Hey Augustusmama, hoe is het? Jammer dat ik je hier weer tref. Zou leuk zijn als we straks weer in hetzelfde mama-topic kunnen aansluiten maar dan gewoon de volle 9 maanden natuurlijk Daar gaan we voor he
Hmm hoe zit het met de ovulatietesten van Z&K, die dipsticks? Ik heb vandaag de eerste gedaan en die is al vrij duidelijk.. Lopen die dingen op of geven ze altijd een vrij duidelijk streepje? Heb deze nog nooit eerder gebruikt, gekregen van dinnetje dus geen idee..
Ik heb zelf die van z&k nooit gebruikt. Maar mijn ervaring is dat je lh erg kan schommelen. Hij kan dus terug lichter worden en dan opeens je knaller geven. Als je elke dag test dan weet je het Succes
Hey Ja helaas wel.. gaat hier zo zn gangetje en bij jou? weer een mk gehad zie ik? balen zeg! Ja we gaan er weer tegenaan! Hoop dat we allebei gauw op roze mogen en roze mogen blijven!!
Hmm, ja ik heb het normaal eigenlijk nooit meteen zo´n duidelijke streep.. Maar we testen vrolijk verder
Hoi allemaal, ik wil mij ook graag toevoegen. Papilio,28 jaar, 1ste rond waars miskraam 4,3 weken- 2 ronde raak? NOD 25-6, eerste kindje. Zo spannend zeg!! Echt super fijn dat er dit forum bestaat zodat ik van alles kan opzoeken en vragen. Tot schrijfs!
Hallo dames hier rustig aan het wachten op ei. Begin wel een tikkeltje ongeduldig te worden hoor nu in de 4de ronde. Mijn eerste was gelijk raak en de jongste kwam helemaal als verrassing. Dus nu voor mijn gevoel al heel lang bezig terwijl het eigenlijk nog niet zo heel lang is.
Mag ik ook op de lijst? Ik weet nog niet of ik weer zo actief wil zijn op zp, maar iig wel op de lijst. Ik krijg toch ook stress van steeds hier mee lezen en schrijven... Lizzy,28 jaar, ronde 6, 1e kindje.
Bij mij geeft hij echt pas een 2e streepje rond eisprong... Ongeveer 2 dagen voor piek gaat hij oplopen en 2 dagen erna is hij weer echt weg. Anders is hij of helemaal weg of heeeeele erg lichtjes..
Vanmorgen mijn eerste FM meting gehad. Ze vertelde dat het baarmoederslijmvlies nog vrij dun was en dat de eitjes ook nog erg klein waren. Maar dat was deze fase van de cyclus niet verontrustend. Moet nu maandag weer terug om te kijken of het slijmvlies dikker is en de eitjes groter zijn. Vindt het wel spannend allemaal.
ik zoek de lijst even op Morgen lees ik alles terug hoor.. Heb een lange dag gehad. Heb MMM bij mij verwijderd aangezien we pas in december terug hoeven gaan. Hopelijk eerder voor een echo
♥ NOD-Lijst 16 t/m 31 Juli 2014 ♥ 16 Logan, 23 jaar, ronde 3 na 2e mk, ronde 23 totaal, 1e kindje Silverwings, 30 jaar, ronde 3 na BBZ, 1e kindje Koekepeertje, 31 jaar, ronde 21(?), 5e ronde na miskraam, MMM., 1e kindje Dribbel1978, 36 jaar, ronde 16, 1e kindje Kimmms, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Sterretje2013, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje 17 Flowerr, 22 jaar, ronde 7, 1e kindje Zally, 33 jaar, ronde 4, 3e kindje Baasje, 28 jaar, ronde 14, 1e kindje Jessie90, 24 jaar, ronde 6, 2e kindje 18 Dese, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Linnie88, 25 jaar, ronde 9, 1e kindje LaLaS, 24 jaar, ronde 9, 1e kindje Sunshine1, 28 jaar, ronde 9, 1e kindje 19 Rozijn, 27 jaar, ronde 9, 2e kindje 1e wondertje, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje Bobelle, 28 jaar ronde 3, 1e kindje Smood, 29 jaar, ronde 1, 1e kindje AugustusMama, 29 jaar, ronde 15 (ronde 5 na mk), 2e kindje 20 MamaM86, 27 jaar, ronde 2, 3e kindje Annabel, 39 jaar, ronde 3, 2e kindje 21 Bessie turf, 28 jaar, ronde 2, 4e kindje Kar lijn, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje 22 Deerne85, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Pluizebeestje, 31 jaar, ronde 6, 4e kindje Magnolia83, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje Lizanne84, 30 jaar, ronde 15, 2de kindje 23 24 25 26 Adriana5, 28 jaar, ronde 1 na 3e mk, 2e kindje Lizzy, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje 27 28 29 30 31 Lelie1990, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Totaal: 30 ♥Zwanger♥, Ongesteld, MMM (1), Twijfeltest, Negatieve test. WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS IN KLEUR DOOR; naam, leeftijd & ronde. NIET kopiëren, dat werkt niet!
Ik kom me ook aanmelden hier (helaas) ronde 9 alweer 1e kindje en ben 23 jaar Nod is denk ik 28 juli groetjes twinny
Hoi Hoi, mag ik ook op de lijst: Mariam1978, ronde 6,ronde 3 met eisprong, 36 jaar, derde kindje NOD 26 juli
Goedemiddag dames, Even geleden dat ik hier nog was. Heb veel gebeitst de laatste dagen want ik wil dit niet meer doen als het eitje er aan komt. Vorig jaar heb ik dit ook gedaan de eerste 3 weken na mijn eitje (was een verrassing) en de ha zei dat het goed kan zijn dat ik daardoor een vmk heb gehad (5,5 week). Dus nu geen risico meer genomen! Verder ben ik gestart met granaatappelsap te drinken (1 glaasje per dag) en we gaan deze ronde conceive plus gebruiken. Eitje wordt verwacht +- volgende week donderdag/vrijdag. Succes aan jullie allemaal!!