Wat is het hier rustig! Wat doen jullie op deze woensdag? Ik ben aan het werk, nu ff pauze dus ff op t forum kijken haha
@ lelie1990, sorry voor me late reactie, maar nee dat hoor je niet vaak het komt ook maar 1 op miljoen keer voor...dus echt een foutje van de natuurlijk helaas! ze waren meer dan welkom. hopelijk gauw weer raak. werkse nog even ik ben ook aan het werk.
1op de miljoen keer... Lijkt me wel bijzonder dat het dan net jou overkomt! Ik hoop ook voor je dat het snel weer raak is, voor iedereen uiteraard!
Ik ben lekker aan het om rommelen! Had een kleine week vrij, ontzettend moe en lui geweest en vandaag weer volop energie dus heerlijk alles van boven naar beneden schoon geboend.. Morgen er maar weer tegen aan op het werk.. Vakanties zijn al begonnen bij ons, dus heb veel extra diensten! Ooow en ik ben vandaag 4 jaar getrouwd, werd net een prachtig bos bloemen bezorgd, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaar dat is niet het echte cadeau.. We gaan in onze vakantie een nieuw hok/garage bouwen met een veranda en dan krijg ik zo´n lekker bubbelbad/spa-ding voor buiten die je kunt verwarmen! Oooow verwennerij, nu al zin in!
Ja jeetje, dat is toch echt een luxe probleem he haha! Nu al zin in, maar goed het moet eerst maar eens klaar zijn
Wow silverwings dat is nogal wat! Leuk om naar uit te kijken. Gefeliciteerd met je trouwdag (ik wou dat mijn man zo attent was als de jouwe ) Ik heb enorme nesteldrang haha, al drie dagen aan het poetsen, opruimen en klussen. Ik vraag me af wat ik morgen nog kan doen......
Beetje laat antwoord van mijn kant, maar ik was idd snel zwanger...eerste ronde. In februari gestopt met de pil, maar toen nog condooms gebruikt en in april gingen we ervoor. Ik stond er lekker onbevangen in zo van 'we zien wel' en was heel verbaasd dat het zo snel raak was. Nu na die mk sta ik er helaas niet meer zo ontspannen in en ben ik er best veel mee bezig. Ergens ook wel fijn dat ik nu weer een menstruatie heb gehad, ik weet nu zeker dat alles weer 'werkt'. En op naar 19 juli!
Gefeliciteerd met je trouwdag Silverwings! Grappig, maandag was ik 3 jaar getrouwd. En wat een gaaf kado zeg!!
Ja daar heb ik dus ook last van.. Ik heb net van ellende mijn hele servieskast leeg gehaald en gesopt, had echt niet gehoeven, pas geleden gedaan.. Nou ja maar gebruik van maken zolang het duurt En dank je wel.. Hij mag wel eens in de leer komen hoor! Ik heb echt een fantastisch mannetje wat dit soort dingen betreft! Ook op niet speciale dagen komt hij regelmatig met iets leuks thuis
Hoi, hier een wisselend dagje qua emoties achter de rug. heel veel dingen verkeerd gegaan, maja ik doe mn best maar heb een kort lontje op het moment. ben snel geirriteerd als er iets anders gaat dan gewoonlijk maja ach dat heb je met bps. Maar goed genoeg gezeur... ik heb de dipsticks binnen ik ga vanaf vrijdag testen dus hopelijk kunnen jullie me helpen of hij komt ja af nee hahah. nu hopelijk dat vl mee werkt rond de goeie klusdagen ipv ervoor of erna. liefs
@logan jij ook nog gefeliciteerd met je trouwdag @smood. Ik wil wel meekijken hoor naar je testen zeker nu ik zelf niet ga testen haha. Maar iig is om de dag klussen altijd goed.
Hahha ja dank je wel. Gaat goed komen. Ik (wij) gaan ons best doen. nu eerst ff tijd voor mezelf en de boel onder handen nemen. veel om uit te zoeken, verkopen, wrggeven en naar de stort haha. is best eens lastig hoor, dingen waar je een aparte herinnering aan hebt dan toch weg doen. Maja gewoon doen is meer ruimte in mn hoofd en hopelijk ook in huis hahah nou fijne avond nog iedereen
Spannend allemaal meiden! Ik ga ook morgen met de ovulatietesten beginnen. Heb ze besteld bij Sensitest. Ben heel erg benieuwd.. Blijf het ongelofelijk vinden dat we in de medische wereld zo ver zijn maar dit niet kunnen plannen... Dus dan gaan we maar lekker dippen
Hier precies een week da de miskraam een witte zwangerschapstest is best netjes lijkt me. Vanmiddag nog even bloed prikken samen met manlief. Oke dus we gaan weer verder....... Lekker dippen hahaha
Hoi meiden, Schuif helaas weer een ronde door Gegevens voor de lijst: AugustusMama, 29 jaar, ronde 15 (ronde 5 na mk), 2e kindje, NOD 19 juli
Hey dames, Ik wil me ook aan dit lijstje toevoegen. Vorige maand helaas niet raak, ondanks allerlei 'symptomen' ik dacht te voelen. Wat kan je lijf je toch voor de gek houden zeg! Maargoed, nieuwe ronde nieuwe kansen! Ik ben 24 jaar, ronde 6 voor 2e kindje, NOD is 17 juli. Hopen op veel roze deze maand! xo