Ook hetkenbaar gevoel dat ik ene keer echt denk zwanger te zijn. Gewoon een gevoel, en volgende keer vertrouw ik mezelf weer niet, en durf ik niks te hopen of denk ik juist dat t niet zo is..
Ja zou heel raar zijn... Geen idee of t me eisprong is heb sinds eergisteren geen test meer gedaan (was er klaar mee...) misschien toch maar even niets meer drinken en vanmiddag testje doen... Dan weet ik het tenminste maar zou wel heeeeel laat zijn aangezien ik al op dag 39 zit dus verwacht er niet veel van... Maar als ik geen test doe denk ik van de week weer had ik het maar wel gedaan hihihi.... Af en toe....
Bij mij zijn vooral de verhalen in trek waarbij iemand zwanger is maar geen klachten heeft Ik moet mezelf echt toespreken niet te testen maar ook te stoppen met lezen. Vind het erg frustrerend dat m'n cyclus steeds langer wordt. Ik begon met 2x 28 dagen en zit nu al op dag 35 van deze cyclus. Slik sinds 3 maanden vitaal zwanger van Kruidvat. Zou dit voor een langere cyclus kunnen zorgen?
@joyce, madeliefje, lijntje00 en deerne85... Ja dacht zelf niet echt aan een eisprong aangezien dit dag 39 is maar heb nog testen liggen dus ga er vanmiddag wel even eentje doen. Al die kwaaltjes zijn sowieso nieuw voor aangezien t pas 2e ronde is... Wordt soms zo gek van mezelf hihi maar ben blij dat ik niet de enige ben!
Hihi ja dat ken ik, verhalen zoeken waar je jezelf in herkent hihi. Waarom doe je niet gewoon testje?? Snap dat het frustrerend is zo'n lange cyclus, heb ik zelf ook... Cyclus van 7 weken.. Tegen de tijd dat ik 1 ronde door ben zijn er meiden die er al 2 op hebben zitten en in mijn ogen dus dubbel kans hebben.. Maar toch gun ik het iedereen hier van harte!!!!!!!! Maar er moet wel ff meer roze op de lijst hoor!!!
Dese, geen idee of die je cyclus verlengen. Denk het niet.. maar hoe krijg je die pillen weg? ze zijn groot, stinken en smaken vreselijk!! Heb er kokhalzend een op toen mn foliumzuur op was maar ze liggen in de vuilnisbak hoor. Bah en dan ben ik niet eens zwanger hihi. Als ik wel zwanger ben zoek ik wel een andere vitamine! Broekloeren is ook hier officieel begonnen hoor denk iedere keer dat ik ongesteld wordt omdat mn buik zo raar doet. (Beetje krampen en opgeblazen gevoel) Een moment later denk ik dat ik mss wel zwanger ben want toen had ik dat ook.. Wil niet zo denken hihi
Houdt er rekening mee dat je lh-piek eventueel al kan zijn geweest. Bij sommige vrouwen is die maar kort. Wil niet zeggen dat er nu geen eitje op springen staat of net gesprongen is! Ik zou vooral aan de slag gaan. Rekbaar slijm = vruchtbare periode.
Jaaa verschrikkelijk die grote pillen!!!! Had soms al moeite met DE pil... Wanneer ga je testen joyce???
Zo herkenbaar dat gevoel! En eigelijk is het ook gewoon zo.. Nou ja, we hebben het er maar mee te doen. Hoe oneerlijk ook :x Waarom geen testje? Ik denk dat ik het gewoon niet durf. Had op maandag m'n positieve test dus theoretisch gezien kan m'n ei op woensdag zijn gaan springen. Als ik woensdag niet ingesteld word, test ik do ochtend...
Volgende week pas ergens.. laatste cyclus voor mn zwangerschap was 32 dagen. Dan zou nod donderdag zijn. Ben alleen voorbereid op een onregelmatige cyclus door de mk dus wil liever wat later testen. Had ik al heel leuk bedacht van te voren. Nu ik echt op de wachtbank zit vind ik zondag ook een goed idee haha. Eerst maar eens afwachten of ik dan niet al ongesteld ben Ik ben benieuwd naar je ovulatietest hoor, laat je het weten??
Hahha, die pillen zijn inderdaad joekels!! Ik ben gelukkig een "goede pillenslikker"... Anders is het niet te doen! Heb mezelf voorgenomen dat ik de volgende ronde stop met die troep. Eens even kijken wat er dan gebeurd. Maar hopelijk komt er geen volgende ronde! Ook ik maak me schuldig aan broekloeren. Lijk wel waanzinnig! Wat is er gebeurd met die Noord-Hollandse nuchterheid? Niemand testen vandaag?
@meiden op roze: Gefeliciteerd!! Geniet ervan! @dames op rood: balen :x hopelijk voor jullie in de volgende ronde raak. Dikke knuf! ik zit nu op 8 dpo en ik heb weer zoals bij alle rondes last van mijn lies(en), een beetje gevoelige borsten en soort van ongikrampen. Vorige ronde heb ik licht positief getest, 3 dagen achterelkaar. Helaas ben ik toch ongesteld geworden. Had het er toen best wel moeilijk mee, maar dat is nu gelukkig wel over. Hopelijk gaat deze week snel voorbij! Tik tak, tik tak en wordt het voor iedereen roze!!!!
Dames op de bank heel veel succes met het wachten. Ik zal alvast naar de nod topic van augustus gaan. Maar ik blijf wel ff lezen tussen door wie allemaal roze hebben. Ik hoop dat de dames die op de bank zijn, dat ik jullie niet meer zult zien in de nod topic van augustus(want dat betekend dat jullie zwanger zijn!! Moge veel roze komen.
Pffff het begint nu wel enorm te kriebelen om te testen! Weet dat het geen zin heeft en dat ik veel te vroeg ben. Maar toch die kriebels........hoop dat il het minimaal tot donderdag ga volhouden! Begin inmddels wel van alles te voelen. Al een paar dagen 's ochtends flink misselijk, ben enorm moe en heb het idee dat m'n bh wat strakker zit. Maar ja, kan ook door de warmte komen allemaal. We wachten maar weer af..........
@reckless dat klinkt wel goed jou symptomen over misselijk en moeheid! Maar ja je weet het niet he? Erg vervelend is dat. Wanneer is je nod?
Zit hier alweer op 5 DPO! Nog maar 9 daagjes tot ik van mezelf mag testen haha Ik slik geen pillen. Ik heb dysfagie en ik had al moeite met de microgynon haha. Ik heb ook foliumzuur druppels ipv tabletten, heel erg handig!!
Ik heb nog een kansje..als het een ovubloeding was op dag 27..ik had op dag 25 een posi ovutest namelijk..dan zou het nog kunnen, dan ben ik nu 11 DPO.. Maar ik denk het niet hoor..maar wie weet. Dag 26 d'avonds een posi ovu..en cd 26nega..kan dat überhaupt fan?kan die dan die nacht zijn gesprongen en dan 1,5dg later nog minimaal rood bloedverlies?
Meiden ik mag op rood hoor Baal er vreselijk van omdat mn vriend nu en de komende 3 weken op de camping zit met zijn kids, dus van ronde 1 kan ik gelijk wel door naar ronde 3 Zit na alle spanning van de afgelopen dagen echt even een potje te janken hier, voel me nu echt even alleen hier thuis! Bah Meiden op roze geniet er van, meiden op rood see you next round!! En de rest kom op knallen met dat roze!!!!
ah neee.. balen!! Misschien heeft de camping wel een leuk animatieteam waar de kids bezig gehouden kunnen worden??? succes meis, zet hem op, positief blijven ook al is t nu ff lastig, is pas ronde 1 dus nog niets verloren! Ik duim voor je en strooi roze sprinkels in t rond ***********