Ik zou inderdaad het zh even bellen en vertellen dat er mogelijk een kans is dat je zwanger bent. Zij kunnen je dan adviseren of evt de MRI verplaatsen
Hebben ze bloed afgenomen? Neem aan van wel. Klinkt eerder als een trombose been. Even Google... ik zou in dit geval de mri doorlaten gaan. 6 dpo kan geen kwaad. Beterschap en hopelijk snel meer duidelijkheid over wat het is. Je ei is idd gesprongen hopelijk nu weer een normale cyclus! Afwachten maar. Ik begin pas 13 juli met ovulatietesten. Denk dat ik wel buiten deze lijst ga vallen maargoed eerst mijn eisprong zien te vinden en als mijn LF weer zo kort is dan ga ik het ziekenhuis weer bellen. In dat geval val ik wel ruim in deze lijst. Maar hoop echt dat het nu goed is.
Nou de klachten van de tintelingen is sinds 2 weken, die had ik begin maart niet. Toen een echo gehad in het zkh en dat bevestigde een acute, ernstige slijmbeursontsteking in mijn heup Nee ze hebben geen bloed afgenomen, ik hoop dat als het is wat jij zegt dat dat wel uit de mri blijkt, toch? Ik laat de mri ook wel doorgaan, verplaatsen is geen optie voor mij
Ik moet zeggen dat ik niet doorgevraagd heb waarom wij er die maand niet voor mochten gaan, maar ik moet zeggen dat het ook echt niet goed voelde omdat het een zooitje was van binnen. Dus die 2 maanden totaal wachten vond ik dan ook prima. Ik voelde op een gegeven moment dat ik ook weer mijzelf was en alle hormonen uit mijn lichaam waren. Zoals eerdere reacties ; Herstel eerst even goed (lichamelijk en psychisch) Een miskraam is niet niks! ik ben nu al 2 dagen aan het testen met cb ovu, helaas nog geen smiley Vandaag dag 14 precies.. pff duurt lang haha
Op een echo kunnen ze trombose uitsluiten, denk op een mri ook maar weet niet of je alleen van je heup een mri krijgt of dat ze je hele been doen. In het bloed kunnen ze ook trombose zien door een verhoogd d dimeer en een ontsteking een verhoogde leucos... ik zou het even navragen als je er bent. Komt goed.
Je lichaam heeft helaas lang de tijd nodig voor herstel. Maar geef t die tijd. Stress stelt ook alles uit. Ik kan er helaas goed over mee praten. Ik zou gewoon even geduld hebben en de menstruatie afwachten, hoe moeilijk ook. Maar dan weet je wel dat alles weer functioneert. Sterkte want het is erg teleurstellend resultaat frustrerend en verdrietig.
NOD-lijst 16 t/m 31 juli 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 juli (4) Thirdlittlemiracle89 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 Thengymo - 37 jaar - 1e kindje - ronde 1 na ma Loulou12 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 13 Joyce2013 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 13 17 juli (1) Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 14 18 juli (3) Girl34 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 na miskraam Bibke7 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 SingleMomToBe - 41 jaar - 2e kindje - ronde 2 19 juli (2) MM34 - 34 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 2 Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje- ronde 1 na MA (ronde 8 totaal) 20 juli (1) Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - 3e ronde 21 juli (2) SteffieD - 33 jaar - 2de kindje - ronde 9 Delacour- 29 jaar- 1e kindje - ronde 3 22 juli (0) 23 juli (2) Dvk1990 - 31 jaar - 2de kindje - ronde 2 (MMM) Rnsk - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 24 juli (3) MotherOfAnAngel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 20 (MMM) Niena01 - 35 jaar- 3e kindje- ronde 4 Jorusa - 35 jaar - 4e kindje - ronde 5 25 juli (2) DZ91 - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 6 1985Breezer - 35 jaar - 2 de kindje - ronde 12 26 juli (1) Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 27 juli (1) MonaB - 26jaar - 1e kindje - ronde 16 28 juli (3) Wishfull123 - 34 jaar - 1ste kindje - ronde 4 Droommama - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 10 29 juli (1) Meliflua - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 30 juli (1) Patty86 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 6 (4e na bbz) 31 juli (4) Kiekieboe - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 na mk, na 6 maanden geen cyclus te hebben gehad! Enigma - 38 jaar - 2e kindje - ronde 2 IUI-D Poek32 - 30 jaar- 1e kindje - ronde 8 ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (31) Wachtend op de eisprong (25) Wachtbankje (6) Zwanger (0) Ongesteld (0) Negatieve test (0) Twijfel-/tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE = ... ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen gegevens in te vullen en de totalen aan te passen!)
NOD-lijst 16 t/m 31 juli 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 juli (4) Thirdlittlemiracle89 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 Thengymo - 37 jaar - 1e kindje - ronde 1 na ma Loulou12 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 13 Joyce2013 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 13 17 juli (1) Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 14 18 juli (3) Girl34 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 na miskraam Bibke7 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 SingleMomToBe - 41 jaar - 2e kindje - ronde 2 19 juli (2) MM34 - 34 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 2 Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje- ronde 1 na MA (ronde 8 totaal) 20 juli (1) Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - 3e ronde 21 juli (2) SteffieD - 33 jaar - 2de kindje - ronde 9 Delacour- 29 jaar- 1e kindje - ronde 3 22 juli (0) 23 juli (2) Dvk1990 - 31 jaar - 2de kindje - ronde 2 (MMM) Rnsk - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 24 juli (3) MotherOfAnAngel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 20 (MMM) Niena01 - 35 jaar- 3e kindje- ronde 4 Jorusa - 35 jaar - 4e kindje - ronde 5 25 juli (2) DZ91 - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 6 1985Breezer - 35 jaar - 2 de kindje - ronde 12 26 juli (1) Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 27 juli (1) MonaB - 26jaar - 1e kindje - ronde 16 28 juli (3) Wishfull123 - 34 jaar - 1ste kindje - ronde 4 Droommama - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 10 29 juli (1) Meliflua - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 30 juli (1) Patty86 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 6 (4e na bbz) 31 juli (4) Kiekieboe - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 na mk, na 6 maanden geen cyclus te hebben gehad! Enigma - 38 jaar - 2e kindje - ronde 2 IUI-D Poek32 - 30 jaar- 1e kindje - ronde 8 ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (31) Wachtend op de eisprong (25) Wachtbankje (6) Zwanger (0) Ongesteld (0) Negatieve test (0) Twijfel-/tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE = ... ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen gegevens in te vullen en de totalen aan te passen!)
Ik ben vrij zeker dat mijn eisprong gisteren was (positieve ovu test op donderdagmiddag). Dat is dus iets sneller dan voorzien... Weet niet goed wanneer mijn NOD nu is. Vermoedelijk eerder 17 juli dan 19 juli. Dan zou ik wel maar een cyclus van 26 dagen hebben. Succes met de mri @Maudje123 ! Als je zoveel last hebt zou ik 'm zeker laten doorgaan. Op 6DPO lijkt het me ook nog niet zo heel veel kwaad te kunnen. Maar idd zeker vermelden.
Heb je dezelfde nod als ik, kom gezellig naast me zitten. Ja ik laat het ook wel doorgaan, ik kom alleen de dagen door met medicatie die ik liever ook niet neem. Ik zal het wel vermelden vrijdag
Ik ben een beetje confused. Zit op CD 13 en had net wat bloedverlies. Nu weet ik dat dat niet iets geks is, maar ik heb dat nog nooit eerder gehad. Daarnaast vandaag veel kramp en steken in mijn buik. Maar zit niet goed in m'n vel en mega emotioneel, dus denk dat het alles bij elkaar stress is. Toch ben ik in de war.. had maar 2 dagen bloedverlies tijdens menstruatie (13 dagen geleden dus), na een LF van maar 8/9 dagen. Het zal nog wel ontpillen zijn? Zwangerschapstest is negatief, dus dat zal het niet zijn.
Ik weet ook niet zo goed waarom je zou moeten wachten. 5 miskramen gehad en nooit moeten wachten erna. Als het alleen is om te weten hoe ver je bent mocht je meteen weer zwanger zijn, lijkt het me geen reden om een maand te wachten. Hier ook net een miskraam gehad, bij de controle schoon alleen een cyste op de eierstok, toen zonder eisprong na twee weken flink ongesteld. Nu aan het wachten op de ovulatie, denk dat ie eraan komt.
Ik kan me niet voorstellen dat er een ovulatie komt als er nog restweefsel zit. Volgens mij lost de natuur dit soort dingen wel handig op..
Nee volgens mij krijg je dan geen eisprong hoor. Ik had nadat ik de miskraam gehad had die hele maand echt niet het idee dat ik een eisprong gekregen had. Werd keurig na 26 dagen weer ongesteld. Ik heb ook geen idee wat het gevaar zou zijn als je wel zwanger zou worden met nog restweefsel? Maar als je niet wilt wachten en het hoeft ook niet van de gyno, dan ga je er toch gewoon voor? @shirley1987
Op mijn echo, 5 dagen na de miskraam, zag ze nog wat bloed zitten. Ik vloeide toen nog een mini beetje dus dacht dat het vanzelf wel weg zou gaan. Die ronde er wel voor gegaan maar niet zwanger. Op de eerste dag van mijn menstruatie die volgde verloor ik duidelijk nog restweefsel wat ik herkende van de miskraam. Dat was er dus blijven zitten! Ik had die ronde wel een ovulatie maar, vergeleken met de huidige ronde, veel minder symptomen. Het is zó verschillend per persoon.. als je zeker wilt weten of je schoon bent kun je misschien eerder een echo krijgen? Moet volgens mij wel vroeg in je cyclus anders zit er al weer meer slijmvlies..
De gyn zei juist een menstruatie af te wachten. Daarom nou juist… maar ze gaf alleen de reden dat ik de termijn dan niet wist.
De miskraam is donderdag pas begonnen en ben nog aan het bloeden. Ik heb pas een echo aan het einde van de maand.
Dan ben je nog niet schoon. En zal er nog hcg in je bloed zitten. En dan zal er ook geen eisprong zijn. Zoals ik al eerder schreef duurde het bij mij 6 maanden voor alles eruit was en mijn hormonen zijn nu nog van slag want heb een lf van 5 dagen en van 8 dagen gehad nu. Deze menstruatie is de eerste die weer als vanouds voelt. Dus ben benieuwd hoe mijn cyclus nu gaat zijn. Geduld... het enige dat je kan is afwachten. Zoek afleiding en ontspan. Ik weet hoe groot de wens is om door te willen en hoe frustrerend het is als je lichaam niet meewerkt. Maar je kan helemaal niets behalve liet zijn voor jezelf en de natuur zijn gang laten gaan.