Ja dat is echt zo, het lichaam is een raar iets! Alleen sommige symptomen verzin je toch niet, zoals idd die duizeligheid. Krampjes kunnen altijd wel. Bij m'n jongens heb ik idd bijna helemaal nergens last van gehad. De verrassing was ook erg groot bij de termijnecho, haha. Heb een hele fijne zwangerschap gehad! Tot ik zwangerschapsvergiftiging kreeg. Ik had hier een eigen topic die veel lezers had.. Niet 1, niet 2, maar 3 wondertjes heette ie. Veel mensen herkennen me daarvan, vind ik nog steeds bijzonder na zoveel jaar. Eigenlijk ook niet heel handig dat ik gewoon weer onder dezelfde naam hier post, maargoed heb geen geheimen en hoop dat mensen die het hier lezen en me kennen gewoon hun mond houden.
Ja precies, dat zei ik net toevallig tegen m’n vriend! Veel dingen je misschien ‘verergeren’ of inbeelden maar dit kwam uit t niet.. maar goed! joh wat bijzonder zeg!! Fijn dat de zwangerschap tot dan toe goed was gegaan. Wel heel vervelend van de vergiftiging zeg! Maar ik begrijp dus dat ze het alle 3 hebben gehaald? En gezond en wel?
Gefeliciteerd!! Wat knap dat je kan wachten met het aan je man te vertellen, ik zou het meteen uitschreeuwen denk ik hahah. En wat betreft die sushi.. is afzeggen een optie?
Zeker weten. Met 33 weken geboren en wogen alledrie over de 2kg. Mochten met 35.6 zwangerschaps weken naar huis. Zijn nu flinke kerels van bijna 7 jaar alweer. Niks van hun prematuriteit te merken gelukkig.
Hahaha ja dat uitschreeuwen is ook mijn eerste reactie meestal maar lijkt me zo leuk hem een keertje te verassen. Heb een grappig kaartje gekocht met foto van test erin.. Tja afzeggen zou kunnen.. maar dat stel heeft net een baby en is hun eerste uitje met ons dus we kijken er allemaal zo naar uit haha
Heel leuk, misschien verras ik hem dit keer ook wel als het zover is! Lastig hè met zo'n etentje.. misschien kun je een slecht verhaal ophangen dat je er laatst een keer beroerd van bent gwweest ofzo en liever ergens anders gaat eten? Haha ik weet het ook niet
Ooh dames, wat maken jullie het spannend allemaal! @ Meliflua wauw gaaf! Wel een lastig dilemma met de sushi inderdaad.. ze weten natuurlijk vast ook wel dat je het normaal graag eet. Lastiggg.. ik weet het ook niet goed
Nou, hier lijkt het bloeden alweer gestopt na 1,5 dag. Vorige ronde was ook maar 2 dagen, en het was wel echt rood, dus het zal vast geen innesteling zijn geweest. Zo vreemd weer..
Duidelijk! Gefeliciteerd! Wanneer heb je eerder getest? Sorry, ik hou het niet meer zo goed bij allemaal hier.
Dat topic ken ik nog inderdaad! M'n oudste is van 15-09-2014, alleen zat toen onder een andere naam op het forum. @Meliflua ik mocht van m'n verloskundige gewoon sushi eten als het maar in een goed restaurant was en niet van de supermarkt bijvoorbeeld. Hier nog geen rood, maar ben ook niet zeker van m'n eisprong. Wel bloedchagerijnig, lui en voel me 3 keer zo zwaar, meestal is dat de dag voor ik ongesteld word dus het zal morgen wel komen. Test was vanochtend negatief dus we gaan gewoon aan de wijn vanavond.
Leuk! En een dag na mij bevallen. Wat jammer zeg. Probeer dan maar even extra van je wijntje te genieten!