. Vergeleken met gistr had ik nu wel minder bij te lezen, ik vind de lijst trouwens veel te neutraal/rood.
    WAAR BLIJFT T ROZE??
    Innesteling is vaak rond 4a5 dpo. Nou zou hier goed kunnen want heb tot aan gisteren echt zere linkerborst gehad en druk in de onderbuik en vandaag helemaal niks meer. Zit nu op 5 dpo.
    Nu nog ff wachten tot 26 juli. Je zou zeggen dat werk afleiding moet bieden maar goed dan zit ik juist op dit forum haha

Kruidvat heeft toch 2 soorten testen? de 2voor5 en de early test... Vind het echt zonde als je zo'n dure early test gaat gebruiken of zelf een cbtest. Zonde van het geld, vind ik. Oja en gewoon met ochtendurine, is het betrouwbaarst :)

Gewoon een lading van de action halen of desnoods de goedkoopsten van de kruidvat oid en wanneer je dan een twijfelgeval hebt gauw een duurdere doen.
    Op de 2 laatste tests die ik hier voorbij zag komen zag ik helemaal niks.

19. Bobelle

Bobelle Actief lid

21 feb 2013
    144
    1
    18
    Helaas gisteren ongesteld geworden 3 dagen voor nod...:( maarja vol goede moed door naar ronde 4! Vorige cyclus was ook 25 dagen dus misschien moet ik daar nu vanuit gaan. Meiden heel veel succes en ik duim voor jullie dat jullie snel een positieve test zullen hebben!

20. Sterretje2013

21 jun 2014
    43
    0
    6
    #1360 Sterretje2013, 17 jul 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jun 2017
    Nogmaals getest zojuist met ochtendurine.

Ik kan het nog niet geloven... :D

Al een mooie oploper ten opzichte van gisterenmorgen. Toen zag ik zelfs amper iets dus al zeker niet op foto te krijgen.
    Volgende week naar de dokter. Ik wacht nog even omdat ik nu toch nog maar een lage waarde heb.

Bij mijn dochter testte ik ook positief op 9 dpo. Toen was de HCG waarde 11. De dokter ging er toen vanuit dat ik zelfs niet zwanger was.
    6 dagen later (15 dpo dus) was het 259.

Bij mijn sterretje had ik 15 dagen na de xxx (gekomen door de ring uit) een waarde van 104. Dat vond de dokter zelfs nog heel laag.
    Ging een week daarna dan uiteindelijk mis :(

Nu willen we dus een mooie waarde en ik denk dat ik volgende week woensdagochtend even langsga :)

Nog 2 daagjes werken en dan EINDELIJK verlof!!!!

Deel Deze Pagina