Hey! Ik heb ook deze testen.. en ze staan er tegenwoordig wel om bekend indrogers te hebben. Ik heb ff gegoogled omdat ik het zo raar vond...Ik heb ze ook weer...ruim na afleestijd zo'n soort streep. Maar ik zit al op 11 dpo...dus mss voor jou wel echt een beginnetje! Ik ga heel hard duimen!!
Vorige ronde begonnen, daarom ook 2 kaartjes gepost. De meting van gister is een beetje dubieus. Ik ben een uur van tevoren wakker geworden en naar het toilet geweest. Een uur erna ging de wekker, ik tempen, een daling. Maar, mijn wekker gaat altijd om 6 uur, en ik kon gister uitslapen. Nog 3 uurtjes eraan vastgeplakt. Opnieuw getempt (want 3 uur geslapen, dus de meting zal betrouwbaarder zijn), dat was een stijging (36,52). Vond ik logischer. Maar ja, vandaag dus weer een daling, dus ik heb die grotere stijging eruit gehaald, aangepast naar de vroege meting en niet mee laten tellen in de analyse.. Het is wat...
YESSSSSSS!!!! Daar is het kruis, én een totale stijging die wél logisch is! FF geeft een groen vierkantje en ook de andere apps staan allemaal op dezelfde dag! 5dpo vandaag, ladies! Ik begrijp alleen nog niet waarom mijn borsten niet gevoelig zijn maar het maakt niet uit, ik merk het over een tijdje wel! Voor de liefhebber het nieuwe kaartje, mét kruis deze keer(!!), en mijn foutje op de vroege ochtend waardoor ik een groen vierkantje zag
Vermoed inderdaad een indroger. Vanmorgen binnen afleestijd weer wit. Maargoed, 9DPO, dus het zou nog kunnen komen.
Mijn temperatuur zakt nu al? Op 5 dpo lijkt me te vroeg voor innesteling. Ik ben sinds zondag onwijs misselijk en onrustige darmen. Lekker buikgriepje te pakken zo vlak voor de vakantie Dus ik zie het somber in voor deze maand
Precies! Het is nog vroeg. Hier ook wit, mn NOD is hoogstwaarschijnlijk donderdag, dus ik ga voor 90% een ronde verder.
Hier na mijn piek van gister (al blijf ik het bijzonder vinden zo laat) maar even gezellig gemaakt samen. Duim duim
Stom dat het zo onzeker was, maar wel chill dat je meteen op 5DPO zit Mijn buikpijn is vandaag weg, dus ik denk dat het eitje op reis is gegaan. Hopelijk kwam het een legertje zwemmers tegen
Ik ben nu onderweg naar het ziekenhuis, ik hoop dat ik mijn oude vertrouwde echoscopiste heb en niet die hork van vorige week. Ik heb een aantal vragen, hopelijk klap ik niet ineens dicht als ik daar eenmaal lig. Even goed in de gaten houden of ik zelf snel die metingen kan zien en onthouden