Dames..ikzal vast gek worden, maar ik zie net in mijn (geen vroege, waren op!) Test een heeeeele vage streep binnen afleestijd ook.. Natuurlijk heel lastig te fotograferen
Totaal niet... daarom denk ik ook testen heeft geen zin. Nog nooit echt iets gemerkt net als voorgaande keren. Ja buikpijnen die ik altijd al ervaar.. verder niks nada noppes. Toch hoop ik elke keer weer... misschien voel ik ook wel gewoon niks als het wél raak zou zijn.. maar eigenlijk weet ik al het is niet gelukt ofzo
Ik denk dat je er nu wel echt vanuit kan gaan dat je niet zwanger bent en deze testen reageren op je pcos. Er zit bijna een week tussen je vorige en er is nauwelijks oploop. Die van mij knalde er vanaf na een week.
helaas mee eens… @GabrielaH je weet dus niet zeker dat je ei gesprongen is. Zou over een weekje weer testen als je dan nog niet ongesteld bent…
Ik ben een slechte tuurder, maar ik zie hier toch zeker een heel licht streepje meis. Ik hoop het zo voor je!
hoop het zo! ben ook echt met vlagen heel misselijk wat ik heel vreemd vind ben namelijk nooit misselijk geweest als ik zwanger was
Meiden help!! Vanmorgen op nod de clearblue gedaan en die zegt weer niet zwanger wtf hoe kan dat dan en wat nu????
Ik ga wel weer even naar de apotheek voor testen zodat we oploop kunnen checken.. gatverdemme dit voelt zo niet goed
Ik snap dat het helemaal niet goed voelt dat zou ik ook hebben. Toch hoop ik dat je zo gerust gesteld word. Veel gedronken? Met eerste urine wel getest?
Ja alles, de cb van natuurlijk van de week ook al negatief maar toen met middag en 4 dagen voor nod.. maar nu maak ik me wel echt zorgen.. gatver ben er misselijk van. Ik ga gewoon naar de apotheek en haal die gewone test die ik al 3x gedaan heb dan kom ik terug bij jullie meiden!
Hier weer een witte test, johhhh je meent het. Maand 7 -> ronde 6. Op naar maand 8 -> ronde 7. Maandag een gesprek en misschien al onderzoekjes.
@Niena01 ohh wat zenuwslopend!! Ik duim heel hard mee, zal vast gewoon goed zitten meid! @DZ91 oh jammer meis!!