Ik heb mezelf maar ff op het wachtbankje gezet. Ovutesten doe ik deze ronde niet (3 testen gedaan maar ik drink daardoor te weinig icm dit weer) en de mooie stijging van vorige maand (+0,5) is er een van +0,2 geworden. Geen idee of dat dus wel of niet klopt, maar dat, icm krampjes sinds woensdag (vanmorgen nog heel even een forse steek en erna geen last meer gehad) en de toch wel vaste cyclus, overtuigd me dat het waarschijnlijk gisteren is geweest. Het maakt me ook wel onzeker, maar uiteindelijk hebben we goed ons best gedaan. Duimen dan maar! Hoe dan ook, we waren er denk ik mooi op tijd bij! Vanavond nog een keertje onderstrepen voor de zekerheid en dan over 2 weken hopelijk heeeeeeeel blij zijn!
Helaas kunnen we niet meer doen als ons best! hahah. Hopen dat we straks allemaal een mooie positieve test in ons handen hebben!
Heel hard duimen voor ons allemaal Gevoelsmatig ga ik er van uit dat ik mijn eisprong vandaag heb zoals het “hoort”. Maar dat is een gevoel en kan er verder niks zinnigs over zeggen haha. Maar plaats mezelf nog maar niet op het wachtbankje en test nog even door. Wel gezellig gemaakt afgelopen 2 avonden
Ik ben heel benieuwd wat je testen gaan doen! En lekker jullie best blijven doen!! Ik ben wel altijd heel blij dat het een makkelijke test is, en niet zoiets als een coronatest
Ik zat net even naar FF te gluren, en daar zie ik bij wat uitleg (bijna) exact mijn schema.. Ook een ministijging en erna een grote (ik heb nu enkel de mini). Als ik die op de mijne leg heb ik vandaag ovulatie. Ik ben benieuwd.... Is het al bijna morgenochtend?! Ach, als het eindresultaat maar superpositief is!
En dan 5 minuten verplicht onder de voet kietelen als zwangerschapstest.. Reageert links het meest dan is het een jongen, rechts, dan is het een meisje. En als je tegen kietelen kan bedenken we wel weer iets anders..
Wat zal dat geld schelen idd hahahaha Ik ben bang dat ik met mijn testen ook gewoon nog te veel gedronken heb en dat ze daarom zo licht zijn
Dat zou ik zo leuk vinden!! Was gezellig vorige maand! Maar!! Ik wil het allerliefst samen gewoon in een uitgerekend-groepje zitten. Zullen we dat doen? Gewoon over een weekje of 2?
Nou, dat drinken is wel een dingetje he! Ik ben sowieso al een hopeloos slechte drinker, maar in combinatie met testen is het helemaal prut. Echt slecht met het warme weer... Het scheelt dat je erbij tempt, dan weet je ook meer over je cyclus!
Ja... daarom mocht ik van mezelf ook stoppen met testen. Ik ben vorige ronde begonnen met temp en testen, en werd daar heel rustig van. Doordat je bij de temperatuur kan zien dat op een bepaalde datum je ei is geweest, en vooral ook op het eind, dan zag ik 'm zakken en wist ik eigenlijk al ruim van tevoren dat het hem niet ging worden. Als ik niet deed tempen was het bikkelmodus geweest denk ik want eigenlijk is het niet te doen..
Hier heeft tempen geen zin denk ik. Ik ben 's nachts meerdere keren wakker, dus het aantal uren slaap vooraf red ik niet en moet op wisselende tijden mijn bed uit. Jammer, want het had me ideaal geleken om naast de LH piek ook te weten wanneer de eisprong precies was en of de temperatuur dipt en de menstruatie zich aankondigt. Maar helaas, ik houd het maar bij de ovulatietesten! Fijn dat het jou zoveel rust geeft. Als je het goed kan doen lijkt het me heel prettig!