NOD Lijst 16 t/m 31 Juli 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Logan, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Ja ben bang dat ik ongesteld moet worden... Buikpijn, huilbuien en zere borsten... 1+1=2 denk ik dan.. Vorige cyclus alleen nergens last van gehad. Ja alleen zere tepels week voor menstruatie maar veeeel pijnlijker toen dan nu.... We gaan t zien

2. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Iedereen op roze gefeliciteerd!

iedereen oo rood... balen!!

hier denk ik dat ik ook ongi ga worden, ben chagie, en mn borsten doen af en aan ook pijn...
    ook veel huilen (wat dan weer niet bij mn ongi hoirt)

3. ik87

ik87 Bekend lid

23 apr 2013
    741
    0
    16
    Studeren en werken
    limburg
    Ja het vervelende is dat al die symptomen op zowel een naderende menstruatie als een zwangerschap kunnen duiden. Het blijft altijd afwachten.

4. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Wauw ben nu aan t teruglezen en zie dat reckless zwanger is!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!

5. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Jaa echt verschrikkelijk!! Weet echt niet meer wat ik nu moet denken... Symptomen of wordt ik toch binnenkort ongesteld..? Weet ook niet zo goed of ik nu zou kunnen testen aangezien ik zo'n lange en onregelmatige cyclus heb.... Wil niet weer teleurgesteld worden

6. ik87

ik87 Bekend lid

23 apr 2013
    741
    0
    16
    Studeren en werken
    limburg
    #1946 ik87, 22 jul 2014
    Laatst bewerkt: 22 jul 2014
    Dat blijft met die onregelmatige cyclussen altijd moeilijk. Hoop voor je dat ze snel stabieler en korter worden.

7. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    vervelend he al die symptomen! alsof ons eigen lichaam en geest ons voor de gek houdt!
    hier lijkt t dreigende bruin verlies dan toch opgehouden te zijn??? kleur is nog lichter dan gister en toen was t amper lichtbruin te noemen...
    kon t toch niet laten net en heb mn slijm gecheckt en ook dat was weer meer wit....
    vreeeeemd!
    maar goed we zullen t wel zien! mn nod is morgen of overmorgen afhankelijk van welke cyclus en we houden de lange maar aan...
    fingers crossed! ook voor iedereen die nog op t wachtbankje zit of nog niet ongi is!
    ik strooi nog maar eens met de roze sprinkels

8. manonii

manonii Actief lid

15 aug 2011
    325
    0
    0
    Zoetermeer
    beetje laat,tijd niet online geweest maar zag vandaag in mijn agenda dat mijn nod alweer bijna is, mag ik er nog bij?
    manonii, 23 jaar 2e kindje ronde 1 en mijn nod is 25 juli (duimen voor een mooi verjaardagscadeautje!)

9. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Nu 3 dagen voor nod en net negatief getest met zowel de zwangerschapstest van action als de early van predictor. Ik dacht ach ik doe er maar meteen 2.
    Teleurstelling ja, maar goed, het is nog vroeg, er vloeit nog geen bloed, dus alle opties staan nog open. Alhoewel ik er een beetje van uitga hierdoor dat het deze maand niet raak is.

Wens de andere dames die vandaag testen succes!

10. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ik vind vooral de prijs van de test negatief :D
    Bijna 13 euro!

Wat waren de negatieve ervaringen hier? Vals negatief of vals positief?

11. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    Jammer madelie heb geen ervaring met die testen alleen met kruidvat en zwanger en kids hopelijk test je na je nod alsnog positief

12. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Hoop het ook Twinny. Heb gezien mijn leeftijd niet nog heel veel tijd om mijn grootste wens uit te laten komen. Als het überhaupt nog lukt. Dat ik een hele regelmatige cyclus van 28 dagen heb en mijn lh-piek iedere maand duidelijk kan vinden zijn ook geen garanties m.b.t. mijn vruchtbaarheid. Als ik eraan denk dat het misschien te laat voor mij is dan krijg ik het zo vreselijk benauwd.

13. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Zowel vals positief als vals negatief als zwangere mannen en zelfs zwanger kraanwater. Dan kan je voor dat geld beter kruitvat halen.

14. Noa2013

Noa2013 Actief lid

8 jul 2014
    279
    6
    18
    Vrouw
    Mannen maken trouwens ook hcg aan als zij prostaatkanker hebben... Op deze manier kan een zwangerschapstest bij een man toch een positief resultaat geven. Deze man zou dan zo snel mogelijk contact op moeten nemen met een dokter!

15. yihaaa

yihaaa Actief lid

27 mei 2007
    207
    0
    0
    Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!

Hier ook maar weer eens getest maar nog steeds negatief. Over 2 dagen nog maar eens proberen. Toch een langere cyclus dan? Voel me verder prima, geen symptomen en ook geen klachten...

16. yihaaa

yihaaa Actief lid

27 mei 2007
    207
    0
    0
    Begrijp helemaal hoe jij je voelt madelie, ik heb in die zin ook een soort van haast. Hoop zo dat het snel raak is bij jou en dat je het wonder van het krijgen van een kindje ook mag meemaken (is je eerste toch?)

17. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Hier weer negatief :(
    Er stond wel meteen een heeeeele lichte amper te ziene tuuuuuuurstreep maar dat zegt mij iets over de betrouwbaarheid van deze testen. De laatste keer s.eks was nl al 13 dagen geleden, dus áls ik zwanger ben zou er echt een tweede streep moeten staan. En maandag al zo'n duidelijke indroger gehad. Rottesten die van zw&k :x

@ik87. Ik gokte mijn nod op 22/7 maar het geen idee. Geen ongi en geen zwangerschap dus zal wel niet kloppen haha ;)
    Ik heb geen ovutesten gebruikt ofzo vandaar....

18. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Dank je wel. Ja zou eerste kind zijn. Altijd wel sterk de wens gehad maar in relaties waren de toenmalige partners er nog niet aan toe. Nu probeer ik met behulp van een donor zwanger te worden.
    Mag ik vragen naar jouw leeftijd omdat je aangeeft ook een soort van haast te hebben? Hoop voor jou ook dat je grote wens snel uit zal komen.

19. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ik lees een aantal zekere en onzekere factoren en waarnemingen..
    - Je weet niet je precieze nod.
    - Je weet niet wanneer je eisprong was (geen ovulatietest gedaan)
    - Laatste keer gemeenschap 13 dagen geleden.
    - Tuurstreep op zwangerschapstest (was een streep niet een streep?)

Mijn conclusie is dat je dus nog geen conclusies kunt trekken. Denk dat het afwachten wordt of je toch ongesteld gaat worden of over een aantal dagen een meer duidelijke dan de huidige tuurstreep in je handen hebt. Kan me de spanning goed voorstellen.

20. yihaaa

yihaaa Actief lid

27 mei 2007
    207
    0
    0
    Wat goed dat je het op deze manier probeert! Lijkt me een hele stap om de keuze te maken alleen een kindje op te voeden, respect hoor!
    Ik ben 39 jaar. Ik heb al 2 kids die ik voor mijn 35e heb gekregen. Vond dat altijd een soort grens. Maar wens voor een derde is altijd gebleven. Mijn man is nu eindelijk ook zover. Ik zie om mij heen zoveel vrouwen die na hun 40e nog een goede zwangerschap hebben dat ik het toch nog aandurf. Mijn oma was 44 toen ze kind nummer 9 kreeg, daar moet ik vaak aan denken, haha

Deel Deze Pagina