waarvan ik het terug kan vinden heb ik denk ik een LF van 11 dagen en dat klopt dan wel met me nod... nou ja afwachten maar
Oooooh wat fijn dat er even iemand reageert hihi.. maak me er ook wel een heel klein beetje zorgen over. Al zijn het niet hele plukken hoor, zo erg ook weer niet maar wel duidelijk zichtbaar op mijn kleding enzo! En blijkbaar ook voor andere mensen aangezien die er over begonnen... Ik ben eind april gestopt met de pil, 2e ronde ivm lange 1e cyclus.. geen idee dus of het komt door stoppen met de pil. Kijk het nog maar even aan denk ik.. Maar die haaruitval was bij jou door stoppen met de pil? Niet omdat je toch zwanger bleek?
Hmmm zelf ook maar even gegoogeld... je verliest juist heel weinig haar bij een zwangerschap! Niet zwanger dus... Heb altijd wel een hele gevoelige hoofdhuid gehad dus misschien komt het wel door het weer, dat het gewoon een beetje geirriteerd is.. laat ik het daar maar op houden!
@madelie het was niet lelijk bedoeld maar tja wel een hoop gepraat erover. Ik vind ook dat iedereen het zelf moet weten Ik drink zelf bijna nooit. Wilde de tekst wijzigen maar dat gaat dan weer niet...... in elk geval sorry als het lullig over kwam.
Ach Lelie ieder lichaam reageert anders. Haaruitval kan vast ook door verschillende zaken worden veroorzaakt. Ik heb het als ik stress heb. Zou lekker je nod afwachten. Nog niets staat vast.
Haarverlies tijdens de zwangerschap | GezondheidsNet Ook tijdens een zwangerschap kun je haaruitval hebben, lees het ook op forums dat sommige vrouwen er toch last van hebben juist tijdens hun zwangerschap. Het kan dus nog alle kanten op.
Geeft niets, hoopte dat het zwangerschapshormonen bij je waren die opspeelde En we praten over alles veel. En alcohol en zwangerschap daar zijn de meningen, net zoals bij veel andere onderwerpen, over verdeeld.
meiden, ik ga naar het augustus topic voor ronde 2! Jammer dat er veel meiden op rood staan... de zwangeren onder ons; geniet ervan!
Wie weet tot snel MissCandy, maar hoop het natuurlijk niet hihi. Succes in ieder geval! Bedankt allemaal voor jullie reacties! Nog een apart dingetje vandaag.. volgens mij heb ik zojuist een heeel klein beetje vruchtbaar slijm ontdekt.. (doorzichtig, dik en je kunt het uitrekken).. Nu had ik vanmorgen weer een ovulatietest met een heeeel vaag licht tuurstreepje, absoluut niet positief of oplopend dus.. Zit vandaag op precies 5 weken na laatste ongesteldheid en vorige x werd ik precies na 7 weken ongesteld, qua tijd zou het dus kunnen kloppen, maar die ovulatietesten... Nou weet eigenlijk niet waarom ik dit opschrijf maar moest het even kwijt! Verder hou ik op hoor met alleen maar over mezelf praten
@misscandy succes volgende ronde! @lelie gewoon klussen je weet het nooit! !! Slijm is betrouwbaarder dan de test denk ik.
Ik had op zaterdag vruchtbaar slijm en op maandag een positieve ovulatietest. Dus, wie weet Praat vooral lekker door Ik mag nog een paar dagen wachten voor NOD. Vergelijk alle kwaaltjes met mezelf.. Geen touw aan vast te knopen kan ik je vertellen!
Ik vermoed dat je nu in je vruchtbare periode zit en ik zou dan ook vanaf nu iedere 2 dagen aan de slag gaan. Wat je kan doen ook is nu 2x per dag ( middag en laat op de avond) een ovulatietest doen. De lh kan ineens snel oplopen al is het nu dus kennelijk nog weinig. En heb je je piek dan kan de lh bij sommige vrouwen ook weer snel dalen. Maar uitrekbaar slijm betekent vruchtbare periode. En dat kan wel kloppen als ik lees wat je over je vorige cyclus schreef.
@dese jaaaaa dat heb ik ook. Je voelt van alles maar tegelijk niks..... echt zo vaag. *Wil wel een touwtje knopen*
Ja, en als je in je vruchtbare periode zit , dan kun je ook nog 5 dagen voor je eisprong zitten. Dus blijven doortesten de komende dagen en lekker seksen. Als je echt cervixslijm hebt ontdekt, dan zegt dat heel veel hoor! Succes ermee. Hier ga ik toch nog een klein beetje hoop houden, ook al heb ik negatief getest. Het zou namelijk kunnen dat ik nod verkeerd heb berekend en dat ik 22 juli pas nod heb. Dat was 2 cyclussen terug namelijk ook, die fase in eens 2 dagen langer. Dus dan ben ik misschien nog te vroeg met testen. Het zal wel niet.. maar ach, ik blijf gewoon positief. Dus nu hopen dat ik niet ongesteld word zondag (en daarna natuurlijk ook niet).