NOD-lijst 16 t/m 31 juli 2021

Discussion in 'NOD forum' started by Lintje, Jun 20, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
    Ik vind die “door-de-pil-heen”-verhalen altijd zo.. twijfelachtig. Ik vraag me echt af of het echt waar is. Ik denk dat er genoeg vrouwen zijn die opzettelijk de pil “vergeten” = niet slikken omdat ze eigenlijk een kinderwens hebben maar hun partner (nog) niet.

MM34, BKD and Sparkles like this.
  2. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
    En daar komen ze natuurlijk nooit voor uit. De rest van hun leven moeten ze die leugen in stand houden.

3. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

Jun 9, 2021
    4,863
    3,164
    113
    Female
    :o: weetje, heel eerlijk heb ik hier ook wel aan gedacht. Bedoel de pil is echt betrouwbaar zolang je het elke dag neem.. en zelfs de dokter zeg dat bij het missen van zelfs 1 pil kan het zijn dat het dan in de war ken raken.. ;) denk dat van die extra informatie wel goed gebruik wordt gemaakt.. ze missen 1 of 2 daar kan het gelijk door komen:thumup:

Lintje likes this.
  4. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
    Ik ben lekker pessimistisch bezig.

MonaB likes this.
  5. shirley1987

shirley1987 VIP lid

Jul 6, 2011
    5,392
    2,113
    113
    Of het “ ik ben ziek geweest en daardoor heeft de pil niet gewerkt” verhaal

6. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

Jun 9, 2021
    4,863
    3,164
    113
    Female
    Ja, klopt.. maar heb nooit kunnen begrijpen hoe ziek zijn de werking van de pil tegenwerkt zegmaar .. ik weet van antibiotica dat het de pil tegen werkt maar ja, als je antibiotica neem met de pil en als je echt niet zwanger wilt raken dan doe je het toch op z'n veilig:thumup::roflmao::roflmao: dan komen ze daarna met vage verhalen:rolleyes:

Lintje likes this.
  7. Mena92

Mena92 Fanatiek lid

Apr 5, 2021
    2,045
    2,237
    113
    Female
    Wat verdrietig, ik hoop heel erg dat je deze keer niet teleurgesteld gaat worden!

8. Mena92

Mena92 Fanatiek lid

Apr 5, 2021
    2,045
    2,237
    113
    Female
    Ik denk het stiekem ook hoor.. maargoed, dat ga je niet tegen die persoon zeggen natuurlijk. Maar het zal zeker vaak genoeg voorkomen dat de partner er nog niet klaar voor is.

9. DZ91

DZ91 Fanatiek lid

Feb 13, 2021
    1,825
    1,410
    113
    Female
    Klopt.. of gewoon hebben overgegeven/diarree.. dan ben je niet door de pil heen zwanger geraakt, dan is ie er gewoon met dezelfde gang uitgekomen waardoor je niet beschermd was :| binnen 4 uur tussen inname, dan had je het veilig moeten gaan doen :rolleyes:

10. shirley1987

shirley1987 VIP lid

Jul 6, 2011
    5,392
    2,113
    113
    het gaat er dan vooral om dat je ziek bent met overgeven. Dat de pil er dus eigenlijk weer uit komt… zo heb ik het altijd begrepen… maar ja… dit kunnen ze zeggen en gewoon niet innemen natuurlijk ;)

11. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
    Maar als je “ziek” bent is je behoefte aan seks toch ook nihil?

GabrielaH likes this.
  12. shirley1987

shirley1987 VIP lid

Jul 6, 2011
    5,392
    2,113
    113
    Zou je wel denken… maar zaad leeft ook nog aantal dagen… wel heel toevallig dat net moment van “missen” van die ene pil de eisprong is

13. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

Jun 9, 2021
    4,863
    3,164
    113
    Female
    Wel jammer dat dat niet gebeurd bij dames die wel bezig zijn om zwanger te raken en het wel echt Willen:$ ik bedoel, het is niemands schuld maar stom, dat het bij de ene groep dames wel random, per ongeluk raak is en andere groep dames er kei hard voor moeten bikkelen:(.

14. Sparkles

Sparkles Actief lid

Mar 30, 2021
    229
    180
    43
    Female
    Heb ik inderdaad ook wel
    ja dit vooral he... Heb het daar ook vaak heel moeilijk mee. Probeer dat niet te doen want idd een ander kan er niks aan doen dat wij niet zwanger worden maar t voelt wrang...
    Maar, al onze baby's komen ooit echt! <3

Mena92 and GabrielaH like this.
  15. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

Jun 9, 2021
    4,863
    3,164
    113
    Female
    Amen!

Sparkles likes this.
  16. Sillemie

Sillemie Bekend lid

Dec 11, 2014
    877
    1,051
    93
    Female
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    #1076 Sillemie, Jul 21, 2021
    Last edited: Jul 21, 2021
    Pffff, balen. Ik duim dat het met ivf gaat lukken :thumup:
    Ik hoop met je mee!
    Zelfs ik, de slechtste tuurder ooit zie een mooie oploop :D. Gefeliciteerd!
    Die opmerking kan ik ondertussen echt niet meer horen. Ik ben best wel open over onze kinderwens en dat het bij mijn dochter ook niet super snel ging (ook al was dat met een andere man). Mensen blijven steeds roepen dat als ik het loslaat dat het vanzelf komt. Echt, flikker ff een eind op! En al die ongeplande zwangerschappen ik om mij heen helpen ook niet. Een collegaatje is zelfs ongepland zwanger van een spontane drieling :eek:. Oeps, sorry frustratie kwam er even uit :roflmao:.
    Lekker hoor! Werk je ook in het onderwijs?
    Pffff, sterkte nog! Hopelijk is het inderdaad gelijk weer raak. Ik heb wel eens gelezen dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent. Dus wie weet, mijn duimen draaien iig.
    Een schoolpleinmoeder is ook door de pil heen maar dat was door antibiotica en dat is dus wel bekend dat dat mogelijk is. En een vriendin van mij haar koper spiraal zit nu toch echt in de placenta van haar 5e kindje. Die vond het zo moeilijk om mij te bellen en te zeggen dat ze zwanger was omdat ze weet dat wij al een tijdje bezig zijn. Maar soms heb je idd van die twijfelachtige verhalen.

Ik heb sinds gisteren pijn in mijn lage rug/ bekken. Laten we hopen dat het een positief teken is. Verder heb ik nog steeds geen ongesteldheidskwaaltjes die ik normaal wel altijd heb. Ik test sowieso niet voor zaterdag, waarschijnlijk pas zondag of maandag. Omdat ik witte testen zo vreselijk vind en bij mijn dochter pas heel laat positief testte. Dus ik leef gewoon nog eventjes op hoop

Mena92 and Sparkles like this.
  17. Sparkles

Sparkles Actief lid

Mar 30, 2021
    229
    180
    43
    Female
    WOOW! Spontaan zwanger van een drieling, heavy joh!!

Spannend je 'klachten'! Wanneer is je NOD? Ik duim mee voor je <3

18. mamamarloes

mamamarloes Fanatiek lid

Jun 10, 2014
    1,048
    1,268
    113
    Female
    Administratief en fotograaf
    Wat een lieve club meiden hier ontzettend bedankt voor jullie lieve reacties!

Ik kan me er ook zo enorm aan ergeren dat sommige (sorry kansloze) mensen makkelijk een kind krijgen, die het naar mijn idee echt niet verdienen.en dat andere die zo intens graag willen en er meer dan klaar voor zijn het zo moeizaam gaat.

Lintje, DZ91, Sillemie and 1 other person like this.
  19. Sillemie

Sillemie Bekend lid

Dec 11, 2014
    877
    1,051
    93
    Female
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Mijn NOD is zaterdag.

En spontaan en ongepland zwanger van een drieling dat is zeker heftig. Ze was er in eerste instantie ook niet echt blij mee dat het er 3 waren. Ze was wel gelijk blij met de zwangerschap.

20. Sparkles

Sparkles Actief lid

Mar 30, 2021
    229
    180
    43
    Female
    Spannend!! Hebben dezelfde NOD :)

Ja dat kan ik me voorstellen!! Dat is überhaupt niet iets wat je vaak hoort natuurlijk, en dan zeker als t niet gepland was :o:

Sillemie likes this.

Share This Page