Weinig roze idd maar diegene met een positieve test, van harte gefeliciteerd! En balen voor diegene die op rood staan. Veel succes de volgende ronde!! Hier gaat t ook wat spannender worden. Wil nog een paar dagen wachten met testen. Heb deze maand juist geen zere boobies terwijl ik dat altijd juist wel heb. Verder helemaal geen symptomen. Dus ik ben benieuwd
thanx Adriana85 pfff idd.. nog even geduld, wil eigenlijk gewoon pas op nod testen, of zelfs een dag later als ik 'overtijd' ben. Maar naar mate het dichterbij komt, vind ik het ook enger worden, dat ik dadelijk toch ineens weer bruin verlies krijg, en dat dat dus de menstruatie aankondigd, of juist toch nog een innesteling is :S zo onzeker allemaal whaha
Ja jaatje, ik wil het samen doen het was niet de bedoelen om het alleen te doen. De vorige rondes had ik ook niet alleen gedaan. Het is samen leuker en intiemer en als het neg is heb ik iemand die mij steund. Het enige is dat ml en ik allebei op een andere dag willen testen zoals altijd hihiihi. Als het aan mij lag zouden we het morgen ochtend doen. Maar ja wachten is echt een schoone deugd.....dus ja tot dinsdag wachten als ongi niet begint morgen.
nee tot nu toe nog niet. Wel weer honger vanochtend, terwijl ik dat meestal toch niet heb. verder wat lichte krampjes en steken in mn buik. Maar geen last van mn rug en borsten wat ik altijd heb als ik ongi wordt. en t is weer een dag minder wachten!!!!!! oleee!! nu nog 4/3 dagen tot NOD! ben benieuwd of kan wachten met testen tot volgend weekend (of wellicht is t niet nodig en wordt ik gewoon ongi )
♥ NOD-Lijst 16 t/m 31 Juli 2014 ♥ 16 Koekepeertje, 31 jaar, ronde 21(?), 5e ronde na miskraam, MMM, 1e kindje Kimmms, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje MissCandy, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Kiwi1405, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Bessie turf, 28 jaar, ronde 2, 4e kindje Luckymommy, 25 jaar, 3e ronde, 3e kindje 17 Flowerr, 22 jaar, ronde 7, 1e kindje Zally, 33 jaar, ronde 4, 3e kindje Baasje, 28 jaar, ronde 14, 1e kindje Jessie90, 24 jaar, ronde 6, 2e kindje CSI, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje Iss7, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Sarah0023, 29 jaar, ronde 2 na MK, 2e kindje ukkie 1985,29 jaar, ronde 5, 2e kindje Mirri1991, 23 jaar, ronde 4, 1e kindje 18 Linnie88, 25 jaar, ronde 9, 1e kindje LaLaS, 24 jaar, ronde 9, 1e kindje Sunshine1, 28 jaar, ronde 9, 1e kindje Sterretje2013, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje Sage86, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Jeepee, 32 jaar, ronde 3, 1e kindje 19 Rozijn, 27 jaar, ronde 9, 2e kindje 1e wondertje, 28 jaar, ronde1, 1e kindje Bobelle, 28 jaar ronde 3, 1e kindje Smood, 29 jaar, ronde 1, 1e kindje AugustusMama, 29 jaar, ronde 15 (ronde 5 na mk), 2e kindje Olgademuurbloem, 34 jaar, ronde 8, 2e kindje NightShade, 35 jaar, ronde ??, 4e kindje 20 MamaM86, 27 jaar, ronde 2, 3e kindje Yihaaa, 39 jaar, ronde 2, 3e kindje Pitahaya, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje Lillypie, 33 jaar, ronde 3 na bbz, 1e kindje mamavanisabel, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Britt2013, 19 jaar, ronde 1, 2e kindje Joyce2086, 27 jaar, ronde 1 na mk (2e totaal), 1e kindje Silverwings, 30 jaar, ronde 3 na BBZ, 1e kindje Deerne85, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje 21 Kar lijn, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje Sharlene, 35 jaar, ronde 3, 2e kindje Dese, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Sanne198, ? jaar, ronde 10, 1e kindje 22 Pluizebeestje, 31 jaar, ronde 6, 4e kindje Magnolia83, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje Lizanne84, 30 jaar, ronde 15, 2de kindje Briar rose, 22 jaar, ronde 15, 1e kindje Twinty, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Debbje, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 23 angel02, 36 jaar, ronde 2 (na mk) Jaatje, 31 jaar, ronde 7 (4e ronde na ma) 1e kindje Silly31, 33 jaar, ronde 80+, 1e kindje Mir86, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Dorri, 39 jaar, 2e ronde, 2e kindje 24 Mirte85, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Hoekje, 29 jaar, ronde 3 (na mk) 1e kindje Marrr, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje Annabel, 39 jaar, ronde 3, 2e kindje 25 Babymaantje, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Bibaboe, 38 jaar, ronde 41, 3e kindje LittleMeStphnie, 20 jaar, ronde 6 a 7, 1e kindje Babybanjo, 40+ jaar, ronde 7 na MK, 3e kindje 26 Lizzy, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Mariam1978, 36 jaar, ronde 6, ronde 3 met eisprong, 3e kindje Brusje, ronde 2 evelienh1986, ronde 7, 1e kindje Wannabemommy, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje, MMM (soort van) Reckless, 34 jaar, ronde 3 (2e ronde na mk), 2e kindje Jabinca, 25 jaar, ronde 15, 1e kindje Lyanna, 39 jaar, ronde 16, 3e kindje. MMM (1e poging iui) Babyprincess21, 21 jaar, ronde 4, 1e kindje pip88, 26 jaar, ronde 12, 1e kindje Madelie, 42 jaar, ronde 1, 1e kindje Aniek5, 29 jaar, ronde 6 (1e ronde na mk), 1e kindje lijntje00, 25 jaar, ronde 7, 1e kindje 27 Kannietwachten3, ronde 3, 1e kindje Loesje86, 27 jaar, 5e ronde (2e na mk), 2e kindje Appelboompje, 30 jaar, ronde 8, 1e kindje Rimar, 39/40 jaar, ronde 3, 2e kindje 28 Twinny, 23jaar, ronde 9, 1e kindje ik87, 26 jaar, ronde 17 (maand 21) 1e kindje LizzieP, 23 jaar, ronde 4, 2 kindje Dana1989, 25 jaar, ronde 7 (na ma) 1e kindje Jenny84, 30 jaar, ronde 3 (na 2x vroege mk), 2e kindje sw1, 25 jaar 3e ronde, 2e kindje 29 Newdawn, 34 jaar, ronde 5, 1e kindje Marijke88, 26 jaar, ronde 3, 3e kindje Marlijn82, 27 jaar, ronde 8, 2e kindje Lien81, 33 jaar, ronde 15 (ronde 4 na mk), 2e kindje babylove 85, 28 jaar, 4e ronde na mk, 1e kindje Noa2013, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje 30 Melliemuis, 23 jaar, ronde 1 (na mk) 1e kindje Babs1984, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje 31 Lelie1990, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Rachetje, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Datumloos Adriana85, 28 jaar, ronde 1 na 3e mk, 2e kindje Dribbel1978, 36 jaar, ronde 16, 1e kindje Buiten de lijst Logan, 23 jaar, ronde 3 na 2e mk, ronde 23 totaal, 1e kindje 11-07 Totaal: 95 ♥Zwanger♥ (5), Ongesteld (22), MMM (4), Twijfeltest (0), Negatieve test (6). WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS IN KLEUR DOOR; naam, leeftijd & ronde. NIET kopiëren, dat werkt niet!
Hoe is t met de dames die hun NOD gehad hebben of vandaag hebben? Nog testen of updates? Iss7, sunshine1, rozijn, nightshade, nog wat roze sprinkels uit te delen toevallig?
Ik sta op vandaag maar volgens mij had ik een laat ei en is mijn NODnu naar woensdag verplaatst... nog langer wachten...
Ik stond verkeerd, vandaag dus NOD. Hier nog niets, Zoals ik vanmorgen al zei. Wel weeig de hele tijd, duizelig en romige afscheiding ipv kurkdroog normaal voor menstruatie. We houden hoop,
Hier nog niks, inlegkruisje nog net zo wit als de test van eergisteren (op de roze roosjes na ) ik ga vandaag iig niet testen, misschien morgen als mn ongi uitblijft.... Even hard blazen en strooien maar!!!!
Ik heb nu juist wel wat steekjes links in mn borst.. Dus dat zegt bij jullie (mirte, en nog 1?) juist een menstruatie.. Dat zou jammer zijn hihi Verder sowieso niet veel aan mn borsten te zien
nee niet echt steekjes, eerder spierpijn of groeipijn. Ik heb nogal een forste voorgevel, dus de zijkanten van mijn borsten doen pijn als ik ongi moet worden, voornamelijk als ik in bed lig en op me zij draai of als ik ren, dan begint het pijn te doen, soort trekkend gevoel. Dus wie weet is steekjes wel een heel ander teken
ja ik heb altijd pijn mijn borsten voor me menstruatie maar dat begint normaal pas 2 a 3 dagen van te voren bij mij, nu heb ik sinds afgelopen donderdag al last van mijn borsten. ook zijn ze iets voller (als ik me man ook moet geloven) staat er meer spanning op en heb ik vollere tepels. dit heb ik normaal niet. aan de onderkant van me borsten zie je ook duidelijk de aders nu lopen.. ff afwachten dus. kan ook menstruatie syptomen zijn maar ook zwangerschaps symptomen. en in combinatie met me ochtend misselijkheid. maarja misschien ligt het ook aan het weer.. stiekem hoop ik van wel nog 6 dagen.
Geen testers vandaag? Een rustig dagje dus.. Hopelijk wordt het roze gehalte de komende week flink opgekrikt anders is het een zielige lijst.. Niets ten nadele van de 5 zwangere dames natuurlijk, gelukkig brengen jullie nog iets kleur in het geheel
Hoi meiden, jertje 1 dag niet online geweest en gelijk half uur nodig om bij te lezen hihi! Voor alle dames op rood wat balen!!! Olga en mirri wauw gefeliciteerd!!!!! Hier k*t.... Zoals ik al vaker heb gezegd zijn mijn ovulatietesten 2weken geleden opgelopen maar geen knaller gehad.. Veel meiden zeggen ook dat ik hem toen misschien wel gemist heb.. Vrijdagavond (23.00 uur) kreeg ik ineens t gevoel dat ik een test MOEST doen... Dus ik me bed uit.. Geplast in een bekertje (kreeg hier echt het minimale aan druppels uit) en getest.. Jullie raden t waarschijnlijk al.... Witter dan wit..... En gelijk een rotgevoel!!!!! Pfffff als me menstruatie maar niet weer 7 weken op zich laat wachten.. Ovulatietesten nog steeds vaag streepje dus wordt wachten op me menstruatie. Nod is volgende week donderdag pas omdat ik de 7 weken heb aangehouden
Lelie1990 Wat rot dat je test negatief was. Enige troost is dat je ook niet precies weet wat je NOD is dus dat je misschien te vroeg getest hebt.. De ovulatietesten ben ik voor deze cyclus meegestopt na 14 stuks, ben jij nog steeds bezig? Volgende cyclus denk ik erover om de cb digital te halen, misschien voor jou ook een idee? Als je deze iedere maand moet gebruiken wordt het een duur grapje maar voor 1 of 2 maanden om inzicht te krijgen? Heb ze op internet gezien, 20 stuks voor ongeveer 38 euro. Evt kun je daarnaast de gewone gebruiken om te kijken of je bij een positieve cb ook echt een dikke streep hebt. Hoor best vaak hier op het forum dat vrouwen nooit een dikke knaltest hadden en toch echt een eisprong. Hopen dat dat voor ons ook geld en dat we wel een hele dikke knaltest krijgen met een zwangerschapstest! Houd moed..
He meiden ik lees niet heel actief mee... Maar over 9 dagen is mijn nod en ik heb nu sinds gisteren last van m'n darmen (?). Steeds kramp in m'n buik alsof ik elk moment naar het toilet moet en dan komt er niks. Soms komt er wat lucht. Soms zakt het vanzelf weer. Daarnaast moet ik steeds plassen en is een volle blaas nogal gevoelig. Is dit herkenbaar voor jullie? Kan dit een symptoom zijn. Kan me van m'n vorige zwangerschap ook buikpijn herinneren. Maar niet op deze manier.