NOD Lijst 16 t/m 31 Juli 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Logan, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik87

ik87 Bekend lid

23 apr 2013
    741
    0
    16
    Studeren en werken
    limburg
    #1501 ik87, 18 jul 2014
    Laatst bewerkt: 18 jul 2014
    Het maakt niet uit in welke ronde je zit, als je iets graag wil is het gewoon een baalmoment als je erachter komt dat het niet gelukt is. Ik denk dat we dat allemaal heel goed begrijpen. Een negatieve test wil niet meteen zeggen dat je geen kans meer hebt. Sommige vrouwen testen pas later positief. Succes!

Edit: deze site toont aan dat van de 5000 zwangere vrouwen er bijna 800 negatief hebben getest op 12 dpo en later toch zwanger bleken. Ik vond dit altijd wel een site die me wat hoop gaf als ik vroeg had getest.

Pregnancy Test Results for 12 Days Past Ovulation | Countdown to Pregnancy

2. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    PITAHAYA: FOEI!!!! en dan ook nog 2 tegelijk.. waarom?
    Zonde van het geld hoor. Gelukkig stoot je alleen jezelf daarmee t hoofd. hihi
    Is beetje zwartwit om te zeggen dat t nu niet raak kan zijn, je kunt ook gewoon laat hcg aanmaken.
    Maare van een wijntje genieten mag wel hoor, kan niet direct kwaad.Na ong 5 weken vanaf laatste nod heb je pas een bloedband.

Over wijntje gesproken, hij smaakte mij gistr totaal niet.Nog nooit voorgekomen... me wijntje is me bijna heilig hihi.
    Zal dit aan het weer liggen of uh.. toch iets anders :)

3. ik87

ik87 Bekend lid

23 apr 2013
    741
    0
    16
    Studeren en werken
    limburg
    #1503 ik87, 18 jul 2014
    Ik las gister toevallig dat alcohol nuttigen tijdens het zwanger worden meer kans kan geven op miskramen. Ik ben er dus toch voorzichtig mee.

De invloed van alcohol op de zwangerschap. | PUUR verloskunde

4. Hoekje

Hoekje Actief lid

18 jan 2014
    188
    0
    0
    Katwijk
    dank je wel:) (bloos Bloos) maar zo is het iedereen maakt weer iets anders mee!! ja klopt ik was 9 weken. dachten dat ik al veel verder was omdat mijn buikje al erg groeide daarom toen ook al een ego!! ja helaas weet je iedereen heeft zijn kruisje.

en wat je zegt (bedoel het niet naar) maar was een soort opluchting toen ik het las dacht echt ben ik enige (zo voelt dat dan wat natuurlijk niet is helaas) want als je zoiets mee maakt of miskraam gaan mensen er pas over praten! het is nog steeds een soort taboe heb ik het idee!! terwijl we elkaar zo kunnen steunen (juist door de dierbare om je heen!)

nou ja ik blijf voor je hopen nu of de volgende maand. weet in je hart dat het goed komt en leef daarvan uit!!!

xxx

5. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Hmm... laat hcg aanmaken... Tsja, ik weet niet. Ik geloof daar niet zo in ofzo. Niet bij mij in ieder geval. Maar okay misschien moet ik het niet helemaal meteen opgeven en is er nog een kans. Maar ik denk en voel eigenlijk van niet. Mja... de druk is er nu een beetje af. Ik was vanochtend zooooo zenuwachtig voor het testen. Ik wil het toch proberen volgende ronde wat los te laten hoor en dan echt pas na nod te testen. Dit is inderdaad ook zonde van het geld, je hebt gelijk.

6. Jeepee

Jeepee Lid

15 jul 2014
    10
    0
    0
    Hellow dames, ik ga het niet beter maken op de lijst, ik mag nl op rood .
    Even balen, maar ja volgende keer beter.

@pita, balen meid!!!

Voor iedereen nog veel succes!

7. Pitahaya

En als ik zondag ongesteld word, zit ik trouwens weer op een cyclus van 44 dagen. Grrrrrrrrrrr!
    Waarom zijn die verdomde cyclussen zo lang en onregelmatig. Wil dat gewoon echt regelmatiger krijgen.

8. Pitahaya

Jeepee! Neeeeeeee! Jij ook al op rood. Dit gaat echt de verkeerde kant op zeg!

9. Hoekje

Hoekje Actief lid

18 jan 2014
    188
    0
    0
    Katwijk
    ja gek he! ik heb meestal tussen de 30 en 33 maar omdat me temp ineens een latere eisprong laat zien schuift je nod ook op.....wat een raar lijf is het toch van een Vrouw, maar wel ooh zo mooi dat het een kindje kan dragen..

ik wacht het maar af ben deze maand wel rustiger en vertrouw er gewoon op dat het goed komt !!!:D

10. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

23 jun 2014
    319
    0
    0
    Muziek op Schoot docent in Rotterdam
    @madelie: ik heb ook niet echt verschil in afscheiding. Het wordt niet meer. Het is nog steeds wit dikkig.. Dikkeg..?? Whaha
    Verder nog steeds af en toen krampje maar dat is t dan ook. Niet meer die heftige ongikrampen de hele dag en doe steken van dpo4, ik was echt overtuigd dat ik mn innesting voelde, maar nu ik niet zoveel meer voel ga ik weer twijfelen..
    Voelde me ook al zwanger, maar dat is nu ook weer aant twijfelen.. Pff, gek wordt ik ervan:p
    Mn borsten doen geen zeer, maar heb nooit echt gevoel erin, mijn moeder ook niet, ook niet als ik ongi wordt/ben, en heb ook nog geen blauwe aders..
    Wel moe, maar dat kan ook weer aant weer liggen whaha..

@ alle dames op rood, wat jammer! De lijst lijkt idd wel oorlogsgebied!
    @ alle twijfelaars, spannend nog! En ook degene met een negatieve test, ook spannend! Geen bloed, houd moed! Hihi

Ik ben echt van plan pas op of ma nod te testen, maar voel nu al dat t heeeel lastig is! Hihi

11. Pitahaya

Heel herkenbaar babymaantje. Ik wilde ook pas na nod testen maar das zo lastig. En ergens vind ik het nu ook wel al fijn om te weten dat ik niet zwanger ben. Dat haalt wat druk van de ketel.

Jij nog 7 dagen wachten he, dat is nog wel even maar aan de andere kant is het zo om hoor! Ik hoop zo dat er nog een roze golf komt want ik vind het veel te veel rood!

12. Sage86

Sage86 Actief lid

4 jul 2014
    285
    41
    28
    Hier nog altijd geen menstruatie. Zit nu op dag 29..
    Al paar dagen wat last van wat druk op de onderbuik, wat krampjes maar niks bijzonders verder.
    Ben benieuwd of en wanneer het door gaat breken.
    Kan maar beter gebeuren, dan kunnen we ons daarna weer opmaken voor ronde 2!

13. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Goedemorgen Jabinca. Je baarmoeder ligt tussen je blaas en endeldarm in. Hij ligt ietsje hoger dan de blaas en gedeeltelijk ligt hij beetje over de blaas heen.
    Beetje lastig uitleggen. Denk dat je het beste even kunt googelen om je een beeld te vormen.

En zaadcellen leven gemiddeld 48 tot 72 uur. Soms korter, soms langer. Maar er zijn gevallen waarbij er na een week nog levende zaadcellen werden gevonden.

14. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Nou als ik mijn glaasje rode wijn 1x in de 3 dagen niet meer kan nemen... zou ik erg jammr vinden.
    Natuurlijk wil ik een gezond kindje maar daar mag ik ook op vertrouwen. Er zijn tegenwoordig zoveel onderzoeken en verhalen en de een zegt dit en de ander dat.
    Ik ga niet buitensporig drinken na mijn eisprong en zodra ik zwanger ben stop ik a la minute.. lijkt me een leuk om de wijnfles leeg te gooien :) Maar ben notabene al 1,5 jaar bezig..

Madelie, bedankt voor je uitleg. Is dat dan net boven schaambeen?

15. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Pitahaya toe maar 2 tegelijk. Je lijdt aan de symptomen van testdrang haha. Maar niet meteen somber, er hoeft nog niets te zien te zijn.

16. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    ooh Pitahaya wat balen! Tuurlijk worden we niet boos, eigen lichaam en eigen keuze toch? Er is nog steeds een kansje hoor maar als ik je zo hoor is je menstruatie echt in aantocht.
    Je bent niet naief om te hopen dat het gelijk lukt in de 1e ronde, gewoon lekker optimistisch en dat moet ook! Iedere ronde zullen we dat optimisme nodig hebben, of voor jezelf of voor een van de anderen hier. Gewoon volhouden dus!
    Debbje: welkom en dat je maar veel roze mag meebrengen!
    Aniek5: die rollercoaster herken ik idd, wat kan een mens zich toch ellendig en bedroefd voelen he :(
    Bij mij is het komende zondag alweer 4 weken geleden en op zich gaat het wel hoor. Je moet sowieso door en probeer ook realistisch en optimistisch te blijven. Zijn alleen toch nog steeds dagen/momenten dat ik me opeens weer zo ellendig voel, geen idee waar dat precies aan ligt. Ik voelde me die paar weekjes toen ik zwanger was heel 'bijzonder' en nu weer zo normaal. Klinkt mss gek maar ik mis dat gevoel. Ik merk dat de wens wel erg versterkt is na de miskraam, waren er daarvoor nog helemaal niet zo erg mee bezig.
    Maar testdrang of symptomen heb ik ook niet, wacht maar rustig af wat er komt en zo niet dan test ik over 2 weken pas.
    Hoekje: wat heftig; een curretage van een siamese tweeling!
    En idd. het komt voor iedereen goed!
    Jeepee: he bah... succes volgende ronde!

Ik drink nu met mate een wijntje, wie weet hoelang het nog duurt voor we weer zwanger zijn. Zodra ik een positieve test heb stop ik direct!

17. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Baarmoeder - Wikipedia

Denk als je een vuist boven je schaambeen maakt dat je dan aardig in de richting zit.

18. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    #1518 Madelie, 18 jul 2014
    Fijn al die wisselende klachtjes he. Kan van alles betekenen maar je hoopt maar dat het 1 ding betekent. Ik probeer er maar niet teveel op te letten. Maar als ik ga douchen betrap ik mezelf erop dat ik in de spiegel kijk of mijn borsten al zijn gegroeid hahaha. Moet niet gekkwr worden!!!

19. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Madelie, thxnz. Ik word hier helemaal zenuwachtig.
    Precies daar een wat drukkend vaag gevoel. En nu ook enorm veel witte afscheiding terwijl ik dat nooit na me ei heb.
    Ik hou op met googlen hihi

20. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Dit klopt. Het vergroot de kans op een miskraam. Dat het in het begin geen kwaad kan blijkt echt achterhaalt. Dat er nog geen bloedband is betekent niet dat het niet van invloed is op de zwangerschap.

Deel Deze Pagina