Hoi, Ik struggel met PCOS en heb daarom gekozen voor acupunctuur behandelingen. Ben nu een maand mee bezig. Nou heb ik dus al 7 dagen geen bloedingen gehad. En vandaag oppeens wel. met soms pijnlijke krampjes en lichtroze bloed wat met bruin bloeding begon. Vanmiddag heb ik bloedtest mogen doen dus dat is nog best spannend. Zou dit na 7dagen overtijd alsog innestelingsbloed kunnen zijn? Of pas nu innestellen? Heb een jaar geleden nog een miskraam gehad met 9weken ben nu al ruim 2 jaar bezig om zwanger te raken. Ik maar me er zorgen over dat dit nu een vroege miskraam is de hoeveelheid testjes die ik op een dag doe.. elke ochtend en later rond avondtijden...
Nee helaas al 7 dagen negatieve testen... morgen krijg ik mijn bloedtest resultaten. Is nog erg spannend. Ondertussen heb ik nog steeds een beetje rozig bloedverlies
Als het een innestelingsbloeding zou zijn, zou ik een (licht) positieve test verwachten. Ben heel benieuwd naar je bloed resultaten maar ik ben bang dat het gewoon een menstruatie is…