Nee ik weet inderdaad niet wanneer me nod is.. Heb 3 juli aangehouden omdat dit weer 7 weken na me laatste menstruatie is en me vorige cyclus was ook 7 weken. Aangezien mijn ovulatietesten 2 weken geleden opliepen maar geen knaller had dacht ik hem gemist te hebben misschien dus dan had ik mijn nod afgelopen vrijdag maar helaas.. Misschien ga ik die ook wel gebruiken ja!
lelie,bij de action verkopen ze ook ovulatietesten 5 voor 2,50 en zw testen 2 voor 1.50..doen het prima hoor
Het is niet dat we nu testen hebben die niet werken, maar meer dat er geen knaller tussen zat ondanks langere tijd testen. Cb is natuurlijk makkelijk te gebruiken, wel of geen smiley. Als ik dan tegelijk de simpelere testen gebruik kan ik vergelijken wat voor streep die heeft als er een smiley op de cb staat.
Zo doe ik het ook Joyce. Ik begin de cb te gebruiken naast de kruidvattesten wanneer deze beginnen op te lopen. Ik gebruik de cb met de smiley omdat ik ovulatietesten met een streepje niet altijd even duidelijk vind. Gefeliciteerd roze en zwangeren. Maar had meer van dat positieve op de lijst verwacht. Ben van het weekend weggeweest. Tussendoor wel hier en daar een stukje kunnen lezen maar had niet echt de rust om te reageren. Hier nog steeds af en toe een zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Borsten zijn gevoelig aan zij en onderkant. Tepels dan weer niet. En wel wat afscheiding. Zal je zien...betekent het dalijk allemaal niets De 26ste is mijn nod. Wanneer zouden jullie een early test doen die belooft 12,5 mlu te kunnen meten?
Helemaal gelukkig! Bij ons eerste kindje was het ook al de tweede maand raak. Had het echt niet verwacht! hoop dat hij/zij blijft plakken!
*breekt even in vanop vakantie* vanmorgen op 12 DPO dan toch aan een kv2v5 testje gewaagd. eindelijk na 15 rondes dan toch 2 streepjes voor ons! We zijn door het dolle heen!! Onze dochter was er na ronde 2 dus we vreesden wel dat het neit meer zou lukken zonder de MMM maar 2 rondes voor we de stap naar IUI zouden zetten dan toch een wonder! Nu duimen dat het allemaal goed gaat. Heel veel succes aan iedereen en IK MAG OP ROZE :-D
Gefeliciteerd Lizanne! Nou het roze wordt weer wat opgeschroefd hier. Hoop ook op een plakbeeb voor jou. Net als voor alle andere roze/ zwangeren!
Ow wat leuk! Vind het altijd weer een beetje extra leuk als het mensen lukt die al vele rondes gehad hebben, geeft weer goede moed. Gefeliciteerd!!
Jeeh weer twee zwangeren erbij,gefeliciteerd!!!! En inderdaad extra leuk als t bij iemand lukt na zoveel tijd! Geniet ervan dames.