♡NOD-lijst 16 t/m 31 juli!♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 juli (0) 17 juli (1) Juliemomof3 - 28 jaar - 4e kindje - ronde 8 18 juli (0) 19 juli (3) SofieElise1995 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 Enschede9072 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 Elsa86 - 36 jaar - 5e kindje - ronde 2 na ma 20 juli (0) 21 juli (1) xRMC - 24 jaar - 1e kindje - ronde 8 22 juli (3) Violet 88 - 34 jaar - 3 kindje (uit eigen buik) - ronde 2 Geeltje - 35 jaar - 1e kindje - ronde 6 NG87 - ronde 2 23 juli (1) Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - ronde 7 24 juli (0) 25 juli (0) Ct678 - 34 jaar - 2de kindje -ronde 2 26 juli (0) 27 juli (0) 28 juli (0) 29 juli (0) deniseje3 -25 jaar - 2e kindje - ronde 2 na mk 30 juli (0) Onbekend (1) KarlijnA91 - 30 jaar - 2e kindje (1e is sterrenkindje) - ronde 3 (1e na vmk) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (11) Wachten op eisprong (11) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatstgeposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van hetbericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hey, Allen ik begin vandaag aan een 2de ronde. Vorige kindje (5 ondertussen) is gekomen via icsi. Had nooit een vaste cyclus (lees geen) sinds een behandeling voor mijn hormonale aandoening heb ik terug een cyclus. Hopelijk blijft dit zo... Aangezien er nog steeds een sterke kinderwens is. We hebben onszelf een 8 maanden tijd gegeven en daarna gaan we terug in de medische molen . Deze groep lijkt me gewoon even ongeloofelijk fijn om in te delen en te ondersteunen. (Mijn man werd tijdens de eerste ronde al volledig gek van me denk ik ) Groetjes carmen
Mannen kunnen wat dat betreft ook minder aan en het is veel leuker om samen met andere vrouwen te babbelen haha
Hoi allemaal! Ik kom hier ook mee kletsen. Ik verwacht over een dag of 2/3 mn piek te hebben! En dan voor ronde 2 iui!
♡NOD-lijst 16 t/m 31 juli!♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 juli (0) Bam1981 - 40 jaar - 1e kindje - ronde 2 iui. 17 juli (1) Juliemomof3 - 28 jaar - 4e kindje - ronde 8 18 juli (0) 19 juli (3) SofieElise1995 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 Enschede9072 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 Elsa86 - 36 jaar - 5e kindje - ronde 2 na ma 20 juli (0) 21 juli (1) xRMC - 24 jaar - 1e kindje - ronde 8 22 juli (3) Violet 88 - 34 jaar - 3 kindje (uit eigen buik) - ronde 2 Geeltje - 35 jaar - 1e kindje - ronde 6 NG87 - ronde 2 23 juli (1) Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - ronde 7 24 juli (0) 25 juli (0) Ct678 - 34 jaar - 2de kindje -ronde 2 26 juli (0) 27 juli (0) 28 juli (0) 29 juli (0) deniseje3 -25 jaar - 2e kindje - ronde 2 na mk 30 juli (0) Onbekend (1) KarlijnA91 - 30 jaar - 2e kindje (1e is sterrenkindje) - ronde 3 (1e na vmk) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (11) Wachten op eisprong (12) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatstgeposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van hetbericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Soms zou ik willen dat ze wisten wat we allemaal voelen enzo. Ik heb eens zo'n symptomen per dpo-lijst laten zien en z'n ogen vielen nog net niet uit z'n hoofd haha Het is echt wel een heftige mindfuck, iedere ronde opnieuw... Vandaag ook weer, we aten iets waar garnalen in zitten, want vanaf volgende week wil ik dat weer niet want stel...... (ja ja, I know)
Dat had ik gisteren, zo’n Spaanse koffie want stel dat. Oh en ik wil nog sushi en een biefstuk, want stel dat.. Ik laat die van mij maar niet zo’n lijst zien, die vind het al erg genoeg. En aangezien het van hem allemaal niet zo nodig hoeft maak ik hem ook maar niet gek. Ben alweer blij met deze ronde gezien er nog geen afspraak bij de arts is voor hem
Heb jij ook dat je het daardoor ook meer kunt waarderen? Ik kan bijv sushi ontzettend lekker vinden, maar te weten dat dit een laatste keer kan zijn, geeft het iets extra's, iets speciaals ofzo. En damn, die koffie zag er goed uit met het haardvuur! Heerlijk!!
Ja absoluut, voelt een stukje specialer. En mocht je dan zwanger raken helemaal haha. Het laatste wat je at voordat je zwanger geworden bent. Echt mind fuck maar goed haha
Deze ronde wordt ietsiepietsie aanmodderen, want ik zal rond en na mijn ei op vakantie zijn. Ga geen testen en/ of thermometer meenemen, dus op de goede gok mikken Nog een verrassing hoe de hotelkamers zijn en hoe het zit met de privacy icm de 4 kleintjes
Ah dat is minder, maar misschien heb je daarom juist wel meer geluk. Mijn eisprong zal nog zijn voordat ik op vakantie ga en mijn nod valt in mijn vakantie. Dus of ik ben heel blij op vakantie of ik wordt ongesteld.
Oh das ook best spannend zeg. Als ik deze ronde zwanger raak weet ik dat vlak voor mijn vader zijn 60ste verjaardag.
Welkom! Ik herken toevallig je naam van je reactie op mijn post in het onduidelijke/vage testtopic. Je had (helaas voor mij ) gelijk wat betreft mijn slecht oplopende testen. Hopelijk allebei wat meer geluk komende ronde!
♡NOD-lijst 16 t/m 31 juli!♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 juli (0) Bam1981 - 40 jaar - 1e kindje - ronde 2 iui. 17 juli (1) Juliemomof3 - 28 jaar - 4e kindje - ronde 8 18 juli (0) 19 juli (3) SofieElise1995 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 Enschede9072 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 Elsa86 - 36 jaar - 5e kindje - ronde 2 na ma 20 juli (0) 21 juli (1) xRMC - 24 jaar - 1e kindje - ronde 8 22 juli (3) Violet 88 - 34 jaar - 3 kindje (uit eigen buik) - ronde 2 Geeltje - 35 jaar - 1e kindje - ronde 6 NG87 - ronde 2 Zusje90 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 7 23 juli (1) Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - ronde 7 24 juli (0) 25 juli (0) Ct678 - 34 jaar - 2de kindje -ronde 2 26 juli (0) 27 juli (0) 28 juli (0) 29 juli (0) deniseje3 -25 jaar - 2e kindje - ronde 2 na mk 30 juli (0) Onbekend (1) KarlijnA91 - 30 jaar - 2e kindje (1e is sterrenkindje) - ronde 3 (1e na vmk) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (11) Wachten op eisprong (12) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hallo dames! Ik klets graag mee deze ronde. Vorige ronde even minder actief geweest, omdat de vmk er wel even ingehakt heeft/druk met werk/eigenlijk stiekem ook wel even fijn om t los te laten. Maar nu gaan we er weer volop voor! Ik ben deze maand ineens een week eerder ongesteld geworden, maar ik ga voor t gemak nu maar gewoon uit van 28 dagen, dus dan is m'n NOD 22 juli. Lekker middenin onze vakantie Dat wordt testen en tampons inpakken