Net verrast door metaal smaak in mond.. ooohhh reuze spannend dit meiden.. ik durf niet te testen nog denk dat het geen verschil maakt met gisteren
Zou het nut hebben om er morgen al eens een testje tegenaan te gooien pp 9dpo? Wij zijn op vakantie, in de caravan van m'n schoonouders. Gisterenavond wilde ik naar bed gaan en had het gevoel alsof ik op een boot stond, alsof alles heen en weer ging. Vanochtend had ik een bloedsmaak in m'n mond. Ik weet ook echt zeker dat ik dit me niet in beeld. Dat van die duizeligheid gisterenavond wist ik niet eens dat dat een symptoom kon zijn, maar ik ben natuurlijk gelijk op internet gaan opzoeken. Ik heb echt het gevoel dat het raak is. Heb bij m'n drieling deze symptomen helemaal niet gehad. Daar kreeg ik alleen achteraf op de dag van innesteling een schimmelinfectie en verder niks. Toen werd ik gewoon op een ochtend wakker met 3.3 weken (10dpo) en zei m'n gevoel dat ik gewoon moest testen.
Klinkt wel heel spannend!! Als het je geen stress geeft mocht ie negatief zijn kan je er natuurlijk best een testje aan wagen Ik heb dus een beetje hetzelfde, 2 dagen geleden savonds ineens heeeel duizelig geworden wat uren aan bleef hangen maar durf nog niet te testen Laat je het weten als je gaat testen?!
Gek hè! Ik ging naar bed dus weet niet of het anders nog langer aangehouden had, haha. Het zal me niet zo snel stress geven als het negatief is, want ik weet natuurlijk ook dat het nog te vroeg kan zijn. Wanneer is jouw nod? Ik laat het zeker weten!
Gek zeg! Ja ik ben op gegeven moment naar bed gegaan (na overgegeven te hebben ervan) draaide meeega in bed en elke beweging werd t weer aangewakkerd... gister ook nog in de ochtend en vanochtend weer maar wel stuk lichter als 2 dagen terug Mijn NOD is zaterdag.. Daarom!! t zegt nog niks als t nu negatief aangeeft natuurlijk ben benieuwd!!
Oh spannend! Mijne is officieel dinsdag pas. Alleen als de 'klachten' nu al zo zijn dan denk ik dat er wel al aardig wat HCG opgebouwd zou moeten zijn als het echt ingenesteld zou zijn. Wacht jij tot nod met testen?
Ja dat wel idd! Ugghh spannend hoor... Ja ik wil eigenlijk idd mn NOD afwachten.. ik durf het gewoon niet zo goed na al die teleurstellingen en ik denk ook ja als deze klachten idd komen van zwangerschap dan geeft ie sws zwanger aan mja ik weet niet wat t is haha
Ik snap het wel.. Je wilt gewoon niet weer teleurgesteld worden. Heb je de symptomen die je nu voelt al eens eerder gehad of is dit de 1e keer? Ik zit pas in de 1e ronde dus ik kan daar verder niet over meepraten. Wel zit ik al jaren niet meer aan de anticonceptie dus in merk wel echt het verschil met nu en normaal in de tijd tussen m'n eisprong en menstruatie. En dit heb ik nog nooit gehad. Ik ga denk ik morgen wel echt een testje doen. Zo even naar Kruidvat hier
Dit is de eerste keer dat ik deze symptomen ervaar inderdaad.. Zeker die duizeligheid heeft me van mn stuk gebracht. Borsten doen ook 'anders' zeer en onderrug zeurt ook hele dag.. Alles voelt wel anders als voorgaande maanden. Mja ik weet ook hoe erg je lichaam je voor de gek kan houden idd gewoon bang voor de teleurstelling... Ah kijk dat zegt dan misschien toch wat! Had je met de zwangerschap van je drieling helemaal geen symptomen trouwens? (Wat mega mooi en bijzonder ook trouwens <3)
Hee dames! Wat veel rood al op de lijst en hier en daar wat tuurtestjes (waarbij ik bij de meeste wel een streepje kan zien!), hopelijk lopen de testen mooi op! Hier vanmorgen ook negatief getest, dus ik denk dat het niks is deze maand. Ik denk ook dat m'n lichaam nog wat moet wennen aan dat de spiraal (mirena) eruit is. Ook mentaal is dit anders dan de vorige keer, omdat hij nu middels een kijkoperatie verwijderd is. Hij was namelijk gaan zwerven en zat niet meer in mijn baarmoeder, maar rechtsboven in mijn buik. De operatie is helemaal geslaagd en heb er op een paar kleine littekens na niets aan overgehouden, maar heb het eruit halen van de spiraal nu niet 'bewust' meegemaakt zeg maar. Dat vind ik ergens toch wel gek. Bij mijn dochter heeft het trouwens ongeveer zeven maanden geduurd voordat het raak was, dus geduld is een schone zaak! Hopelijk wordt de lijst verder nog mooi roze!
Even snel nog een testje gedaan! Morgen uit eten met mn man.. dan vertellen aan hem. We moeten zaterdag sushi eten met vrienden, ja jeeetje wat doe je dan. Als ik geen rauwe vis eet val ik door de mand whaha.. maarja ondanks dat het super pril is en vanalles mis kan gaan wil ik geen risico’s lopen
Het bewijs dat action testjes prima werken na gelezen te hebben over die valse lijntjes : Er zit precies 1 week verschil tussen de testen Ik was al overtuigd dat het positief was door een clearblue test hoor maar wou even mijn oploop weten Was nog niet eens klaar met plassen en zag die dikke streep al hahaha